Nou hier 3 dagen roze heldere bloedig gehad vanaf 16e en me boobs zijn zwaar aanwezig en gevoelig. Heb ik normaal ook wel maar dat duurt dan een dag of 2 ofzo.houdt wel aan nu.. wat denken jullie.. stel nou dat die bloeding innesteling was.. Wanneer dan testen?
Hoebzeker ben je van jou eisprong want doormiddel van temperaturen en ovulatietesten ontdekt iknu ook pas eisprong had op dag 22 en dus een late ovulatie
Ik heb nog 6 testen liggen sensitest en ga elke dag gewoon eentje doen. Als 16e een innestelingsbloed ing was dan zou ie toch t weekend wel wat moeten aangeven toch... ik heb zojuist een gedaan maar echt een mega tuurstreep krijg t met me lullige LG camera niet op de foto... Maar ga m bewaren en dan naast elkaar leggen. . Is dit niet misschien een onwijs vervelend Wacht bank symptoom :')
Had da ook mss es proberen in negatief te zetten bij mij zag jem ook oo negatief. Morge terug testen spannend
Ken jij een goeie app die dat kan doen dan dolliej? ? Had gisteren met kruidvat ook nog tuurstreep maar deze is net iets vager van sensitest
Ik doe dat via picsart denk dat hier ergens mijn fotokes staan maar ook oo mijn profiel tussen tuurstreep
Wauwwww dolliej!!! Bij jou hhoefIik niet te turen hoor Hihiih ziet er mooi uit. Positief! !! Ik zeg gefeliciteerd! !!
Ik kom hier ook even mee babbelen. Kan ik toch een beetje luchten want word onderhand gek. Haha! A.s zondag mijn nod. Gister en vanochtend getest, maar negatief. En alsof het zo moet zijn zie ik heel veel mensen op dit forum al positief testen met 8,9,10 dpo. Ik verlies een beetje de moed. Hoe is het hier verder?