Symptomen wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Star87, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutch

Dutch Actief lid

24 sep 2015
    228
    203
    43
    Vrouw
    Oké ik heb ze veranderd!! Kan het nog niet echt geloven.
    Hoop ook dat het goed gaat en de volgende keer bij jou ook Padmee!

Hoop voor alle dames hier op succes!

2. Dutch

Dutch Actief lid

24 sep 2015
    228
    203
    43
    Vrouw
    Vanmorgen een cb plus test gedaan en meteen een dikke plus.
    Hoe lang zal ik nu verder testen en is het raadzaam deze week al de huisarts te bellen?

3. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Volgens mij mag je toch al gewoon verloskundige bellen als je zwanger bent? Denk niet dat het nu nog zin heeft om te blijven testen.

Zou zeggen, bel op, dan hoor je het wel :) Waarschijnlijk mag je over een paar weekjes langskomen voor de eerste echo?

Gefeliciteerd met de prachtige test!

Ik heb afgelopen weekend getest, maar was nog helemaal wit. Ik was nog wel vroeg, zat pas op 8 dpo, en verwacht volgend weekend pas mn menstruatie. Heb de hele ochtend al last van hartkloppingen in de keel en nog steeds geen endometriose klachten, terwijl ik die de afgelopen maanden héél erg had na mn eisprong tot aan ongi.. Vind het wel vreemd! Stiekem hoop ik op toch een positieve test later deze week, maar vind het wel spannend..!! Ben beetje angstig dat het wederom niet gelukt zal zijn..

4. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Dutch: Je kan deze week al de vk bellen, of volgende week. Wat jezelf prettig vind. Huisarts bellen is niet nodig. Behalve als je bijvoorbeeld medicijnen slikt die je niet mag nemen met een zwangerschap.

Nienke: 8 dpo testen is wel aan de vroege kant ja. Want het kan zo zijn dat het eitje nog niet ingenesteld is. Hoop op een positieve test voor je volgende week. Waarom ben je zo angstig over dat het niet gelukt zou kunnen zijn? in verband met je endometriose? Bang dat je helemaal niet zwanger zou kunnen worden? Probeer een beetje vertrouwen te hebben. Het komt uiteindelijk allemaal wel goed :)

5. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Padmee, bedankt voor je bemoedigende woorden. Ja ben best angstig idd ivm mn endometriose. Vorige maanden heel veel pijn van gehad, en in 2012 ook al een eierstok kwijt geraakt. Door de pijn afgelopen maanden toch ook bang dat er iets zou zijn met mn tweede eierstok. Mag ook na een half jaar proberen bij de gyn langskomen om verder te kijken. Vind het spannend :) We willen gewoon zo graag, haha! Het is een combi van gezonde spanning wat er bij hoort, en angst dat ik mn laatste eierstok ook kwijt raak..

6. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Dat is ook niet niks! Vooral als je weer pijn hebt, kan ik me helemaal voorstellen dat je daardoor angstig word. En dan inderdaad de spanning elke maand van het zwanger worden...pfft. Ik neem aan dat je wel altijd kan bellen voor als je het niet vertrouwd met je endometriose? Zal voor je duimen de komende dagen :).

7. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Ja.. Gezien de toenemende pijn afgelopen maanden heb ik contact gehad met m'n gyn en 23 dec mag ik langs komen voor een echo om alles even te controleren. Geeft me wel wat meer rust!

8. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Dat is fijn. Hopelijk is alles goed en ben je misschien zelfs zwanger :)

9. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Baal baal baal.. Vanmorgen weer getest, 11dpo. Nog steeds helemaal wit! Geen twijfel over mogelijk.. Baal er best wel van.. Blijf het vreemd vinden dat ik deze keer echt helemaal geen klachten heb wat betreft de endometriose.. :( Wel fijn natuurlijk, maar toch raar.

Terwijl ik aan het plassen was in een bekertje riep mn vriend heel tijd: "En, ben je zwanger?" Hij bedoelt het goed hoor, maar de volgende keer ga ik misschien toch maar testen wanneer hij er niets vanaf weet :p
    Heel stiekem hoop ik op een late innesteling, al heb ik eigenlijk de hoop een beetje opgegeven voor deze ronde.. Jammer, heeft mn eigen pendel, en de pendel van Aimee (hier op het forum) het mis gehad.. Verwacht morgen of overmorgen ongi te worden. :(

10. JellaBean

JellaBean Actief lid

20 nov 2014
    193
    0
    16
    Brabant
    Hier toch de ongi doorgebroken en hoe ;) hebben jullie ook zoveel meer last zonder de pil? Op naar de volgende ronde!!

Dutch van harte gefeliciteerd!! Een mooie duidelijke test, wens je een voorspoedige zwangerschap toe meis.

11. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    @Nienke. Zolang je niet ongesteld bent geworden is er nog hoop! Maar ik begrijp je wel, ben zelf ook nooit zo optimistisch op het gebied van zwanger worden. Soort zelfbescherming denk.

@Jellabean. Bah balen zeg! Ook dat je er zon last van hebt. Hoop dat je ongesteldheid snel voorbij is en je lekker aan de volgende ronde kan beginnen :)

12. Homeland

Homeland Niet meer actief

Oh balen Jellabean :(

Gefeliciteerd Dutch :)

Wij zijn verhuisd yeah en nu vakantie :) Hoop dat het wat rust brengt. Zit vandaag op cd 84 pfffff. Ovulatietesten nog altijd negatief dus dat wordt een extreem lange dit keer. Volgende week woensdag naar de huisarts.

13. Homeland

Nienke jij nog getest?

14. Homeland

En met jou Padmee?

15. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Wat leuk dat je nu verhuisd bent Homeland! :) Hoop dat je snel je rust terug vind.
    Is je huis nu helemaal af, of moet je nog klussen?
    Wat vervelend dat je cyclus zo lang duurt. Hopelijk goed nieuws bij de dokter volgende week. Knuffel

16. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Ik zit op het wachtbankje :) Vorige week woensdag een mooie positieve ovulatietest gehad. Was ik erg blij mee na mijn miskraam. Toch een soort gevoel van een nieuwe start.
    Ik heb ook niet het gevoel dat het raak kan zijn deze maand. Meer omdat ik niet geloof dat ik zoveel geluk kan hebben, maar ook omdat ik totaal geen symptomen heb. Al had ik dat de laatste keer ook niet en toen was ik zwanger. Afwachten maar :)

17. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Ik ben ondertussen ongesteld geworden en dus begonnen aan ronde 6. :(

Homeland wat fijn dat je verhuisd bent. Nu hopelijk lekker genieten :) Meteen het huis gezellig gemaakt voor de kerst of dat nog niet?

Padmee succes op het wachtbankje! Vind dat moment altijd zo eindeloos lijken.. Duim voor je meid!

18. Homeland

Ja merk wel al dat ik heel erg geniet :)
    Wij hebben het afgelopen jaar bijna ieder weekend geklust (in het huis haha) en nu nog een kwestie van wat dozen uitpakken en inrichten.

19. Homeland

Oh wat spannend zeg! Ik ga voor je duimen. Het kan altijd alle kanten op, wel/geen symptomen hoeft niets te zeggen heb ik wel eens regelmatig op deze pagina gelezen. Hopelijk binnenkort goed nieuws!

20. Homeland

Oh balen zeg! Duim ook voor jou voor een positieve ronde!!
    Ja ben al bezig met kerstversiering etc. Nog niet zoveel als ik zou willen maar dat komt wel. Vanmiddag eerste kerstmarkt bezoeken en heb nu vakantie tot 5 januari yeah!

Deel Deze Pagina