Ja vanaf de innesteling en in de zwangerschap veel afscheiding gehad. Bij m'n innesteling ook nog wat bloed. Maarja zoals bijna alle symptomen geeft dit geen garantie. Hoop het voor je! Spannend!
Oh spannend Padmee! De beste wensen allemaal Maandag bij de huisarts inwendig onderzoek. Dan checkt hij mijn eierstokken en van daaruit evt. doorverwijzing. Mijn periode laatst was zeer minimaal maar wel een aantal dagen dus zie het maar als een nieuwe ronde.
Succes vandaag homeland! En jij ook padmee op het wachtbankje! Ik duim voor je. 23 dec bij de gyn geweest voor een inwendige echo, om mn eierstok te controleren. Dit zag er allemaal perfect uit, even als het baarmoederslijm etc. Geen reden tot zorgen, en ook geen reden om niet zwanger te kunnen worden oid Een hele geruststelling! Ik ben vandaag 1 dag overtijd (uitgaande van een cyclus van 25 dagen, de banner is gebaseerd op 24 dagen). Gister minimaal klein veegje roze, dus ik dacht, de ongi is begonnen, maar tot op heden niets meer. Paar dagen na mn eisprong ook heel veel witte dikke afscheiding gehad. Heb wat bultjes op mn tepelhoven maar verder geen symptomen. (oja en nog ietwat gevoelige borsten, zo kon ik 2 nachten terug niet op mn buik liggen ivm pijn in mn borst) 31 dec getest, toen op de dipstick van z&k echt een héél licht tuurstreepje. (deze schijnt vaker vals positief te geven) De kv2v5 bleef wit. Gister weer getest, en toen beide testen wit. We wachten af.. Ik verwacht toch eigenlijk vandaag wel mn ongi... Maar spannend vind ik het wel! (Zit op 13 dpo vandaag, heb een lf van 12 dagen)
Onderzoekje (voelen aan eierstokken en baarmoeder) ging goed. Huisarts heeft niets afwijkends gevoeld. Word nu doorverwezen naar Gynaecoloog (ik word gebeld voor een afspraak) en formulier meegekregen voor zaadonderzoek vriend. Ik houd jullie op de hoogte. Fijn nieuws Nienke! Ben blij dat alles goed uitziet met je eierstok. Mijn moeder heeft met 1 eierstok nog twee kinderen gekregen dus ik heb goede hoop voor je en spannend dat je overtijd bent Hoe is het met de rest?
Fijn Nienke! En spannend dat je overtijd bent. Ik duim voor je. Mooi dat alles er goed uit zag Homeland. En dat er nu stappen gezet worden. Ik hoop dat alles gewoon goed blijkt te zijn en je snel zwanger bent.
Dank jullie! Dat is een geruststellend bericht homeland, dat het je moeder gelukt is met 1 eierstok Fijn dat het onderzoek bij de huisarts goed ging. Hopelijk heb je bij de gyn ook weer goed nieuws en is er geen reden om je zorgen te maken! Hoop voor je dat je snel terecht kunt.
Tnx! Werd net al gebeld voor een afspraak. Kan vrijdag al terecht! Ja zij had echt moeite met zwanger worden en vroeger werd dat natuurlijk niet zo gecheckt al nu en eierstok weg moeten halen na bz en allerlei verklevingen en vleesbomen dus ik heb zeker goede hoop voor je
Fijn homeland dat je zo snel terecht kunt! Hopelijk krijg je goed nieuws Hier gisteren de hele dag geen bloed te bekennen. Had me al voorgenomen vanmorgen te testen.. Net voor het slapen gaan naar de wc geweest en ja hoor, veeg helderrood bloed af Tampon gebruikt, en vanmorgen eigenlijk weer niets te zien, behalve wat oud bloed.. Naja het zal vandaag wel echt los breken. Weer even een flink baal momentje.... Op naar ronde 7
Had opzich gekund, dacht ik bij de eerste veeg rood, met vervolgens de uitblijvende ongi ook (ook aangezien ik een lf heb van 12 dagen) maar helaas, het is gisteravond toch echt doorgebroken. Op naar weer een nieuwe ronde. Hoe gaat het bij jullie dames?
Jammer Nienke Hoe ben je eronder? Erg verdrietig? Met mij gaat alles goed. Wachtbankje duurt toch wel weer lang. Al ben ik er tot nu toe redelijk nuchter over.
Verdrietig, nee dat niet. Had me hier al wel op ingesteld. En eigenlijk mag ik ook nog niet klagen, ben tenslotte pas sinds afgelopen zomer bezig.. Er zijn zat dames al veel langer bezig.. Maarja dan nog baal ik natuurlijk wel gigantisch.. Vooral na dat lichte streepje.. We willen zo graag een kleintje, steeds meer mensen om ons heen krijgen een baby (of al een tweede) en ik heb op t moment weer erg veel pijn door de endometriose.. Dat maakt me dan weer erg onzeker.. Ik vind het wachtbankje ook altijd zolang duren.. Voordat je dan eindelijk de duidelijkheid hebt.. Succes meid! Ik duim voor je dat je straks een mooie positieve test hebt en dat dan alles goed gaat..
Bedankt Nienke Je hebt gelijk hoor. Als je op dit forum kijkt zitten er stellen tussen die veel langer bezig zijn. Maar hoelang je ook bezig bent, als je zo uitkijkt naar een kleintje, is elke maand te lang volgens mij . Ik snap dat je baalt ja. En dan al die mensen die zwanger zijn of net een kleine hebben. Je gunt het ze echt wel! Maar je gunt het jezelf ook Wat vervelend dat de pijn je zo onzeker maakt. Alles was laatst toch wel gecontroleerd? Want anders kan je dat nog eens vragen.
Ja het is ook gecontroleerd en het was allemaal prima. Moet er mee leren leven en straks als ik eenmaal kindjes heb weer gauw aan de pil gaan.. Dan ben ik er tenminste weer vanaf Ja is ook zo dat elke maand te lang is hoor! Achja onze tijd komt vast ook nog wel
hoi dames, Ik zal me even voorstellen ik ben Chantay 28 jaar oud en bezig met een tweede kindje vanaf november. Ook ik heb veel symptomen die naar een zwangerschap leiden ze komen allemaal overeen met mijn eerste zwangerschap, s'ochtens misselijk, zere borsten, sinds vandaag zeurende pijn in onderrug en een flauwe pijn in mijn rechter lies. en natuurlijk inmiddels 6 dage ver tijd. ook heb ik al 2 testen gedaan maar waren negatief ik vermoed dt ik te vroeg heb getest, eentje 1 dag voor nod van de action, en een van predictor de oranje doos 3 dagen na nod. nu hebben we besloten om te wachten tot maandag, al denk ik dat ik er vrijdag al een ga doen heb namelijk nu van de kruidvat 2 v 5. ik ben hier een beetje aan het lezen wat jullie symptomen zijn en waren, maar ik vraag me iets af, wat bedoelen jullie met DPO ? groetjes Chantay
Welkom Chantay! Leuk dat jullie voor een tweede gaan en wat spannend met al je symptomen en de herkenning tov je eerste zwangerschap! DPO betekend: days past ovulation. Dus het aantal dagen nadat je eitje is gesprongen. Laat je ons weten wanneer je getest hebt en wat er uit gekomen is?