Symptomen wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Star87, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    :( hè verdorie..!! Wat ontzettend balen weer..!! Hoop gauw op een positieve ronde voor je!

2. Homeland

Homeland Niet meer actief

Ik zal je nieuwsgierigheid bevredigen, nope wij willen alleen een biologisch kindje.

3. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Dankjewel meid. :)

4. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Oke, ik snap het. Wij zouden ook niet adopteren hoor.
    Weet je al meer?

5. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Balen tigermom :(
    Succes in de volgende ronde. Hopelijk dan meer geluk.

6. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    #1246 Star87, 12 feb 2016
    Laatst bewerkt: 12 feb 2016
    Hoi lieve meiden,

Al een tijdje geleden heb ik dit topic geopend, symptomen herkennen bij evt zwangerschappen enz. Wil jullie even een positief verhaal vertellen, en dat je dus nooit moet opgeven.

Mijn vriend en ik hebben onderzoeken gehad, uit het zaadonderzoek kwam dat het niet goed was, tot 2 keer toe zeer slecht. Niets bewoog en kwam vooruit. Wij hebben zelfs te horen gekregen dat icsi( het eindstation) misschien niet zou kunnen zonder een tese.
    Wat dat voor pijn heeft gedaan gun ik niemand. De dag nadat wij dat te horen hebben gekregen was mijn eisprong. Al met al dacht ik dat je elke kans moet pakken, maar de uitslag was wel erg definitief. Daarbij was mn mannetje erg ziek en had echt geen zin natuurlijk. Toch hebben we even heel snel geklust. Meteen opgestaan gedouched en gaan werken.

Ik ben er nog weken van ondersteboven geweest, wat een vreselijk gevoel is dat. We hebben het onze ouders verteld zodat ze weten welk traject we konden verwachten.

Wonder boven wonder heb ik na 4 dagen overtijd positief getest. Alsof er een engel op onze schouder zit die ons niet dit traject in wil laten gaan. De streep was meteen zichtbaar en heb zo hard gehuild..wij zijn zo ontzettend dankbaar.
    We weten nu niet of mijn vriend 2 keer getest is op een moment dat hij dus ziek was. Volgens de gyn was dit dan erg toevallig. Of dat er echt een engel is geweest.
    Welke van de 2 het is maakt voor ons nu niets meer uit.
    Wil jullie mee geven om nooit op te geven, want wonderen bestaan.
    Ik wens jullie allemaal ditzelfde geluk!

Liefs!!

7. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Wauw wat een prachtig verhaal meid! Gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik hoop heel erg voor jullie dat alles goed gaat en dat jullie mogen genieten van een heerlijke zwangerschap en daarna van jullie wonder! Heel veel geluk samen!!!

Padmee, hoe is t bij jou? Zie dat je Nod over een paar dagen is.. Heb je al symptomen ofzo?

8. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Wat fijn Star87! Gefeliciteerd. Geniet maar goed van je zwangerschap xx

9. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Padmee hoe is het bij jou? Je zit bijna op je NOD zie ik..!! Heb je al getest of wanneer ben je van plan te testen? Ben benieuwd..!!

Hier sinds een paar daagjes nu erg gevoelige borsten en wat last van maagzuur. Gisteravond ook misselijk. Zit vandaag op 7 dpo. Ben van plan om donderdag te testen en dan, indien nodig, zondag nog een keertje dan is mn NOD.
    Heb afgelopen weekend een aardige temp dip gehad, 2 dagen lang.. Nu is de temp weer hoog, dus erg spannend :)

10. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Ben op vakantie. Toch even reageren. Heb al een paar dagen lichte bloedingen. Dit had ik met m'n vorige zwangerschap ook op dit tijdstip. Verder niet veel symptomen. Alleen erg moe. Ik ga morgen een test doen op 14 dpo. Maar ik geloof er niet echt in. We zullen zien.

11. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Bijzonder verhaal star. Gefeliciteerd!

12. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Oeh vakantie lekker! Geniet ervan meid!
    Spannend dat je lichte bloedingen hebt. Duim voor je! Laat je ons morgen ofzo, als je er tijd voor hebt, even weten hoe t gegaan is?

Fijne vakantie nog!!

13. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Je weet wat ze zeggen over vakanties :D dan raken mensen spontaan zwanger. Spannend! Ben erg benieuwd.

14. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Vandaag negatief getest. Baal er best van. Maarja op naar de volgende ronde maar :).

15. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    :( mag je best van balen hoor..!! Naja zolang je nog niet ongi wordt is t goed natuurlijk, maarja, op gegeven moment raak je toch de hoop kwijt, ik ken het zelf ook.. :(

Hopelijk gauw een positieve ronde voor je!

16. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Hier 2 dagen later ongesteld geworden. Vind die kleine bloedingen toch wel erg vervelend. Vraag me af of dit van invloed kan zijn op het zwanger worden.

Hoe gaat het met jou Nienke?

17. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Volgens mij zou dat niet uit moeten maken.. Er zijn ook vrouwen die gedurende de zwangerschap beetjes bloed verliezen en dat gaat ook vaak gewoon goed.. Moeilijk he dat lichaam van ons?

Ik ben flink ziek geweest dit weekend, ruim 40 graden koorts gehad. gisteravond nog 39.8.. Nu volgens mij wel redelijk normaal.

Vanmorgen helaas ook ongesteld geworden. Op naar weer een nieuwe ronde.. Ronde 9 alweer..

18. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Kamp jij ook met van die korte bloedingen?
    Ik twijfel ook heel erg of dit de oorzaak is dat ik niet zwanger raak.
    Hoe zijn jouw bloedingen? Mijne zijn van 4 dagen veeeeel bloed en 2 a 3 dagen weinig bloed terug gelopen naar 1, soms 2, dagen redelijk wat bloed en dan niks meer.

19. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Balen meid :(

En voor jou natuurlijk ook balen Padmee.
    Ik zit nu rond mn eisprong. Dus ik neem plaats op het wachtbankje. Ik neem niet meer de moeite om te testen, want mn menstruaties komen steeds onverwachter. Vaak als ik denk, goh ik zit 9dpo dus kan wel testen, wordt ik vrijwel direct daarna ongesteld. Ik ben dan ook nooit zeker van mn eisprong hoor.

20. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Balen Nienke :(. En dan ook nog ziek geweest. Bahbah. Hopelijk meer geluk voor jou de volgende ronde.

Natuurlijk voor iedereen veel geluk :)

Mijn menstruatie was eigenlijk altijd gewoon 4 dagen waarvan 2 flinke bloedingen. Nu had ik voor mijn miskraam eigenlijk nooit last van spotting vóór mijn menstruatie. Die keer dat ik het had, was ik zwanger. En nu heb ik wel ineens spotting. Gewoon maar vertrouwen hebben dat het goed zit en het houden op "elke cyclus is anders". Irritant! ;):p

Deel Deze Pagina