Symptomen wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Star87, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ok.. gister vs today. ..

Iets minder turen of heb ik teveel getuurd hahaha

2. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Ooooh spannend hihi

3. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Oh ja hoor ik duim hihi

4. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    word er gek van hahaha

ik wil die streep......!!! Of anders dan maar omo... eating my mind
    ben TE ongeduldig en vind mezelf zwaar irritant ;)

5. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Herkenbaar, morge nog eens testen lieverd lkijk bij mij wast ook van supertuurstreep naar duidelijk

6. Viveluna

Viveluna Actief lid

7 sep 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb nog niet getest.. Temp vanmorgen 36.5?? Ik heb wel vroeger getempt omdat ik eerder wakker was en ben later gaan slapen.

Maar denk toch dat ik ongesteld ga worden.. De krampen zijn al 2 dagen aanwezig.. En heb vandaag ook paracetamol genomen voor mijn hoofdpijn (daardoor slecht geslapen)

Het is toch allemaal wat he... :(

7. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Jaa.. haha gewoon doorgaan.. :p
    Ik ga jou gewoon nadoen... haha hopelijk :p

8. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Succes nog even dames. Ik heb zojuist rood gespot bij het toiletbezoek. Ik kom de komende dagen nog wel even spieken :)

9. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    He bahh.... klinkt niet lekker...
    vandaag wordt het wel lekker weer.. maak er alsnog wat moois van..
    en wie weet zijn het wel symptomen :p

10. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Ik mag op na de volgende ronde! Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden!

11. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Ik duim zou zo leuk zijn

12. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Oooh wat jammer

13. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Jammer evy! Balen zeg die duivels. :(

Elocina, dat is heel normaal, althans ik heb dat ook dat ik altijd een traantje weg pink, gewoon omdat ik dan weer is enorm baal. Rot gevoel is dat.

Degene die nog moeten testen of een tuurstreepje hebben, spannend en ik duim mee! Zelf ben ik ook behoorlijk aan t wachten en ik haat wachten. Maar goed we moeten, laatste dagen duren het langst.

14. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Mijn temp is ook lager als ik slechter heb geslapen, dan tel ik hem ook niet mee omdat het niet betrouwbaar is. Misschien heb jij dat ook. Ik duim met je mee!:)

15. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Wauw wat een mooie positiehe testen zag ik weer voorbij komen! Gefeliciteerd dames. Jammer zeg nijntje de rode duivels. wie weet de volgende ronde :)

16. Debby100

Debby100 Lid

21 aug 2015
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    Mag ik me hier ook komen melden?

Wij zijn pas bezig met ronde 1 en daarbij ben ik ook pas sinds een maand gestopt met de pil. Ik ga er ook vanuit dat het echt niet de eerste ronde raak is en dat alle symptomen bij het 'ontpillen' horen.

Maar toch blijft het deze dagen spannend omdat mijn NOD dinsdag is en mijn lichaam allemaal (voor mij onbekende) symptomen aangeeft.

De dagen na mijn eisprong had ik bij het afvegen roze afscheiding en soms rood helder bloed. (hooguit een paar druppels)

Verder heb ik sinds een week zere gevoelige tepels en is er een ader zichtbaar. Verder moet ik opvallend vaak plassen en heb ik continue een opgeblazen gevoel met elke paar uur steken/kramp.

Ik ga er ECHT vanuit dat het allemaal bij het ontpillen hoort, maar TOCH ga ik deze dagen twijfelen en blijf ik er aan denken.

17. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Welkom! Gezellig!!
    Je zou de eerste niet zijn die in de 1e ronde zwanger is. Het is allemaal mogelijk. Het beste is om er niet vanuit te gaan omdat het je teleur kan stellen, maar trust me, er mee bezig zijn doe je zowiezo en op symptomen letten ook! En daarom dacht ik, laat ik daar eens een topic over openen. Kunnen we gezellig met zn alle erover kletsen;) jij hebt ookal leuke symptomen, spannend zeg!! Ik ben benieuwd :D

18. 101984

101984 Lid

4 aug 2015
    47
    0
    0
    Hier ook net gestopt met de pil en maandag NOD.. De vorige keer was ik na 15 jaar pil meteen zwanger, dus vind het ook heeeeel moeilijk om er vanuit te gaan dat het bijna kansloos is, maar heb buikpijn, hoofdpijn en de hele tijd zo'n half verstopte neus.. Ik weet dat de kans maar heel klein is, maar toch is het zo spannend! :)

Succes met wachten en hopelijk heb je in ieder geval snel je cyclus te pakken!

19. Debby100

Debby100 Lid

21 aug 2015
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad leuk/fijn om te lezen dat er meer vrouwen in dezelfde spanning zitten!

Het houdt me allemaal ook meer bezig dan ik van te voren had gedacht. Bij elk krampje probeer ik uit te vogelen wat het kan zijn. Alleen kan het natuurlijk van alles zijn... :D

Ik heb deze maand wel ovu testen gebruikt, waarvan 1 duidelijk positief was. Hopelijk komt mijn cyclus snel weer in het ritme!

Jullie ook succes met wachten! Wanneer gaan jullie testen?
    Ik heb al een lading testen in huis gehaald, maar vind eigenlijk dat ik minimaal tot volgende week zaterdag moet wachten. Maar of ik dat red...

20. Alva

Alva Niet meer actief

Ik geloof er weer in 😃 kan even niet terug zien wie schreef over een temp dip maar die had ik gisteren, zie kaartje 😊

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina