Evy ik las over jouw rode duivels heen. Balen!! Hopelijk ook voor jou de volgende ronde raak Zo dat is een duidelijke alva!! Ziet er goed en duidelijk uit, gefeliciteerd!
Ik voel me vandaag zo slecht trouwens. Hoofdpijn en heeel moe..... Pff ik ben even klaar met die onzekerheid. Ik voel van alles maar ben zo bang dat mn lichaam me gewoon voor de gek houd. Bah, emo momentje
Alva gefeliciteerd!! Ja ik snap je helemaal evy!! Hier ook! Vandaag toch ongesteld geworden na al die symptonen...pff om gek van te worden toch! Kan ook wel de hele dag janken en alles gaat verkeerd!! Pfff echt mijn dag niet!
Wauw die is duidelijk zeg, wat heerlijk zeker! That was me!! 11 dpo een tempdipje, zomaar 1 tiende en vandaag issie weer omhoog. Ik durf niet te testen hahaha ik heb er geen in huis ook. Ik wil mn temp morgen ochtend nog even afwachten. Heb jij ook beetje ongi achtige krampjes? Ik heb ze heeeeel lichtjes lijkt het.
Bedankt!! Ik kan het nog steeds niet geloven.. bedacht me net dat ik me wel weer eens mag inlezen in wat nu wel en niet mag qua eten. Star; ja lichte ongi krampjes.. komen en gaan.. en nog steeds rechtsonderin. Vooral die aders op mijn borsten zijn nu duidelijk. Plus een gesprongen adertje wat ik al jaren heb, die is normaal heel licht zichtbaar en nu felpaars 😊
Die steken aan de rechterkant van mijn lies heb ik niet meer. Ook mn borsten zijn niet gevoelig. Wat was jou reden om al te testen?
Ik zit op t wachtbankje sinds afgelopen woensdag, nog maar net in ronde 7 van iui. Ik vertrouw niet meer op m'n lijf. Afgelopen maand dacht ik echt dat het goed ging. Ervaardde klachten die ik ook had toen ik even zwanger mocht zijn ( was een MA in dec vorig jaar). EN Toch na 16dgn ongesteld. Ik durf het echt niet aan te speculeren over wat ik wel en niet voel. Voelen jullie je ook zo veraden door je lijf zo op het wachtbankje??? Ik hoop dat vele van jullie zwanger mogen zijn of heel snel worden. Niemand wil met een onvervulde wens rond lopen.
Hallo ik kom me ook even aanmelden hier Ik zie dat de meesten al (bijna) kunnen testen, ik moet zelf nog even geduld hebben. Gefeliciteerd Alva! En als er nog meer zwanger zijn die ik gemist heb, ook gefeliciteerd Ik ben zelf pas 4dpo, dus moet nog even wachten haha. Mijn vorige zwangerschap begonnen nu de symptomen, ik weet het, super vroeg, maar het was echt zo. En vandaag ineens geen eetlust.. dat had ik de vorige keer ook. Ik weet hoe je lichaam je voor de gek kan houden, dus ik ga nog nergens vanuit, maar het houdt me wel bezig Het is trouwens ronde 1 pas hoor, maar hoe dan ook is het spannend. Ik duim dat het voor iedereen een succesvolle maand is
Hier pas rood bloed gespot! Dus NIET zwanger! . Nog steeds felle hoofdpijn, als het maandag niet over is ga ik naar de HA.. Ik dacht even vandaag dat het echt raak was, omdat ik mij zo duizelig voelde toen ik naar de winkel ging.. maar blijkbaar niet! Het is echt balen, ik heb een LF van 14 dagen exact! dus dat wil zeggen dat ik 2 weken geleden vrijdag op zaterdag mijn eisprong heb gehad, en we hebben het toen wel gezellig gemaakt. Ik word er wel een beetje moe van, ik heb nu de indruk dat het nooit gaat lukken.. Het gaat nu eindelijk goed bij mij, (regelmatig) en mijn man heeft ook goede zwemmers en toch laat het op zich wachten. Ik heb nu een beetje het gevoel, dat het nooit gaat lukken als het nu niet gelukt is (juiste timing), vorige maand was het ook de juiste timing, maar helaas . Hopelijk volgende maand? Ronde 12 dan zijn we 4 jaar samen als ik kan testen. Veel succes aan diegene die nog moeten wachten.
Je bent nooit zeker van jou ei tenzij je temperatuurt als ik daarvan uitging had ik mijn ei gemist want deze ronde had ik pas een eisprong op dag 22. Ik hoop je snel een positieftestje mag verwachten 💋
Hoi dames! Ik plaat hier ook even mijn verhaal. Hier ondertussen ook echt een zwanger gevoel. Mijn eisprong heb ik positief getest op 14 augustus en die dag ook gevreeën. Dit was exact 15 dagen na het begin van mijn ongesteldheid, dus erg 'volgens het boekje'. Ik was blij mijn eisprong gevonden te hebben, want vorige maand (eerste poging na spiraal) heb ik hem dus niet kunnen vinden en werd ik uiteindelijk na een cyclus van 38 dagen ongesteld. Ook de vorige keer had ik veel van de 'vroege symptomen'. Deze maand had ik echter op de 20ste een kleine bloeding. Echt maar een paar druppels, dus echt geen ongesteldheid. Ik hoop natuurlijk op een innestelingsbloeding. Daarnaast ook een continue hoofdpijn, puistjes, harde onderbuik, steken in mijn zij, veel naar de wc moeten en dan weinig kunnen en rond de eventuele instelling krampjes en dunne ontlasting. Het kan natuurlijk net zo goed nog mijn lijf zijn die went aan het ontbreken van een spiraal, maar toch duim ik ontzettend dat ik as vrijdag (NOD) een positieve test in mijn handen heb. Ik vind het wel heel spannend of het allemaal gaat lukken. Ik heb in mijn jeugd lange tijd geen menstruatie gehad omdat ik niet meer durfde en wilde eten en ben nog steeds bang dat dit mijn vruchtbaarheid sterk negatief heeft beïnvloedt. Ik snap dat me hierover druk maken weinig zin heeft, maar de onzekerheid is er nu eenmaal en ik zal er dus mee om moeten gaan
Dolliej, mooie testjes!! Ik vanmorgen weet getempt.. Grr, baalde wel. Hij is gezakt. Het lijkt wel een soort zw schaps test die je doet. Zegt meer dan genoeg. Maar goed, we wachten de duivel af. Op naar de volgende ronde. Wie gaat er vandaag nog testen?
Dolliej super goed!! Leuk, nu moet het goed gaan! Star wij gaan door na volgende maand! Nieuwe kans! Ik ga lekker op vakantie lekker genieten wie weet wat voor moois daar uit komt
Ik had gister 37 en vanmorgen 36,7, dus flink gezakt. Ik voel geen opkomende menstruatie nog. Ik weet niet of er wonderen bestaan en hij dus weer ineens omhoog kan gaan, maar ik wacht het af.
Fijn dat je op vakantie gaat!! Gedachten op 0 en lekker genieten! Wij gaan allebei heel snel een positieve test in ons handen krijgen, dat vind ik wel een mooi vooruitzicht!