Nou, ben heel eigenwijs geweest... Heb gisteren avond getest en vanochtend ook..dubbeltest van kruidvat.. Allebei negatief Wel jammer hoor. Maar, ik geef het niet op! nu wachten tot ik ong word en dan op naar de volgende ronde! Ik hoop dat het jullie wel lukt, en ga ook duimen voor degenen die nog aan het klussen zijn Jullie horen nog zeker van mij
Jammer om te horen! Hoop dat de ongi dat snel mag komen, ben je van die onzekerheid af...Weet er alles van op dit moment. Maar nog 1 dag en dan echo en dan weet wat er aan de hand is! Sterkte en op naar de volgende klus ronde
Jammer! Maar je hebt een goede instelling! Ik hoop ook dat je ongi snel komt zodat je aan de volgende ronde kan beginnen!
Dank jullie wel Sloppyslayer en aloeetje, @ Sloppyslayer, yep, goede instelling is nodig om de hoop niet te verliezen..dit is ook niet mijn eerste ronde...Ik vind het zo moeilijk om uit te rekenen wanneer me eisprong is..Onregelmatig en ik voel 't meestal ook niet, meestal merk ik het wel aan dat 'waterige' slijm, maar dan is de eisprong alweer zover en ist telaat! @Aloeetje, heel veel succes, ik zal voor je duimen.Do om half 1 toch?Ik hoop dat alles goed gaat! Laat je het nog eventjes weten hoe het is gegaan? @
He, Wat rot voor je dat je testen negatief waren. Hopelijk wordt je snel ongesteld (of test je een week later alsnog positief!).....Dan weet je tenminste waar je mee af bent..... Ik wacht met spanning op morgenvroeg. Weet niet wat ik ervan moet denken. Heb wel kwaaltjes maar die heb ik tot nu toe iedere maand. Maar voel me wel echt anders, dit kan natuurlijk ook zijn door het feit dat ik er zo enorm mee bezig ben. Duimen jullie met me mee? @Aloeetje: Succes morgen met je echo, mag ik vragen waarom je die hebt?
@knorretje Succes morgen en sterkte, duim voor je En waarom morgen echo, kun je hier allemaal lezen! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=136723 Is met name om te kijken wat er aan de hand is!
Als je mij bedoeld, dan weet nog niks... Moet half een bij de VK zijn voor de echo! Maar daarna hoor je van me!
@aloeetje: Ben enorm benieuwd hoe het gegaan is en of je nu wat meer weet! Ik heb vanochtend getest en: NEGATIEF! Pffff, ben enorm teleurgesteld, had/heb echt goede hoop. Heb zoveel kwaaltjes.....voel/voelde me deze keer ook echt echt anders....Nu maar wachten op ongie of als die nog een paar dagen uitblijft van het weekend nog maar eens testen.....Nu doe ik me tegoed aan de chocola....Is maar goed dat ik vakantie heb (werk in onderwijs), totaal geen zin om ook maar iets te doen.....Pffff....
@ knorretje. Begrijp je gevoel volkomen! Balen dat de test negatief is. Ben net terug van de Vk..In ieder klopt het beeld niet met het termijn. Moet morgen al naar de gyn om een duidelijker echo te krijgen. Ze konden niet goed zeggen wat er was, een cyste of ei niet goed genesteld! Dus ga ik er van uit dat zo wie zo niet zwanger ben, maar de gedachten wat wel kan zijn, maken me enorm zorgen nu voor morgen. Maar kwart over elf hoop ik morgen meer te weten te komen. of terwijl word vervolgd
Jeetje, Wat ontzettend vervelend zeg dat je nu nog geen duidelijkheid hebt. Wel fijn dat je morgen al terecht kan bij de gyn, hoef je "maar" 1 dag in spanning te zitten! Heel veel succes morgen, laat je weten wat de uitslag is?
Na een flinke traan, een reep chocola en een warme douche sta ik weer met beide benen op de grond.... Een steek in de buik en ja hoor, ONGESTELD! Op naar ronde 5, maand 7! @aloeetje: Hoest gegaan?
@ knorretje Alles bleek van binnen goed te zijn..gelukkig.. Morgen heb ik nu nog klachten omdat het waarschijnlijk een vroege miskraam is geweest! Klachten moeten in principe snel gaan afnemen.