Symptomen? Was het maar zo!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sus, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sus

    Sus Lid

    25 aug 2008
    32
    0
    0
    Zelfstandige
    Haarlem
    Ik ging huilend de echo in en we kwamen er weer lachend uit! :({|= Ongelofelijk! Gewoon een prachtige embryo (volgens de echoscopiste) mét kloppend hartje bij 6 weken en 4 dagen! ONGELOFELIJK!

    We waren bloednerveus en ik zakte letterlijk bijna door mijn hoeven toen ik me bij de balie ging melden.

    De echoscopiste zij dat ze ook met tranen in de ogen stond. Wat een emoties allemaal vandaag. Voor het eerst zwanger van een vruchtje mét hartactie! Wat wil je nog meer?! :whistle:

    Nou maar hopen dat dat zo blijft maar dat vertrouwen heb ik al weer aardig te pakken nu. De volgende echo 12 sept. blijft gewoon staan, 'kun je gewoon lekker nog een keer kijken' zij ze! Moordwijf.


    Dikke knuffels en heel heel erg bedankt voor jullie steun! Zo zie je maar weer: ondanks helder bloed verlies én stolsels een gezond vruchtje in de buik! Er zit nog een bloedinkje bij maar dat ziet ze heel vaak zei ze. :whistle:
     
  2. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    whaaaa!

    zit het hier net mijn vriend(man) haha te vertelen zo mooi altijd zon verhaal!

    gefeliciteerd meid geniet ervan
    ennuh over 12 dagen mag je gewoon weeeer tsss ;)

    :D
     
  3. kippie75

    kippie75 Bekend lid

    8 apr 2008
    845
    0
    0
    Sus, ik moet gewoon even reageren... Ik zag je topic met onderwerp "symptomen was het maar zo" en was geïnteresseerd, want ik heb ook nog geen symptomen. Ben heel erg geschrokken van je berichtjes vorige week en was dus heel benieuwd hoe het gegaan was.. BETER KAN NIET! Super gefeliciteerd! De schrik zal er vast nog inzitten, maar dit is heel goed nieuws. Geniet ervan!
     
  4. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    Sus, fijn om te horen dat alles goed is. Had het ev en in de gaten gehouden. Gefeliciteerd met het gezonde wezentje in je buik!

    Geeft mij ook weer een beetje moed, ik moet over een dag of 3 ongesteld worden. Maar heb nog nergens last van, dus denk steeds zal wel weer doorzetten.
     
  5. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    heej sus

    ik moest ineens denken aan jou en hoe het nu is!

    je hebt vandaag een echo gehad toch?
    en?

    ik ben erg benieuwd!

    ik heb gisteren een echo gehad omdat ik bedorven kip op heb en ziek was tijdens de innesteling...alles was hier oke!

    hoop ook dat bij jou alles goed is!
     
  6. Ons Kleintje

    Ons Kleintje Niet meer actief

    fijn dat alles er goed uitzag,
    we zijn even ver!
     
  7. Sus

    Sus Lid

    25 aug 2008
    32
    0
    0
    Zelfstandige
    Haarlem
    \:D/
    Gisterenochtendvroeg zat ik huilend op de bedrand vlak vóór de echo. Wat nou als er toch weer slecht nieuws komt? En mijn lief had gezegd dat mijn borsten niet meer zo gespannen waren...
    8.10u de echo kamer in, spannend nerveuzig.... Direct een groter wezentje te zien dan vorige week maandag, direct de verlossende woorden van de echoscopist: een mooi kloppend hartje!
    8 weken en 3 dagen gister, een hoofdje, hersenblaasje, beginnende armpjes en beentjes BIZAR! :confused:

    Zo gelukkig! Ik helemaal vertellen aan de balie juf hoe de echo er uit zag waarna ik zei: ' wat zit ik hier nou te zeggen, jij weet natuurlijk allang hoe een echo er uit ziet bij acht weken hahahaha'

    Soms ziekig/misselijk maar ik merk dat het over is als ik maar flink bezig ben met mijn werk (werk als zelfstandige en kan het werk helemaal verdelen naar mijn eigen zin en slapen wanneer ik wil, luxe!)

    ;) Leuk te horen dat jullie nieuwsgierig zijn en hoop dat het met jullie ook naar wens gaat?!

    :thumup:
     
  8. essie1975

    essie1975 Actief lid

    21 jul 2008
    125
    0
    0
    :D Hoi Sus,wat een heerlijk nieuws om te lezen!
    Geniet er lekker van met je man.
    Wat een wonder is dat he als je je baby ziet groeien.
    Ik moet ongi worden maar ik voel dus helemaal niks behalve dat mijn buik een beetje zeer doet vanbinnen als ik wakker word.
    Ik zit vandaag op de langste cyclus dag(34 dagen).
    Helaas ook vandaag nega getest.
    Nou ik wacht het af.
    Wanneer teste je posi?
    Groetjes van Essie :D
     
  9. Sus

    Sus Lid

    25 aug 2008
    32
    0
    0
    Zelfstandige
    Haarlem
    Dankje!
    Ik testte vrij laat positief. Ik geloof pas paar dagen nadat ik ongesteld had moeten worden. Om gek van te worden he? Zoek maar genoeg afleiding want je kan er nu niks aan doen. Ik duim voor een positief resultaat! :p
     
  10. essie1975

    essie1975 Actief lid

    21 jul 2008
    125
    0
    0
    Hoi Sus,wat ontzettend lief van je dat je dat zegt.
    Ja ik probeer ook afleiding te zoeken maar dat vind ik best nog moeilijk hoor.
    Ik ga straks als het droog is heerlijk even wandelen met de kids en kleuren want dat lijdt me ook af.
    Alleen al deze gedachten miss zwanger is voor mij al wilde dat ik het wist zeg maar.
    Ik heb al zo lang moeten wachten want mijn cuclus is best wel lang maar als ik morgen niet ong ben geworden dan is dat mijn eerste dag dat ik overtijd ben toch?
    Oh oh oh wat vreselijk dat lange w8ten.
    Ik hou je op de hoogte en geniet lekker van je zwangerschap want het is oh zo mooi.
    Groetjes van Essie :D
     

Deel Deze Pagina