Ik kan niet meer wachten....!

Discussion in 'Zwangerschap' started by MumL, Oct 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MumL

MumL Actief lid

Sep 11, 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hey lieve meiden,

In België is het zo dat je als kleuterjuf meteen moet stoppen met werken wanneer je zwanger bent. Ik zit dus al 5 maanden thuis en ooooh wat heb ik het gehad. Alles... Ik heb geen zin meer om zwanger te zijn, de pijntjes, het verdikken, ... BAH!!! Daarbij komt dan nog eens de verveling.. Ik wil gewoon mijn kleine mannetje vasthouden.
    Zijn er nog meiden die dat hebben? Die het zwanger zijn wel fijn vinden, maar die het op een gegeven moment zo gehad hebben. Voel me er soms best wel wat schuldig over dat ik de laatste tijd niet meer zo vrolijk ben met het zwanger zijn.. Maar helaas gaat de tijd daarmee niet sneller vooruit! :)

2. Saraa88

Saraa88 Lid

Aug 9, 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is de reden dat je niet meer mag werken dan? Dat zou toch nog prima kunnen? Ik zou me ook helemaal dood vervelen! Al zou ik het nu met 34 weken inmiddels wel wat rustiger willen hebben.

Misschien leuk om een taal te gaan leren? Ik leer ook Spaans nu haha

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    tja ik moet eerlijk bekennen dat het erg lang gaat duren als je het met 25 weken al zat ben stel je voor dat je rond 42 weken pas gaat bevallen, ik zou niet gaan zitten niets doen maar een hobby zoeken, of iets leuks een cursus ofzo ;)

Share This Page