Zou het?!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by G89, May 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Zal me m'n kop wel weer gek maken en dingen verbeelden, maar.........
    kan het dat je 8 dagen na je eisprong al syptomen hebt?
    Volgens de calculator zou ik mijn eisprong op 12 of 13 mei hebben gehad, echter heb ik hem op 10 mei gevoelt!! Ene maand voel ik 'm wel en andere maand niet.
    Sinds 2 dagen doet de hond echt vreemd! Hij kan m'n hele buik aflikken, kop er opleggen! Vriend lief hoeft niet met zn hand op mn buik te gaan of de hond begint te zeuren/janken.

Ik heb vlagen van misselijkheid, als ik zit nergens last van, maar zodra ik ga staan dan......
    Normaal heb ik een paar dagen voor NOD last van gevoelige boobs, dit keer een paar dagen na eisprong al en ze zijn ook hard!
    Gisteren bij het opmaken, keek ik in de spiegel en herkende me zelf niet.

Toen ik pas gestopt was met de pil ( sep 08 ) had ik ook deze syptomen ook met vlagen de 1e twee maanden, maar daarna nooit meer gehad.

Zou graag jullie reacties horen of je inderdaad zo kort na de eisprong/bevruchting al klachten kan hebben.

Liefs G.

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Sorry ik denk dat het echt te vroeg is om er wat van te kunnen zeggen...
    Je moet gewoon afwachten tot je kan testen helaas!
    Ik ga voor je duimen dat het raak is!

3. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Naar mijn mening kan het wél.
    Ik had vanaf vijf dagen na mijn eisprong last van pijn in mijn rug, vage hoofdpijnen die enkele dagen aanhielden, golven van misselijkheid, héél moe en weining concentratie. Iedereen zei toen ook dat het veel te vroeg was, maar zie mijn banner!!
    Ik heb geen innestelingsbloedeing gehad.

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb deze klachten meerdere malen gehad en toen was ik toch echt niet zwanger........
    het zegd dus niks.
    Er zijn heel veel zwangerschaps kwaaltjes die je krijgt alleen doordat je een eisprong gehad hebt.

5. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

het lijkt mij ook idd te vroeg, sorry.
    Juist omdat je er zo mee bezig bent kan ik me voorstellen dat het kan gebeuren dat je je dingen gaat inbeelden of juist aan de dingen die je voelt meer aandacht gaat geven, terwijl je dat daarvoor niet deed en daardoor sommige dingen misschien niet opvielen.

6. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Integendeel! Ik ben er juist helemaal niet mee bezig! Tuurlijk rekenen ik uit wanneer mijn eisprong is! Maar dan heb je het ook gehad!
    Al die maanden heb ik nooit deze klachten gehad! Vandaar ook mijn vraag of het mogelijk zou kunnen zijn.

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Het zou natuurlijk kunnen maar het is heel vroeg dat je wat voeld.
    Zoals Suzanne zijn er dus echt vrouwen die het heel snel merken.

Ik ga voor je duimen dat het raak is!

Share This Page