Symptomen weg....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door franka, 4 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger.
    De afgelopen dagen had ik gevoelige borsten, afscheiding en een ongi-gevoel.
    Gisteren en vandaag echter niets meer :(
    Helaas hebben we al twee keer een miskraam gehad en gelukkig ook een gezonde dochter.
    Ik word hier helemaal gek van! De onzekerheid en angst, dat het wéér mis zal gaan.
    Iemand hier ook ervaringen mee?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Bij mijn zijn de symptomen momenteel sowieso niet heel enorm aanwezig, dus dat is ook gekmakend.
    Alhoewel bij de tweede miskraam de zwangerschapsklachtjes ruim aanwezig waren en het toen toch al 3 weken mis bleek te zijn...
    Het zegt gewoon zo ontzettend weinig allemaal en het kan per dag wisselen. Enige oplossing is toch om gewoon maar door te gaan en dan merken we vanzelf wel hoe het afloopt deze keer.

3. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Heel herkenbaar!! Heb zelf 1 gezonde zoon en 2 miskramen gehad. Ik werd ook heel onzeker als ik een paar dagen niks voelde, maar echt dat is heel normaal. Je zal zien dat het met een paar dagen ineens weer terug is. Vanwege mijn onzekerheid (en mijn voorgeschiedenis) mocht ik met 7 weken een echo laten maken, dat heeft wel geholpen. Al blijft de angst er altijd hoor, helaas is dat nadat je een miskraam (of meerdere) hebt gehad wel normaal. Helemaal onbezorgd sta je er niet in. Probeer je eraan vast te houden dat, zolang je geen bloedverlies hebt (en zelfs dat hoeft niks te betekenen!!) het goed zit. Je hebt er helaas toch geen invloed op. Maar nogmaals, ik had ook dagen geen klachten en dan kwam het ineens weer in volle vaart terug en het gaat prima. Sterkte!!

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    bij mijn bij 4 weken en een paar dagen ook alle symptomen voor een dag weg geweest .
    ik dacht ook dat het fouten boel was maar de dag erna kwamen alle symptomen weer terug.
    dus wie weet is het wel stillete voor de storm ;)

5. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Hier is het ook wisselend. De ene dag meer als de andere dag. Heb inmiddels wel al 2 goede echo's gehad. Ook na dagen dat ik niks voelde, dus ik ga er van uit dat het weinig zegt. Al vind ik het ook akelig als ik opeens niks meer voel.....

Deel Deze Pagina