Na bijna 1 jaar al aan het proberen zwanger te raken zijn we nu toch maar na de gynaecoloog gestuurd door de HA. Moest vandaag op spreekuur komen en toevallig heb ik deze week mijn ovulatie week dus de gynaecoloog heeft meteen een echo gemaakt, en in mijn linker eileider zat een eicel ter grote van 13/14 mm hij moet ongeveer 20/24mm zijn.. dus woensdag moet ik terug komen voor nog een echo om te kijken of die gegroeid is. Maar nu heb ik in het verleden heel veel op sites gekeken om te bepalen wat mijn vruchtbare dagen waren, en nu zei de gynaecoloog vanochtend omdat ik op een cyclus van 25 dagen zat waren mijn vruchtbare dagen tussen de 8 en 11 dagen voor mijn menstruatie, maar op alle sites waar ik keek gaf die aan van afgelopen vrijdag tot komende vrijdag maar dat blijkt dus helemaal niet te kloppen.. maar nu is het afwachten tot woensdag en hopen dat het nu misschien wel een keer raak is..
Hoe lopen je cyclusen?? Ik heb ook wel eens rond dag 25 mijn vruchtbaren dag had dan ook een cyclus van meer dan 38 dagen!
Nee ik heb gelukkig een vaste cyclus van 25 dagen ben benieuwd ik heb gisteravond nog geklust maar vanochtend had ik een positieve ovu test dus ben benieuwd naar morgen mis morge nvroeg nog even klussen en dan om 8u heb ik de echo dus ik hoop dat het deze keer echt raak is