Ik heb sinds een dag of 3 echt heel pijnlijke borsten..'s ochtends gaat het nog wel, maar in de avond doet het zelfs al pijn als ik gewoon zit of lig.. Ik heb een redelijk grote cupmaat en draag altijd stevige bh's, is het verstandig om nu al over te stappen naar een zwangerschapsbh? Ik ben trouwens bijna 6 weken zwanger. Of heeft iemand ander tips?
Gefeliciteerd! Je zou een andere bh kunnen proberen maar het is dan ook een bekende zwagerschapskwaal! Hier ook veel last gehad enkel inmiddels geloof ik bijna cup-DD....pfffff
Ik vrees dat hier weinig aan te doen valt. Je draagt al stevige bh's, dus daar kan het niet aan liggen. Een zwangerschapsbh vind ik minder ondersteunend. Hij voelt wel zachter aan tegen de tepel dan een gewone. Ik draag dit 's nachts en 's morgens. Lauw water bij het douchen hielp bij mij niet echt, wel tegen de jeuk net als ze insmeren met een koele bodylotion. Even doorbijten. Het wordt wel weer minder na een tijd.
Of je moet je BH wat strakker doen! Bandjes omhoog, eventueel de sluiting wat strakker. Dat helpt bij mij (tot nu toe!)
Klinkt mss stom, maar masseren heeft bij mij geholpen. Ronde draai bewegingen maken. Ik had ook zn pijn, echt niet normaal, kon niks verdragen. Maar dit heeft mij geholpen. Ik liet het mn man doen en ik probeerde te ontspannen, iedere avond.
ik kreeg van een vriendin een tip om bij de action van die topjes te halen en de onderkant over je borsten heen te doen. Zitten goed stevig. heeft bij haar geholpen. Ik heb het nog niet geprobeerd. Sterkte