symptomen worden minder

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mom, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    Hallo
    Ik zit nog vier dagen voor nod.. en mijn symptomen die ik had worden minder
    Zou dit betekenen dat ik toch niet zwanger ben of heeft iemand dit ook meegemaakt? ?
    Ik had drie weken misselijk vooral avond was het heel erg.
    Rommelende buik, darmen en krampen leek soms op krampen van ongi.
    Borsten lekken weer, komt druppelz melk uit. Dit is nog wel.
    Borsten waren erg gespannen nu ook niet meer.
    Deze week veel witte afscheiding,
    Ben wel ineens heel vriendelijk en vrolijker hahaha
    Wel sinds deze week wat vermoeider en duizelig..
    Heel soms voel ik steekjes bij me baarmoeder in de buurt.
    Pff lang verhaal maar hoop stiekem dat iemand zich herkend, en reactie kan geven
    Liefs

2. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    Niemand :(

3. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Dit blijven lastige vragen, je lijf kan allerlei signalen geven....zwanger of niet.... Ik zou mn nod afwachten en een test doen, verder kan niemand je denk ik echt goed advies geven. Mijn gok is net zo goed als je eigen gok......

4. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    Dank je.. tis ook altijd weer spannend maar ik dacht misschien herkent iemand dit
    En elke zwangerschap is anders natuurlijk. . Maar normaal als ik ongi wordt ben ik niet te genieten een week ervoor en geen honger en buikpijn deze x niet voelt allemaal anders.. maar bedankt voor je reactie! !! X

5. Woeza

Woeza Niet meer actief

Dat je borsten lekken is wel een teken.dat is niet normaal.als je niet zwanger bent ff naar de huisarts gaan in ied geval

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Al drie weken symptomen? Dus dan kan het niet van zwanger zijn. Want dan heb je dus al symptomen voor je eisprong.
    Misschien nog van ontpillen? Even nod afwachten.

7. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    Denk ook door ontpillen hoor hihi.. wacht rustig af.. vandaag wel test gedaan van sensitest licht penne streepje wel roze maar beschouw m als negatief. . Vandaag ook buikpijn en erg misselijk maar misschien komt ongi eraan.. Bedankt voor reacties hoor.. en wachten af.. was alleen nieuwsgierig of misschien iemand zich herkende hihi

8. 19Vlinder89

17 dec 2007
    49
    0
    0
    Het lekken van je borsten lijkt mij een duidelijk symptoom toch? En die krampjes herken ik ook.. Zit nu een beetje in dubio of ik aan het ontpillen ben of dat ik zwanger ben, durf geen test te doen haha. Vorige week alleen maar ongesteldheidskrampen gehad om mijn buik op mijn NOD, nu zulke rare darmen dat die pijnen dus ook van mijn darmen kunnen komen. Misschien bij jou ook?

En een streepje is ook een streepje toch :) . Ik wil je niet onnodig blijmaken, maar het zou goed kunnen dat je zwanger bent!!

Spannend!

Deel Deze Pagina