Soms heb ik nu al last van een zere buik, het is dan een trekkerig zeurderig gevoel met af en toe steekjes. Vandaag heb ik er veel last van, wie herkent dit en heeft dit ook of gehad. Is het iets om zorgen om te maken?
Je baarmoeder is zich aan t oprichten of uitrekken dat kan wat steekjes in je onderbuik en liezen geven. Soms ook wat pittige steken. Maar heel normaal hoor
He meid, Geen zorgen maken, alleen maar een teken dat er van alles gebeurt om de baby de ruimte te geven.
Dat heb ik zelf ook gehad, was een van mn eerste symptomen.. mn onderbuik was zo gevoelig, dat ik er geen druk op kon zetten. Deed zo verschrikkelijk veel pijn. Maar dat hoorde erbij werd gezegd. Na een paar weken ging het weg. Baarmoeder groei
Ik heb het ook. En als ik het dan een tijdje niet heb, maak ik me weer zorgen pfff. Hoort er 'gewoon' bij, maar ik vind het ook heel eng!
Hey mop, hier heb ik daar nu ook last van. Er is vanalles gaande in onze buikjes lieverd. Er moet ruimte gemaakt worden en dat voel je... Ik weet hoe onzeker je het kan maken, want dat heb ik ook nog wel hoor... en dan zit ik op de wc en dan denk ik: gelukkig geen bloed... Dikke knuffel lieverd, want het hoort er idd allemaal bij .
Heb ik ook gehad lieffie. En nu zelfs soms nog. Je lichaam en baarmoeder is zo hard aan het werk. Niet druk maken meis.
Wat zijn jullie toch lieve meiden zeg. Dank jullie, ben zo blij met een forum zoals deze. Vandaag gaat het trouwens wel goed bijna geen last van gehad.
Hey! Wat een fijn topic zeg!! Ik ben me afgelopen nacht kapot geschrokken!! Werd ineens wakker van steken in mn buik ( word erg snel wakker dus niet ondragelijke steken ofzo) ik naar de wc gerent en gelukkig geen bloed maar vond t toch wel even spannend!! Heel fijn om hier te mogen lezen dat t geen kwaad kan! Succes en dat jullie zwangerschappen maar spoedig mogen verlopen liefs!!
Hoort er allemaal blij. Ik had echt buikpijn rond die periode en nu ben ik 16 weken (banner klopt niet) en ik heb nog volop bandenpijn en soms pijn door de groei van de baarmoeder. Welkom in het zwangerschapswereldje hihi
Ik heb het ook, word ook ontzettend duizelig als ik die druk heb en die steekjes, alsof zo al het bloed naar mijn baarmoeder gepompt word hihi!
Heb nu ook buikpijn, bijna 5 weken zwanger. Echt steekjes en het is niet fijn om op mn buik te liggen, maar jullie reacties stellen me gerust! Ben ook zo moe.. Hebben jullie dat ook?
yep... vermoeid zijn hoort erbij . Ik heb deze week (ook omdat ik ziek ben) elke middag geslapen... minstens 2 uur...
Ohhh die vermoeidheid is echt vre-se-lijk. Ik ga slapen zodra ik de mogelijk heb. En ik heb het ook vaak koud.. Die lente mag nu echt wel komen hoor!
Zouden het ook je darmen kunnen zijn in plaats van groeipijnen van de baarmoeder? Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!