Symptomen zijn weg???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    @ jantien, heb jij voor de echo geen afspraak met de VK? Ik moet namelijk 26 april voor mijn 1e afspraak naar de VK en dan +/- 4 weken later voor de echo.

    @ Door, ik zie dat jij fybromyalgie hebt. Ik ook, durfde er al niet over te beginnen, bang dat men niet weet wat het is.
    Een vriendin van mij heeft het ook, zij heeft tijdens haar zwangerschap bijna geen klachten gehad, alleen daarna was ze terug bij af.
    Ben benieuwd hoe het ons zal vergaan. :(

    Ik ben eind vorig jaar bewust gestopt met het slikken van brufen voor mijn pijnklachten, i.v.m. eventueel zwanger raken.
    Moet zeggen dat het me goed af gaat, ben zelfs trots op mezelf dat ik ook zonder kan. ;)
     
  2. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik wil niemand bang maken, maar er wordt ook gezegt dat wanneer je klachten plotseling verdwijnen dit kan duiden op een miskraam. Dus zou het toch in de gate houden
     
  3. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    @ Hope

    Nee ik moet 17 mei naar de echo en 23 mei naar de VK.
    Ze vroeg of ik voor de echo ook wilde en dan erna weer.
    Ik werk in de zorg met een eigen spreekuur en dat zou dan betekenen dat ik 2 spreekuren moet afbellen. Dat vind ik niet patient vriendelijk, dus heb ik zelf gekozen om alles in 1 keer na de echo af te spreken.
     
  4. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Oh ja, ik begrijp het. Ja het is soms passen en meten om afspraken te maken.
    Ik hoop ook rond 25 mei de echo te krijgen.
    Als ik 26 april moet gaan, vraag ik of de echo niet iets eerder kan dan de 12e week, kan echt niet wachten, hahaha
     
  5. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    wat dat betreft heb ik wel voor 12 weken gekozen omdat (volgens de echografiste) de nekplooi pas vanaf de 12de week kan gemeten worden.

    Ik ben die zaterdag ervoor 12 weken en zondag is het moederdag, dan gaan we de ouders het leuke nieuws vertellen. Dus ik had gevraagd of het dan die vrijdag ervoor kon, want dan had ik een plaatje.
    Maar ivm de nekplooi kon het niet ervoor.
     
  6. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    waarom laat je die nekplooimeting dan doen?
    Misschien een stomme vraag, maar moet dit?
     
  7. Batchie

    Batchie Fanatiek lid

    6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    hey hey,
    dat heb ik vandaag ook joh. ik voelde ineens niks meer.. maar net weer "lekker" over me nek gegaan hih.. komt goed meid..
     
  8. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Voordat ik getest had, had ik ook allerlei kwaaltjes, of dacht ze te hebben. Het is dan moeilijk in te schatten of je ze echt hebt of dat je ze wilt hebben. Je lichaam kan je in het begin behoorlijk voor de gek houden. Maar sins ik getest heb bij 4 weken, heb ik helemaal geen last gehad van duidelijke kwaaltjes. Alleen meer vermoeid en ook groeien mijn borsten en zijn ze wat gevoeliger, maar helemaal geen misselijkheid.
    Ik was hier ook erg onzeker over, totdat ik met 9 weken de eerste echo had en een klein minimensje zag, waarvan het hartje klopte en de mini arpmjes en beentjes al kleine schokkerige bewegingen maakte. Echt geweldig om te zien en echt een bevestiging dat ondanks de weinige kwaaltjes ik toch zwanger ben en alles goed is!

    Duseh......geen kwaaltjes is alleen maar mooi zei mijn verloskundige, dus geniet daar nog maar van, want het kan ook zomaar veranderen!

    Liefs Sämira
     
  9. Karina

    Karina Fanatiek lid

    31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Heb ook nog ff een vraagje, ik heb nog totaal geen last van mijn borsten, is dat gek, of hoef je dat nu nog niet te krijgen?!?
     

Deel Deze Pagina