spierpijn in buik?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door believe25, 2 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. believe25

believe25 Lid

16 okt 2016
    29
    7
    3
    NULL
    NULL
    Goedemorgen :)

Ik ben vandaag 6weken en 3 dagen zwanger.

Sinds eergisteren heb ik een soort van spierpijn in mijn buik.
    Vooral wanneer ik bewegingen maak doet dit best pijn.

Heeft iemand hier ervaring mee.. ik maak me best zorgen of dit normaal is :(

2. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Dat is heel normaal. Je organen beginnen plaatst te maken voor je groeiende baarmoeder en je banden rekken wat op. Dit kan soms zorgen voor een pijnlijk gevoel in de buik.

Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap :)!

3. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Als eerst: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Het spierpijn gevoel is erg herkenbaar, de eerste weken van een zwangerschap staan in het teken van vreemde pijntjes, trekkerig gevoel, spierpijn. Dat komt omdat er in de eerste weken echt zoveel gebeurd in je buik terwijl je het nog niet ziet van de buitenkant, maar van binnen veranderd er enorm veel al.

4. believe25

believe25 Lid

16 okt 2016
    29
    7
    3
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel :) fijn om te horen dat dit normaal is!

Ik denk dat ik me iets minder zorgen moet gaan maken en toch maar eens moet gaan genieten hihi :)

5. ACP0309

ACP0309 Actief lid

28 jul 2016
    176
    0
    16
    Super herkenbaar :)! Ik vroeg me ook de hele tijd af hoe het nou kon dat ik spierpijn had, terwijl ik heel bewust was gestopt met buikspieroefeningen vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was. De 'pijn' is echter precies hetzelfde als een flinke spierpijn na intensieve oefeningen... Blijkbaar hoort het er bij. Heb er nu soms nog last van!

Deel Deze Pagina