Nou ik kon niet zo snel iets vinden over mijn kwaaltjes.8) Maar mijn buik rommeld zo ontzettend! Het doet niet echt pijn, maar het is bijna genant als ik aan het werk ben (werk namelijk in de thuiszorg). Mensen vragen steeds maar heb je wel gegeten?? Je ziet er ook slecht uit (EN BEdAnKT) Wie heeft dit nog meer, en kan je er ook maar iets aan doen?? En nog een probleem, ik ben erg moe maar kan niet in slaap komen!? Daarom zit ik ook nog zo laat op dit verslavende forum! Kom heel veel bekende verhalen tegen! Geweldige info
IK heb precies hetzelfde, maar heb daarbij ook vanaf de eisprong al ongipijntjes gehad. Geen idee wat je er tegen kan doen..........
Hoi meiden, Dezelfde kwaaltjes had ik ook maar gelukkig is die periode voorbij! Mijn maag wou voortdurend iets binnen krijgen en ik deed het ook want anders was ik knock out Slaap problemen heb ik ook nog steeds. Probeer mezelf helemaal moe te maken en ga dan naar bed. Of een boekje lezen word je ook rustiger van.
Hoi, Die rommelende darmen, die heb ik ook, juist als ik gegeten heb! En als ik iets gegeten heb wat iets vetter is, nou dan is het niet om aan te horen! maar ja, wat doe je eraan. en slapen, ja dat gaat goed, afgelopen weekend alleen slecht geslapen maar dat komt denk ik door de zeuwen (was toen al overtijd maar had nog niet getest..) Nu het zeker is dat ik zwanger ben slaap ik weer beter.. Je hoort altijd dat vrouwen die net zwanger zijn last hebben van obstipatie enzo. Er worden daar dan wel middeltjes voor genoemd. maar bij mij is het juist andersom! Daar nog iets tegen te doen? Succes allemaal!
Nou er zijn wel middelen die het tegen houden. Veel mensen krijgen obstipatie als ze banaan eten! Misschien proberen? Ook vezelrijk voedsel helpt zoals brinta & bruin brood
'Hoi, ik heb de eertse paar weken ook heel erg last van rommelende darmen gehad, heel erg krampen, ik dacht echt dat het fout ging. Ik zat heel erg verstopt (en nog steeds,maar minder last er van). Wat bij mij hielp was Roosvicee laxo. dat kun je gewoon in de supermarkt krijgen, dat hielp. En veel drinken, fruit eten,bruin brood,en weinig witte zetmeel producten. Mocht je er erg veel last van houden, kun je ook bij de huisarts er iets voor krijgen. Succes ermee, liefs Vita