grrrrrrrrrrrrrr

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jody, 16 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Ik voel me zo grrrrrrrrrrrrr :x
    Ik voel van alles aan me lichaam, maar ik weet niet of ik zwanger ben.
    Durf nog niet te testen, omdat ik heel onregelmatig ben.
    Maar ik zou het wel graag willen weten.
    Erg overgevoelig voor hooikoorts op het moment. (zelfs toen het regende had ik er last van). Ik durf geen medicijnen in te nemen omdat op de verpakking staat dat dit niet goed is.............Zere tepels waar ik vorige maand geen last van had, saggerijnig om de kleinste dingen, en dan verteld me vent ineens dat hij van baan wil gaan wisselen en dat we moeten gaan verhuizen (misschien).
    :rolleyes: hopeloos op het moment...
    Nou ja laat de :evil: :evil: :evil: :evil: maar gauw komen, dan weet ik weer waar ik aan toe ben, want dit is ook niks.
    Nu ik het zo terug lees is het echt een zeur verhaal, maar ik ben het wel ff lekker kwijt.
    Groetjes kit

2. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    jeetje dat is nogal wat

ik wens jou heel veel sterkte

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Geeft niks meid, zeur maar lekker, dat kan hier juist toch!!!!!
    Ik begrijp je wel hoor, ik voel ook van alles maar kan zowel voorbode van ongi als van zwangerschap zijn.............Zit ook de hele tijd van, als ik dan toch weer ongesteld ga worden dan maar gelijk nu!!!!!!!!!
    En tegelijkertijd ben ik elke dag dat de :evil: :evil: :evil: er niet zijn weer blij: zucht denk ik dan 's morgens, het kan nog! :D
    Bijna ruzie met m'n mannetje omdat ik boos tegen hem deed om helemaal niks.......snel weer goed gemaakt hoor :D

Misschien kun je met je vent afspreken dat jullie die baanwissel en eventuele verhuizing rustig bespreken als jij weet waar je aan toe bent, zwanger technisch gezien ;)
    Zeg je gewoon eerlijk dat het nu ff niet gaat, dat je niet helder kunt denken......

Nou meid sterkte en bedenk dat je niet de enige bent hoor!!!!!!
    En nog even een paar daagjes geduld en dan weet je het!

4. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Veel sterkte, ik leef met jullie mee :D
    En het is niet zeuren hoor, denk dat iedereen op dit forum het wel begrijpt, daar zijn we voor ;)
    *Knuffel*
    En ik duim natuurlijk mee!!

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hier is het het zelfde liedje....dat krijg je als een vriendin heeft zitten pendelen en zegt dat je zwanger bent op dit moment... :confused:

Misschien moet ik dat ook maar niet meer doen... ;)

6. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    hoi :rolleyes: vraagje, hoe werkt dat pendelen? en wie doet dat dan.

gr jolanda

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    He meis, kop op hoor... Het is ook zenuwslopend, zwanger worden.... Prober er een beetje relaxed onder te blijven.. dat is vast ook positiever voor het zwanger worden...

Knuf Tiggie...

8. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
  9. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    thanx, voor alle lieve woordjes!

Natuurlijk heb ik mijn hubbie gezegd dat het nu ff niet zo uitkomt, en dat ik wil weten waar ik aan toe ben.
    En idd lilly, je hoopt dat de :evil: :evil: snel komen, maar toch iedere dag weer opgelucht dat ze er niet zijn.
    Misplaatste hoop denk ik wel eens...
    Ach ja, je moet er niet te veel bij stil staan he? ;)
    Hihihi makkelijke opmerking, veel te moeilijk om uit te voeren.
    Het is maar te hopen dat de graspollen snel uitgesprongen zijn, en dat ik weer gewoon kan ademhalen.
    Zijn er nog meer mensen die last hebben van een allergie, maar die ook geen medicijnen gebruiken?

Bedankt lieve meiden!

Deel Deze Pagina