rare rode bultjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pluisjee, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    hee meiden ,

Ik ben nu dik 8 dagen overtijd als ik uitga van me langste cyclus testen blijven negatief heb wel rare cyclussen. Nu weet ik niet of dit in het goede topic staat want heeft niet helemaal met zwanger worden te maken.

Ik heb sinds 2 dagen enorme uitslag op me linker borst , dit is alleen aan de bovenkant. Het lijkt wel uitslag van allergie en ziet er uit als of ik een enorme zuigzoen heb van +/- 15 cm.
    Het jeukt zo erg sinds vanochtend.

Nou denk ik zelf aan warmte uitslag ? Maar dat ziet er echt anders uit want heb ik wel eens op me armen gehad.
    Ik zat eens na te denken want ik weet dat ik heel erg heftig reageer op hormonen ( toen ik ongie werd voor het eerst , de pil etc.)
    Mijn vriendin zei gister ; toen ik net zwanger was heb ik het ook gehad. Nu denk ik niet dat ik zwanger ben de testen blijven echt heel erg wit maar toch :

Wie heeft ook rare onverklaarbare uitslag gehad toen die net zwanger was ?

Ik heb geen ander wasmiddel , geen andere bodyloition , geen was gel etc. dus ik zou niet weten waarvan ik een allergische reactie heb.

Thanks Girls...

2. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    he meid,

Ik hoop dat het een symptoom is voor jou.
    Ik heb het heel erg maar op mijn wangen, Ik weet niet of het voor mijn nod ook zo was. Maar wat ik wel weet, is dat ik 2 weken na de + test. Heel warm was, door die warmte was het zo erg dat mensen dachten dat ik allergisch was voor hun. Dus misschien

Nu het weer super heet is, heb ik ze weer terug op mijn wangen. En ooh wat jeuken ze

3. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ik had er ook last van. Kleine pukkeltjes op m'n borst en armen maar was bij mij toch wel week na nod. Spannend voor je!

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Heeey meiden ,

Vanochtend bij de dokter geweest en ik heb een ontsteking duidelijk te voelen onder de bultjes.
    Heb een paar weken terug een mammagraffie gehad dus die hoefde ik niet nog een keer ( hij zat er over te twijfelen omdat ik dus wel een verdikking had). Mammagraffie gehad omdat ik dus tijdje terug een knobbel in me borst had bleken klieren te zijn met een ontstekening. Gaat goed he haha.
    Zalf gehad en hoop dat het daarmee klaar is.

Thanks meiden !!

Deel Deze Pagina