Help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mommyof1, 7 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommyof1

mommyof1 Niet meer actief

Hi meiden,

Ik zal even mijn verhaal uitleggen.

In februari 2017 bevallen van onze zoon. Hierna weer (net als voor mijn zwangerschap) aan de prikpil ivm endometriose. In april laatste prikpil laten plaatsen.
    Begin juni een doorbraakbloeding.
    Op 3 augustus een positieve ovulatietest, maar menstruatie bleef uit.
    Ivm endometriose mocht ik 5 september bij mijn gynaecoloog komen. Zij constateerde met de echo dat ik geen baarmoederslijmvlies had.
    Ik werd toen voor 3 strips aan de pil gezet. 7 november laatste pil.
    10 november in de avond begon bloedverlies en dit duurde tot en met 13 november.
    Ik begon al vroeg met ovulatie testen zodat ik hem eventueel niet zou missen. Ik had toen op dinsdag 20 november een ‘positieve’ ovulatietest. Hij was even donker als als de andere streep & ook was test streep iets breder.
    Ik had ook afscheiding.
    Vanaf die maandag ervoor had ik erge ‘eisprong/groeipijn’ en dit duurde echt meer dan een week. Ook bleef de afscheiding op en af komen.

Afgelopen woensdag toch een test gedaan op dag 26. Negatief & na afvegen bruine afscheiding alleen met afvegen.
    Gisteren ook in 2 maandverbandjes maar niet bom vol. Ook alleen bruin.
    Toen ik gisteren tijdens douchen naar binnen ging had ik bruin slijm.
    Vanmorgen had ik tijdens afvegen rood/bruin (dacht dat het door ging zetten) daarna dus niets meer.
    Ik moest contact opnemen vandaag met gynaecoloog als ik niet ongesteld zou zijn.
    In mijn ogen ben ik niet ongesteld (ondanks dat ik echt veel krampen heb) dus gebeld en kon om half 3 terecht voor een echo.
    Mijn baarmoederslijmvlies was dus zei ze, dat kon passen bij pilgebruik.
    Maar er zat ook een follikel van 12 mm. En die follikel maakt me nu in de war....
    Want wat betekend dit?
    Zit ik anders in mijn cyclus dan ik denk?
    Dus komt die eisprong nog? Maar waar komt dan nu dat bloed vandaan?
    (Moet ik dus weer gaan testen ook misschien met ovulatie testen?)

Of is dit wel echt mijn menstruatie?
    Maar zou dat eitje dan niet meoten zijn opgelost als die niet is gesprongen 2 weken geleden?

Jullie snappen....
    Ik ben aardig in de war.

Wie kan me geruststellen/hoop bieden?

2. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    12 mm is niet een follikel die volgroeid is. Wellicht is dit een follikel die niet is gesprongen, je kunt ook nog een piek krijgen als de follikel de eerste keer niet is gesprongen. Maar als je het niet vertrouwt kun je beter je gyn even contacten! Dan voel je je vast zekerder.

3. mommyof1

mommyof1 Niet meer actief

Nee, klopt. Dat weet ik ook.
    Zij benoemde zelfs een 25mm tot 30 mm? Dus nee, dat weet ik ook wel.
    Maar er zit wel iets.
    Heb wel echt helderrood bloed na de echo.
    Dus zie dit maar wel als een menstruatie, met idd een eitje dat niet gesprongen is oid.

Ik zal het idd dinsdag wel horen.
    Was alleen nieuwsgierig naar andere meiden die me iets meer konden vertellen eventueel.

Deel Deze Pagina