Op dit forum zul je meer voorstanders vinden voor de predictor dan de Kruidvat testen (die van 2 voor 5). De Kruidvat geeft vaker valse indrogers. Feit blijft dat voor nod testen valse testen kan opleveren. Dus dat risico loop je dan. Net als bijna iedereen hier want er zijn maar weinig mensen die kunnen wachten met testen Zelf zou ik ook voor kv testen gaan maar de predictor (express, niet early) was uiteindelijk een stuk duidelijker positief en gaf mij meer vertrouwen. Hopelijk snel een positieve test in je handen!
Nee, vind het maar raar, ik heb al een week echt duidelijk vruchtbaarslijm maar de ovulatietesten zijn echt spier wit dus niet eens een licht lijntje. Begin me af te vragen of ik wel een eisprong heb. En snap ook niet waarom ik dan wel vruchtbaarslijm verlies. Heel irritant die onzekerheid. En hoe gaat t met jou? Gaat alles nog goed? Nog lekker aan t genieten?
Huh, wat raar? @Spectre had dit laatst ook, geen eisprong (kunnen vinden). Vaag zeg. En ook bloedirritant lijk mij.. Heb je een enigszins regelmatige cyclus? Hier nog steeds alles goed vrijdag 16 nov eerste echo. Vind het een heerlijk idee dat er weer een kleintje in mij groeit, dus daar geniet ik zeker van. Maar verder vind ik de eerste 12 weken veel te lang duren
Ja heel vreemd. Ik had t nog begrepen als ik geen vruchtbaarslijm verloor maar de combinatie vind ik heel apart zeker een week lang. Daarnaast heb ik nog nooit eerder meegemaakt dat ik helemaal geen tweede Lijntje krijg dat vind ik ook al zo vreemd. Maar ja zit niks anders op dan afwachten. Mijn cyclus was altijd stipt 28 dagen maar na 3 maanden pil was hij 2 cyclussen langer en vorige maand weer 28. Ahh wat heerlijk zeg kan me zo goed voorstellen dat je van dat gevoel kan genieten. Wou nog 10 dagen en dan mag je je kleintje bekijken, zo fijn!!! Ja de 12 weken duren zo lang en vanaf 20 weken gaat het ineens zo snel. Althans dat vond ik.
Dag 17 Opzicht is daar niks raars aan maar Ik vind t vooral vervelend dat ik al een week vruchtbaarslijm verlies zonder reden en daar dus niet op kan rekenen en dat de teststreep echt wit is. Heb hiervoor een jaar lang getest en er stond altijd wel een streepje en vruchtbaarslijm max 2 dagen voor de piek.
@Sabje333 , ik krijg geen bericht dat er in dit forum wat gezegd is, vandaar dat ik nu pas je berichtjes lees. Maar ik heb dus echt precied hetzelfde als jij. Ik hoor dus al de afgelopen dagen een stijging te zien in mijn waardes, en vandaag hoor ik mijn piek te hebben.. maarrr... helemaal niks dus! Dit is heel raar want ik test elke maand met clearblue digitaal, en het klopt vaak op de minuut af. Ik maak me toch wel een beetje zorgen, wat is er nou precies aan de hand. Denk jij dat er misschien toch een kans is op zwangerschap? Of moet een ovulatietest dan zeker positief uitslaan? Ik heb verder ook geen zwangerschapstest meer gedaan nadat ik 'ongesteld' werd omdat ik ook geen symptomen meer heb.. Pfff gek wordt je er van!
@Bella1987 he wat naar zeg dat jij t zelfde hebt. Jij gebruikt zeker die testen met een smiley. Ja ik maak me ook een beetje zorgen vooral omdat er bij mij überhaupt geen lijntje komt (heb dit nog nooit gehad) en ik wel vruchtbaarslijm verlies. Ik heb geeb idee of ik kans maak ik denk t eigelijk niet tenzij er nog een piek gaat komen dus ik blijf gewoon doortesten en voor de zekerheid ongeveer om de dag sexen. Je kan voor de zekerheid een zwangerschapstest proberen. Verlies jij vruchtbaarslijm? Je kan bovenaan dit topic ‘topic volgen’ aanzetten en volgens mij kan je ik je instellingen ervoor zorgen dat je elk topic volgt waar je in praat. Dat gebeurt bij mij automatisch.