Hi ladies Mijn nod is rond maandag 22 oktober mijn krampen en nog meer kwaaltjes houden nu al 5 dagen aan. Heb me laatste zwangerschaps test gepakt en die is negatief maar mijn ovulatietest die is dus positief althans een licht streepje.. Iemand hier ervaring mee?
Hou ze wel bij en heb me eisprong al gehad maar rest vd dagen was die wit. Maar vandaar dat wist ik niet
Test gehaald en gedaan. Volgens mij negatief. Pas bij uithalen en tegen licht aanhouden zie ik iets. Maar kan ook een lijntje zijn waar het lijntje hoort te staan. Snap je . Maar goed, nog geen ongesteldheid terwijl ik extreem regelmatig ben (daarom ook geen ovu testen). 31 dagen. Altijd. Maar juich zeker nog niet. Wel goed begin
lees net ergens anders dat als je de predictor uit de verpakking de test dan niet meer goed is en er sowieso een streepje staat. Hopelijk weet ik over een paar dagen meer
Jeetje , wat een toeval dat er al zoveel een positief streepje hebben! Ik hoop dat iedereen deze ronde dit gaat meemaken haha! Dat zou toch geweldig zijn. Ik heb iig gisteren een test gedaan, helaas (nog) niks. Hopelijk is het nog te vroeg. @Sabje333 , hoe is het bij jou?
Volgens mij ben ik idd zwanger . Nu moet het alleen nog wel even oplopen. Tussen deze twee testen zit volgens mij 17 uur dus had beter even kunnen wachten maar te nieuwsgierig he . Geen idee of het oploopt maar het streepje staat er nog. Uiteraard is 19-10 nu ook ingedroogd.