Symptomen zwangerschap, maar test negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Otsie, 7 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otsie

Otsie Actief lid

10 nov 2020
    226
    270
    63
    Vrouw
    Hey,

Ik dacht altijd dat als je genoeg hormonen in je bloed had om erge symptomen te hebben, je ook genoeg zou moeten hebben om positief te testen. Iemand hier ervaring mee?

We zijn niet bezig met zwanger worden, we willen wel in mei ongeveer beginnen aan een tweede, dus mocht het zo zijn dan is het zeker welkom. Er zijn nu nog veel zaken die we eerst willen regelen.

Ik heb sinds afgelopen weekend gespannen borsten, misselijkheid en waardoor ik ging denken dat ik zwanger kon zijn: het litteken van mijn navelpiercing was ineens ontstoken. Verder heb ik daar nooit last van, behalve met de zwangerschap van mijn zoon.

Nu dacht ik dat ik mezelf gek maakte, gisteren getest, negatief. Dus ik dacht dat het over was met de gekheid. Vanmorgen wakker geworden, ergere pijn op borsten, gespannen borsten, overgegeven en na het eten was de misselijkheid weg.

Mijn cyclus is niet heel regelmatig, dus ik kan ergens tussen morgen en maandag mijn menstruatie verwachten, maar het kan ook eerder en later zijn.

Iemand hier ervaring mee of een glazen bol voor mij? Heb het idee dat ik mezelf aardig gek maak, hoewel ik er vrij neutraal in sta. Als het zo is, ontvang ik het vol liefde en als het niet zo is, beginnen we over een paar maanden. Had vorige week wel ineens mega klapperende eierstokken

Bedankt voor het lezen van mijn boek, van me af schrijven helpt wel.

2. enceinte

enceinte Actief lid

17 aug 2023
    339
    338
    63
    Vrouw
    Gespannen borsten en misselijkheid (zelfs overgeven) herken ik bij mezelf ook in de fase tussen mijn eisprong en menstruatie. Niet eens iedere maand. Dus het hoeft niets te betekenen! Het kan best zijn dat je deze maand sterker op je hormonen reageert. Ik denk dat je in ieder geval nu al wel een heel licht lijntje had moeten zien mochten de klachten door een zwangerschap komen. Afwachten en/of door testen is het enige wat je kunt doen. Geen glazen bol helaas :p

3. Otsie

Otsie Actief lid

10 nov 2020
    226
    270
    63
    Vrouw
    Thanks! Dan wacht ik gewoon even af tot zondag of maandag

4. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.807
    8.473
    113
    Vrouw
    Je symptomen komen door progesteron.. heel vervelend maar het komt dus niet door een zwangerschap anders zou je al positief testen.

Deel Deze Pagina