Symptomen zwangerschap voor nod

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mwonder, 9 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik zit nu op ongeveer 4 of 5 DPO.

Eisprong was volgens cyclus berekening (uitgaande van 28 dagen, ben erg stipt...maar soms is ik 27 dagen) op maandag 4 december, maar ik had sinds zondag eigenlijk nauwelijks nog vruchtbaar slijm verlies. Maargoed, het kan wel zo zijn, weet ik nu nog niet

Ik heb vandaag wel een soort van onderbuik krampjes. Voelt beetje als ovulatiepijn.
    Wel nattig gevoel van onderen.

En koppijn en misselijk, maar uiteraard is dat gewoon een verkoudheid

2. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Mijn symptomen
    Pijn aan pols (hormoonsgebonden)
    Mijn reuk versterkt
    Licht misselijk
    Pijn aan operatieplek bbz
    Maagzuur
    En pijnlijke borsten en tepels

TheBronx vindt dit leuk.
  3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij de eerste weet ik het niet, ik dacht dat ik aan het ontpillen was :p met vermoeidheid, pijnlijke borsten, menstruatiekrampen. Toen ik na 2 weken krampen nog niet ongesteld was en opeens geen eetlust meer had, over mijn nek ging van mijn eigen parfum en gruwelde van chocolade... toen ging het lampje wel branden :roflmao:.

Bij tweede was ik moe, misselijk en vreselijk emotioneel (barstte in huilen uit om meest pietluttige dingen), met obstipatie en rommelende darmen, al vele dagen voor test positief werd...

Bij derde kreeg ik bandenpijn, menstruatiekrampen en intense vermoeidheid, terwijl mijn normale PMS juist compleet afwezig was... (vanaf 4 dgn voor nod)

4. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.511
    13.799
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Symptoom bij de zwangerschap van onze zoon was dat ik zeer pijnlijke borsten had, zelfs zonder bh/shirt erom en zonder ze aan te raken..

Symptomen bij deze zwangerschap had ik niet. Wist dan ook 9,5 week lang niet dat ik zwanger was.
    Toen vonden zowel manlief als ik m'n buik wel zodanig groot worden dat ik maar ben gaan testen :p

5. Hobbs

Hobbs Actief lid

9 mei 2017
    241
    145
    43
    Vrouw
    ICT
    Noord-Brabant
    Ik kreeg een positieve test op 10 dpo en mijn enige symptoom is een koortslip.
    Ik heb in al mijn 33 jaren werkelijk nog nooit een koortslip gehad... Ik zie het dus als symptoom. Verder nergens last van. Gelukkig :D

Deel Deze Pagina