Ik zit nu op ongeveer 4 of 5 DPO. Eisprong was volgens cyclus berekening (uitgaande van 28 dagen, ben erg stipt...maar soms is ik 27 dagen) op maandag 4 december, maar ik had sinds zondag eigenlijk nauwelijks nog vruchtbaar slijm verlies. Maargoed, het kan wel zo zijn, weet ik nu nog niet Ik heb vandaag wel een soort van onderbuik krampjes. Voelt beetje als ovulatiepijn. Wel nattig gevoel van onderen. En koppijn en misselijk, maar uiteraard is dat gewoon een verkoudheid
Mijn symptomen Pijn aan pols (hormoonsgebonden) Mijn reuk versterkt Licht misselijk Pijn aan operatieplek bbz Maagzuur En pijnlijke borsten en tepels
Bij de eerste weet ik het niet, ik dacht dat ik aan het ontpillen was met vermoeidheid, pijnlijke borsten, menstruatiekrampen. Toen ik na 2 weken krampen nog niet ongesteld was en opeens geen eetlust meer had, over mijn nek ging van mijn eigen parfum en gruwelde van chocolade... toen ging het lampje wel branden . Bij tweede was ik moe, misselijk en vreselijk emotioneel (barstte in huilen uit om meest pietluttige dingen), met obstipatie en rommelende darmen, al vele dagen voor test positief werd... Bij derde kreeg ik bandenpijn, menstruatiekrampen en intense vermoeidheid, terwijl mijn normale PMS juist compleet afwezig was... (vanaf 4 dgn voor nod)
Symptoom bij de zwangerschap van onze zoon was dat ik zeer pijnlijke borsten had, zelfs zonder bh/shirt erom en zonder ze aan te raken.. Symptomen bij deze zwangerschap had ik niet. Wist dan ook 9,5 week lang niet dat ik zwanger was. Toen vonden zowel manlief als ik m'n buik wel zodanig groot worden dat ik maar ben gaan testen
Ik kreeg een positieve test op 10 dpo en mijn enige symptoom is een koortslip. Ik heb in al mijn 33 jaren werkelijk nog nooit een koortslip gehad... Ik zie het dus als symptoom. Verder nergens last van. Gelukkig