Vage symptomen , misschien zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Gladysx, Feb 17, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gladysx

Gladysx Lid

Sep 16, 2015
    36
    0
    0
    Dag dames.. afgelopen 2 dagen getest en 2 keer een tuurlijntje die bijna niet te zien zijn, en vanmorgen weer getest en die leek vrijwel wit... Maar nu heb ik ook last van allerlei kwaaltjes.. heb al sinds afgelopen zaterdag last van duizeligheid, opvliegers en een rommelige buik. Ook heb ik sinds 2 dagen ontzettend veel last van mn boven benen en ook wat last van mn armen. Voelt als spierpijn. Komt iemand dit bekend voor? Zondag is mijn NOD.

2. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

Jul 20, 2015
    1,488
    308
    83
    Je bent nog erg vroeg met testen. Mijn advies is om even je NOD af te wachten. Het is goed mogelijk dat je zwanger bent. Maar het is ook mogelijk dat er bijvoorbeeld alleen een bevruchting heeft plaatsgevonden die niet zal innestelen en dat je daarvan symptomen hebt. Dat laatste heb ik gehad en wist ik ook omdat ik gewoon te vroeg had getest (lichte tuurlijntjes die niet veel donkerder werden).
    Het kan allebei, dus geduld is echt nodig hier. En heel moeilijk, ik weet het 😉

Succes!

3. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    De symptomen die je beschrijft klinken mij eerder als een virus(je) :)
    Maar het is goed mogelijk dat je zwanger bent, wacht tot zondag, wordt je niet ongesteld dan kun je testen. Dan zullen de strepen toch echt duidelijk moeten zijn.

4. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

Feb 15, 2016
    1,198
    608
    113
    Female
    Hallo allemaal,
    ik zit nu 7dagen voor mijn nod en ik heb ook allemaal vage klachten. Zou dat al kunnen?
    Ben met vlage misselijk
    Zeurend gevoel in mijn onderbuik met afentoe steken
    lage rugpijn
    afentoe hoofdpijn
    en rommelende darmen
    wat pukkeltjes op gezicht(normaal nooit)
    Ik snap dat ik gewoon mijn nod moet afwachten maar ben erg benieuwd of iemand er wat van herkend en zijn ervaring wil delen.
    Kan natuurlijk ook zijn dat ik last heb van een griepje maar ik voel me niet ziek.
    Groetjes

5. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

Feb 12, 2012
    4,235
    1,891
    113
    Female
    Ik had 2 dagen voor nod ook een heeeeel vaag streepje op mn test. Zou zondag nog eens proberen.
    Duizeligheid heb ik in al mn zwschap gehad, voor nod ook. Daardoor wist ik dat t weleens raak kon zijn.

Spannend!

6. Watermann

Watermann Niet meer actief

Enige symptoom wat ik heb gehad is "duizeligheid" en kort daarna bekkenstabiliteit.

Probeer nog even te wachten en ga zondag testen 🙂

7. marijke20

marijke20 Lid

Feb 11, 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

mijn vage klacht is dat ik koude rillingen heb en klamme handen zijn er meer die hier last van hebben. volgende week nod

liefs marijke

Share This Page