Moe. Moe. En nog eens moe. Sinds een week middagslaapje van een uur nodig. En borsten zijn volgens manlief (nog) groter. Vanmorgen ochtenddienst en ik leek wat misselijk onderweg naar werk. Maar eigenlijk heb ik überhaupt geen idee hoe het ervoor staat, want sinds miskraam nog geen menstruatie gehad. Ik leek te ovuleren, maar dat concludeer ik puur op slijm (prop)verlies. En dat is nu ruim twee weken geleden, dus misschien zou ik al mogen gaan testen....? Dit berichtje slaat verder nergens op en niemand heeft er wat aan, maar ik denk dat jullie de behoefte om te delen herkennen.
oh wat herkenbaar! ook ik vol me zo ontzettend onzeker, weet sinds 6-2 dat ik zwanger ben en inderdaad elke x als ik naar de wc ga denk ik, geen bloed alsjeblieft! Ook mijn borsten zijn de ene dag mega pijnlijk en volgende dag een stuk minder. ik probeer maar te denken, genieten! Dat is het belangrijkste! Maar soms word ik bang,inderdaad als ik een soort krampen voel, al vallen die mee (op soms mijn darmen na dan) maar maakt me wel onzeker... maar ben dus blij te lezen dat er meer last hebben van dit "alles" verder heb ook ik weinig klachten, iets meer moe en sinds gisteren wel wat sneller emotioneel. Ik slaap nu 'smiddags een half uurtje, niet langer omdat ik 's nachts niet altijd goed slaap en geen verkeerd ritme wil krijgen. rust wel veel door gewoon te zitten of te liggen. Ik ben blij als ik 10-3 eerste afspraak en echo heb bij de VK. Ik heb dit gewoon zelf geregeld en niet via HA. liefs
Toch maar een test gedaan en jawel... Zwanger! Sta er wel anders in, merk ik, na die miskraam. Maar vol goede moed! En een man zo blij...
ik had op 5 weken zwanger gezien dat je veel last zou hebben van misselijkheid. Ik heb gelukkig nog weinig last hiervan..
Bij mij ook heel wat krampen.. Het maakt mij enorm onzeker. Het is mijn eerste zwangerschap (clomid en pregnyl). Ik heb al krampen van voor mijn NOD. Ik kom er zelf van wakker midden in de nacht. Die krampen trekken door tot aan mijn rug. Ik heb vorige donderdag een echo gehad om te kijken of mijn cyste weg was. De gyneacoloog zag een verdikt baarmoederslijmvlies van 2 cm. HCG stond op 295 (was toen juist 4 w). Nog geen vruchtzakje te zien. De cyste was verdwenen en hij dacht zelf dat ik ook aan die kant een eisprong heb gehad ! De cyste was mss ook een follikel?? Zou het kunnen dat het vruchtje zich daar nestelt of zou de gyn dit al gezien hebben op echo ?
Ik mag voor de allereerste keer zeggen met trots dat ik zwanger ben... ik heb met mijn ex 2j geprobeerd zonder succes en nu et de nieuwe vriend is het quasi meteen raak... drie mooie positieve testen omdat ik t niet wilde geloven. Rommelige darmen Steekjes in onderbuik koud hebben maar warm voorhoofd me anders voelen pijnlijke boobs Ik ben nu net 5 weken... kleintje je bent gewenst...
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Ik ben morgen 6 weken, eerste afspraak bij de vk is pas op 4 maart. Ik heb nu één keer een flinke vlaag van misselijkheid gehad, mijn borsten zijn ontzettend gevoelig en mijn darmen zijn compleet van slag. Meer merk ik er niet van, en daardoor ben ik erg angstig dat er iets mis is. Inderdaad ook het gevoel elk uur te willen testen of het er nog steeds zit en constant alert zijn op kleine pijntjes in mijn buik. Hoe gaan jullie hier nu mee om? Ik ben bang dat straks van mijn gestress het alsnog mis gaat. Kan dit überhaupt? Ik weet het net 5 dagen maar het wachten tot de eerste afspraak duurt me nu al te lang..
Dag dames, Hier weet ik sinds 2 weken dat ik zwanger ben. Het was niet gepland, maar het is een welkome verrassing. Een lichtpuntje, in een emotioneel zware periode voor mij. Dit is mijn 2e zwangerschap, mijn zoontje is pas 2 geworden. Ik ben morgen 6 weken zwanger en heb ook nog weinig symptomen voor mijj gevoel. Maar dit komt omdat ik vergelijk met mijn eerste zwangerschap. Daar kwam ik ook pas laat achter dat ik zwanger was. Ik kon de hele dag slapen. Zo moe was ik. Later misselijkheid en migraine. Heb nu buiten wat rommelige darmen en flinke maagzuur nergens last van. Maagzuur had ik bij mijn eerste zwangerschap ook pas met 16 weken.