Mijn beste vriendin...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kiz, 27 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Zoals ik al in een eerder topic schreef, hebben wij nog aan niemand verteld dat we in blijde verwachting zijn.
    Natuurlijk weten mensen wel dat een kindje erg welkom zou zijn en dat ik geen pil slik (sinds ruim 1 jaar), maar dat is het dan ook wel.
    Mijn beste vriendin heeft in de periode dat ik zwanger ben, al 3 keer (!!!) gedroomd dat ik een dochter ga krijgen(volgens die chinese kalender is het ook een meisje trouwens). Ze weet dus van niks, en toch heeft ze die dromen!! In alle 3 de dromen, wordt het een meisje wat sprekend op mij lijkt, maar dan getint met donker haar (zoals mijn man).
    Ik reageer maar een beetje van: Wie weet...ooit...we zullen wel zien...blabla...
    Maar ik vind het zo frappant!
    Ook mijn moeder maakte een opmerking, die me nog steeds in de oren klinkt. Een vriendin van haar had mijn moeders oude kinderwagen op zolder gevonden. De kinderwagen waarin ik heb gelegen. Ze had tegen haar vriendin gezegd: Bewaar hem maar, misschien heeft mijn dochter hem wel nodig! :confused:
    Mijn moeder is juist iemand die zegt: Geniet maar van het leven, als je het goed hebt met z'n tweetjes dan is dat toch ook prima. Ik zit er niet op te springen om oma te worden, enzenz..

    Hebben jullie ook van die ervaringen??
     
  2. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi Kiz
    Ik heb ook z`on soort gelijke ervaring gehad...vorige maand...alleen is het bij niet uitgekomen...
    Ik was op de verjaardag van mn petekind en ga bij mn grote zus op schoot zitten...zegt mn vader en hoe voelt dat nu 2 op je schoot..zeg ik hoezo 2 ??? Ja je bent zwanger dat zie ik aan je...terwijjl hij niet weet dat ik gestopt ben met de pil(hij denkt dat ik in januari stop) maar op die dag was ik net ongi geworden...maar toch dat gevoel wat ik daar bij kreeg ik ging zo erg twijfelen he zou het dan toch?
    Maar goed 1 dec verwacht ik mn nieuwe nod helaas waren mn vaders z`n gevoelens niet uitgekomen,maar dat is echt raar als je dat door je pa word gezegd....

    groetjes liselotje ;)
     
  3. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    dat is inderdaad wel heel erg raar, liselotje. mijn vader ziet het namelijk ook al meteen. nu zijn wij nog druk aan het klussen, maar ik heb al een paar keer gedacht toen we elkaar weer zagen. zo van zie je niets aan mij? maar als mijn vader dan na een half uur nog niets had gezegd wist ik al dat het die ronde niet raak was. raar he?!
     
  4. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ja is ook echt vreemd ik kreeg op dat moment ook echt hoop terwijl het niet zo was want ik was ja ongi, maar zo zie je maar weer dat vaders het ook weleens mis kunnen hebben :) (jammer genoeg)

    liefs liselotje ;)
     
  5. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    hallo

    ja ik heb ook zoiets mee gemaakt mijn man en ik wisten dat ik zwanger was de avond voordat ik naar het ziekenhuis moest voor een echo zijn we gewoon naar bed gegaan ik heb die nacht gedroomd dat ik een tweeling kreeg smorgens toen ik wakker werdt heb ik dat mijn man gezegd hij zei dat ik gek was maar op de echo bleek het inderdaad een tweeling te zijn. dat was een heel raar voor gevoel.


    groetjes anita
     

Deel Deze Pagina