hoihoi, ik slik de pil (microgynon 30) maar ik heb sinds een paar dagen last van misselijkheid de hele dag door en ook word ik er 's nachts wakker van. tevens heb ik ontzettende witte vloed en krampachtig gevoel in mijn buik. Dit herken ik van mijn 2e zwangerschap. Ik slik vrijdag mijn laatste pil en dan moet ik maandag ongi worden maar deze symptomen komen me iets te bekend voor....wie herkent hier een zwangerschap in ? groetjes pimpernel
Heb je je pil wel gewoon goed geslikt? Niet vergeten ofzo? Het wil overigens niks zeggen want ik heb het ook een keer gehad met de pil (ook de microgynon)en toen dacht ik ook van oooww zal ik misschien zwanger zijn? maar dat was uiteindelijk toch niet! Lag gewoon aan de pil in combinatie met mezelf al niet helemaal fit voelen.. Dus even afwachten!
Nee ik denk niet dat je zwanger kunt zijn de pil moet (meestal) uit je lichaam weg gaan voordat je zwanger kunt raken, echter bij heel weinig mensen die hem wel es vergeten komt het wel voor dat ze zwanger raken, maar das echt een grote minderheid ..
ik slikte deze pil ook voordat ik zwanger wou raken en toen ik gestopt was ben ik echt best wel ziek geweest...... Ben heel erg misselijk geworden en kon echt niks eten... denk niet dat het een zwangerschap is! succes ermee