Hallo Ik heb een vraagje. Ben ik mogelijk zwanger?: Op 13 april is mijn cyclus begonnen. Hierna heb ik de pil niet meer ingenomen, ben toen dus pas gestopt. Op 25 en 27 april hebben we gemeenschap gehad. - 28 en 29 april werd ik in de ochtend erg misselijk. 1 mei ben ik de hele dag door met vlagen misselijk geweest. Vandaag af en toe maar een heel klein beetje. - Erg moe de laatste dagen, zware benen en beetje uitgeput - Voel ik vanalles in mijn buik, allerlei steekjes. Nu vooral een paar cm onder mijn navel en dan zo'n 4 cm naar links (misschien een eileider of eierstok of darm...voor mijn gevoel vrij dicht onder de huid) voel ik een stekende pijn. Lijkt wel een ontstekende pijn. - Opgezette/opgeblazen buik, stoelgang loopt niet helemaal soepel - honger, terwijl ik normaal eet. Eet ik niet snel wordt ik sneller slap en moe. Ik begrijp dat ik met geduld vanzelf aan het antwoord kom, maar ben zo nieuwsgierig. Alvast bedankt voor het antwoord, wat het ook is!
hoi ann wat grappig mijn eerste ongi dag ws ook 13-4 en ik heb precies dezelfde symptonen als jij! vooral erg moe en gekke steekjes in onderbuik en borrels ik denk zelf niet dat dit mn eisprong was omdat ik die twee dagen terug heb gevoeld-alaa wie weet??? toi toi toi en hopelijk positief! grts mamaatje 123
Hoi mamaatje 123 Erg toevallig inderdaad! Ik heb de eisprong inderdaad ook eerder gehad. Ik denk 27 of 28 april. Ik zit pas op dit forum, dus weet nog niet zo goed hoe het werkt. Hoop nog eens te lezen of het raak is bij jou succes!
dag dames ik wil jullie niet gelijk ontmoedigen maar als je pas afgelopen cyclus gestopt ben met de pil is de kans dat je zwanger bent zoooo klein voor het zwanger worden staat een jaar ongeveer zelf heb ik er 11 maanden over gedaan .. het kan dat je in 1ne keer zwanger ben maar die kans is zo klein je moet niet teveel letten op allerlei kwaaltjes en dergelijke ik heb geleerd dat je lichaam je goed voor de gek kan houden ! dus dames toi toi toi !! ik duim voor jullie en suc 6
Hoi, het vruchtje moet altijd eerst innestelen en dat duurt ook wel een paar dagen. Zelfs als je gelijk na 14 dagen je ei had (de 27e) is het nu pas 5 dagen na je ei. Dat je dan al wat zou voelen kan natuurlijk wel, maar lijkt me erg vroeg. Ook zorgt hcg voor de misselijkheid en dat is nog maar in zulke kleine hoeveelheden aangemaakt bij deze evt. zwsch dat je er nog niet misselijk van kan zijn volgens mij. Rustig afwachten dus maar Bij mij heeft ontpillen een behoorlijke poos geduurd en ik voelde ook elke maand wel wat. Wil je niet ontmoedigen, maar het duurt gemiddeld 3 tot 6 maanden voor je zwanger bent en tot 1 jaar is heel normaal. sterkte dr mee en ik hoop voor je dat je gauw zwanger bent!
Hai, ik denk ook dat het gewoon ontpillen is. Al die kwaaltjes heb ik ook gehad maar werd gewoon ongi.
Hoi meiden, Het kan wel hoor! Ik was op aanraden van de huisarts met de pil gestopt (niet eens om zwanger te worden, maar meer omdat ik last kreeg van allerlei bijwerkingen van het lange gebruik van de pil). 3 Maanden later was ik zwanger! Tevens was een vriendin van mij gestopt met de pil en 1 maand later was ze zwanger! Dus het kan! Liefs Isa
Hoi, Alles kan hoor, hoewel het vaker voorkomt dat je even op je zwangerschap moet wachten dan dat je direct na het stoppen vn de pil zwanger wordt, maar nogmaals, alles kan! Wat betreft de symptomen, nadat ik met de pil gestopt was voelde ik elke maand wel wat, alleen de laatste maand voelde ik helemaal niks, geen enkel symptoom, en bleek toen zwanger te zijn! Je lichaam kan je echt goed voor de gek houden... Succes Groetjes
ja het lichaam works at mysterious ways, bij mij is het wel echt dat gevoel, maar ik weet natuurlijk ook dat mijn wil dat ook is hahahha anyways erg leuk om hier te surfenen ann keep da faith! en isa gefeliciteerd! liefs voor alle dames mamaatje123
Jullie hebben ook zeker gelijk dat het vanalles kan zijn. Ben me daar erg van bewust. Ik verwacht zelf eigenlijk ook niet echt dat het zo snel zou gaan. En mocht het dan wel zo zijn ben ik er wel verbaasd over dat ik zo snel al symptomen heb.... Ken alleen ook verhalen van vrouwen die zwanger zijn geworden omdat ze bv een keer de pil vergeten zijn of dat de pil met het overgeven eruit kwam. Dus het kan zeker wel ja. Die flinke steken links hebben trouwens plaats gemaakt voor zachtere (soort van) krampjes/steekjes meer naar onderen toe, links rechts en in het midden. Net zoals ik voel als ik ongesteld moet worden maar dan minder erg. Kan dus ook zijn dat ik echt ongesteld ga worden... Ook heb ik erg veel ontlasting en doen mijn darmen allemaal raar, veel lucht enzo. Dus daar kunnen de steekjes misschien ook wel van zijn... Iedereen erg bedankt voor de reacties! Zodra ik meer weet zet ik het hier wel op.
ik had precies hetzelfde.. toen ik net was gestopt met de pil... maar ik hoop het wel voor jullie natuurlijk!
Ik werd ongepland zwanger, lette er dus totaal niet op, maar zei na een week wel tegen een vriendin dat ik me zo 'anders' voelde.. Geen concrete klachten verder. Kon ook geen HCG geweest zijn. Vanaf dat moment dacht ik: 'misschien toch zwanger dan' (wist wel dat er een hele kleine kans was) en het bleek te kloppen... Maar als je er erg mee bezig bent kun je je dat ook goed indenken en daadwerkelijk gaan voelen, dus ik wil je geen valse hoop geven Sterkte met wachten, ik duim met je mee!
hey ann, ik was niet gelijk zwanger, want we deden het nog veilig, omdat ik eerst mijn lijf de tijd wilde geven om alles weer zelf op te pakken omdat toch ruim 10 jaar de pil al het werk heeft gedaan.. Toen had ik ook al die kwaaltjes, maar dat was echt ontpillen, gelukkig gelijk een goeie cyclus en dus zijn we de volgende maand begonnen zonder condooms.. en toen was het de 2de ronde raak! Hoop voor je dat het raak is, maar dat zou wel echt een wonder zijn! denk dat je lijf hard aan het werk is alles weer zelf te doen! maar dat is een goed begin hoor!
Ik heb eens gegoogled op ontpillen en ik denk dat je gelijk hebt ja. Eigenlijk alle symptomen die ik heb kunnen ontpilverschijnselen zijn en zwangerschapssymptomen. Dus het aannemelijkste is zeker het eerste. Hoop dat het snel over gaat want vind het echt een ellende als ik dat een lange tijd heb zonder zwanger te zijn..... Bedankt voor je reactie!
Meid ik heb alle symptomen gehad van een zwangerschap..vorige periode had ik zelfs een heel vaag 2e streepje op de kv 2v5 die later gewoon een indroogstreepje bleek te zijn..dat weet ik omdat ik ook later een bloedtest bij de HA heb gedaan en die was negatief Ik zit nu veel minder op deze site want het werd echt een verslaving en tevens een teleurstelling toen bleek dat ik telkens niet zwanger was.... Deze maand voel ik niks en hou ik me er ook niet echt mee bezig...lekker onveilig seksen met je vriend en kijk gewoon wanneer het komt zou ik zeggen...succes met zwanger worden