hallo, ik ben net nieuw op deze site..heb me net geregistreerd na al enkele dagen vele berichten van anderen te hebben gelezen..Ik ben 35..en ben in onzekerheid..een dikke week overtijd..7 jan had ik mn periode moeten krijgen..mn cycles is behoorlijk regelmatig het kan eens met 2 dagen verschillen maar meer ook niet..na 4 dagen overtijd heb ik een test gedaan van predictor, die was neg, maar nog ben ik niet ongi, wel heb eerder dan normaal de "verschijnselen" die bij mijn periode horen maar heftigere buikkrampen gehad die inmiddels iets gezakt zijn..niet de normale krampen vooral als ik poos gezeten heb of op mn knieen zat en wil opstaan was het alsof mn baarmoeder samentrok..felle steken waar ik me erg ongerust over maakte wat zowel na links als rechts kon trekken..dat is inmiddels over maar het ongestelde gevoel blijft..mn borsten voelen erg zwaar zijn voller en pijnlijk..hoewel ik dat met normale ongi ook had als voorteken maar niet zo lang als nu..mede door dat ik berichten heb gelezen herken ik enkele symptomen zoals meer plassen..zodra ik na t ben geweest moet ik na half uur alweer..we zijn zeker niet bewust bezig zwanger te worden, tis "voor zingen kerk uit" we weten al jaren van elkaar wat voor consuquenties het kan hebben..en accept als het zal gebeuren..mede door een verleden van mij met eetproblemen waarin ik een dik jaar geen periode meer kreeg dat is al heel lang geleden maar idee van mij dat ik minder vruchtbaar ben..zou het zo wezen nu? ik durf bijna geen test te doen omdat ik bang ben dat weer neg is terwijl ik er juist nu zo erg op hoop nu ik overtijd ben..met dat ik dit type voel ik mn krampjes nog steeds ..hoor graag een reactie op mijn verhaal..liefs lune
Allereerst kan het zijn dat je minder vruchtbaar bent, maar als je nu weer gewoon regelmatig ongi wordt hoeft het niet. ik ken iemand die een zware vorm van anorexia heeft gehad, ze menstrueerde nauwelijks meer en heeft toch een kind gekregen in die periode! wat het overtijd zijn betreft, dat kan van alles zijn. ik ben ook regelmatig maar toch ook weleens 12 dagen over tijd geweest met alle symptomen erbij. het kan dus nog 2 kanten op. doe over een paar dagen nog een testje, is die negatief dan kun je de ha bellen.