symptomen

Discussion in 'Zwanger worden' started by hairdresser, Jul 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    vanaf waneer merk je er wat van dat je wel eens zwanger kunt zijn. na hoevel dagen of weken na de bevruchting?

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    dat is heel verschillend, dat kan vrij snel zijn (nog voor je nod) en het kan ook pas later in de zwangerschap zijn (na 6 of 8 weken).

3. summer

summer Fanatiek lid

Mar 8, 2006
    1,144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ik heb er tot nu toe nog steeds geen last van
    het is dat detesten zeggen dat ik zwanger ben en dat ik niet ongie wordt, want anders zou ik niet weten dat ik zwanger ben

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Dat is een hele geruststelling summer, want ik hoop toch dat het deze maand raak is, terwijl ik dus nog helemaal niets voel.

5. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    loekie, heb je ook niet iets gevoelt wat op een eventuele innesteling lijkt?

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nee, alleen dat vrijdag mijn temp voor de tweede keer de lucht in ging. Heb eigenlijk sinds mij eisprong lichte kramp gehad, maar ik wil me niets inbeelden, dus ik houd het op zenuwen. Kramp is nu helemaal weg.

7. bengel

bengel Niet meer actief

hoi loekie,

dat heb ik ook!!!!
    ik heb af en toe een flinke kramp...en dat ook idd na mijn (vermoedelijke) eisprong...ik zit nu op dag 30, en wacht nog zeker een week...we zien wel..............onduidelijk enzo...bleh

bengel

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow ow ow dat had ik ook een 2e tempstijging en was wel zwanger :D rond de dagen van de mogelijke innesteling had ik xtra goed opgelet of ik wat voelde,maar helemaaaaal niks,echt niks!
    Een paar dagen na de innesteling voelde ik me wel wat moeier en 2 dagen voor nod had ik erge krampen,dacht dat ik ongi was en had last van mijn darmen,voelde ze heel erg opspelen,toen had ik maar getest en positief!! 2 dagen voor nod.
    Oja wel vollere borsten maar ze deden geen pijn en ik had ook dat er steeds beetjes bloed uit mijn neus kwam bij het snuiten,als je zwanger bent,kan het daar wat droger zijn ofzo....

Maar ik had dus geen duidelijke kwalen,was dan ook zeeer verrast zwanger te zijn!

succes met afwachten!!

groetjes Pientje

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik hoop dat je gelijk krijgt Pientje, FF geeft inderdaad een vergrote kans op zwangerschap aan nu mijn temp voor de tweede keer is gestegen.

Ik ben wel wat misselijk de afgelopen dagen, maar dat heeft alles met de warmte te maken, ik ken dit gevoel van eerdere hittegolven, ik kan daar slecht tegen. Ben ook wel moe, maar wentel nu alles af op het weer. Wil mezelf niet te veel hoop geven.

Wel heb ik de laatste dagen last van droge ogen, lenzen zitten neit echt lekker.

10. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Heb ook nog geen symptomen, geen idee of dat nog komt. De twee twee testen zeggen dat ik zwanger ben, voor de rest...nada! Mijn vriend en moeder riepen dat ze het al wisten, voordat ik had getest..., ik wist van niks... :( hahahha! Van mij mogen de symptomen wegblijven hoor, voel me prima zo!

Share This Page