Symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pinkgirl, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

22 sep 2008
    103
    0
    0
    Echt zo bizar allemaal!

Ik had vanmorgen en vanmiddag pijn in mijn onderrug aan de linkerkant,,een appart gevoel.
    Sinds een aantal dagen ook gevoelige borsten en toch steeds meer trek hebben.

over 7 dagen kan ik de test doen, maar bestaat er ook een test die uitslag geeft eerder?

Ik had trouwens ook last van witte afscheiding en een appart gevoel in mijn onderbuik.

Liefs

2. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    hey pinkgirl,

Vroeg me ook al af idd of het mogelijk is om eerder te testen.Heb vanaf m'n ei last van steken in m'n buik, sinds enkele dagen last van m'n (.)(.),opgeblazen gevoel in onderbuik duizelig en misselijk nadat ik iets gegeten heb of als ik effe rustig zit. Spanning is te snijden.

3. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Hier precies hetzelfde!
    Heb vandaag zelfs 2 keer een vlaag van misselijkheid gehad. Dit heb ik echt nooit.

Ik kan ook pas over 7 dagen testen!

4. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

22 sep 2008
    103
    0
    0
    Maar zal dit duiden op eventule zwangerschap?
    Wat denken jullie?

Ikhad vandaag al een aantal keren het gevoel dat ikiets in mijn onder broek voelde, maar het bleek afscheiding te zijn oftewel witte vloed.

5. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    ik heb ook witvloed,soms lijkt het alsof ik in m'n broek heb gedaan,maar dat is dan niet zo.

Mijn man lacht er al mee en noemt mij nu de zwangere kip in huis,terwijl ik nog geen test heb gedaan,moet nog wachten tot vrijdag.

6. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

22 sep 2008
    103
    0
    0
    Ja typisch dat heb ik nou ook!

Ikmoet over 5 dagen ongesteld worden, dus misschien is dat het wel.

Maar eerlijk gezegd voel ik me wel anders dan normaal.

Hebben jullie nog meer andere symptomen?

7. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik moet donderdag ongesteld worden,maar heb al enkele dagen last van misselijkheid en duizeligheid,opgeblazen en licht gevoelige borsten (heb ik normaal voor mijn ongi niet),vandaag idem als in m'n vorige zwangerschap overgegeven na het eten. Heel vreemd maar ik kan bijna alles koppelen aan mijn vorige zwangerschappen,durf nog niet te hopen,maar ben er bijna van overtuigd dat het positief is.Droom zelfs erover dat ik vertel aan kenissen dat ik zwanger ben.

8. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik moet over een paar dagen ongi worden maar heb pijnlijke borsten, vooral tepels zijn behoorlijk gevoelig, ook erg moe en hoofdpijn....

9. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

22 sep 2008
    103
    0
    0
    Ja dat was ik vergeten neer te zetten VERMOEIHEID.. ik ben afentoe zo moe..

Ik begin echt te denken dat ik misschien toch wel,, zwanger ben.

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Witte vloed had en heb ik ook, dus het zou kunnen maar ja je hoort ook van niet dus..
    Maar hopelijk voor jullie beide....

11. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Slapen kan ik de hele dag,maar dat wijd ik aan het weer.Probeer eigenlijk alles aan iets te wijten zodat ik minder teleurgesteld word.

Jane, wanneer heb jij positief getest?voor of na je nod?

12. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    haha ja dat doe ik ook wel om teleurstelling te voorkomen maar ben nu anders moe, echt behoorlijk vermoeid

13. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

22 sep 2008
    103
    0
    0
    Ja Ik ben ook anders Vermoeid dan normaal!
    Daarom valt het nu ook zo op! Het kan ook aan het weer liggen daar ben ik ook gevoelig voor maar zou alle andere symptomen dan niet kunnen verklaren..

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    @Mercedes, ik heb vandaag, 4 dagen na nod pas heel vaag positief getest dus...

15. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Pff,heb morgen ook nog een dubbele dienst en vraag me al af hoe ik dit vol ga houden.

16. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

22 sep 2008
    103
    0
    0
    dus als ik het goed begrijp kan je al 4/5 dagen voor je ongesteldheidsdatum een test doen? met welke is het het best dan?

17. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik lees overal dat de testen van het kruidvat 2 voor 4.99 het beste zijn.Ik heb zelf nog een matcar cassette liggen,deze wil ik vrijdag gebruiken als alles nog hetzelfde is.

18. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi Pinkgirl,

Meestal kun je het dan toch nog niet zien? Er zit dan nog te weinig hormoon in je urine volgens mij.

Ik ben juist heel onrustig. Kom ineens moeilijk in slaap. Kan ook wakker worden midden in de nacht en dan kom ik (heel fijn) ook niet meer in slaap.

Heb ook hele erge buikkrampen en het lijkt of alles anders en beter ruikt.

Vind het wel heel erg spannend allemaal!

Groetjes
    Banjabes

19. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Het kan wel, maar ligt er ook aan hoe snel je lichaam hcg aanmaakt, kan ook dat test pas positief is paar dagen na nod tis bij iedereen anders

20. laila1986

laila1986 Actief lid

20 sep 2008
    218
    0
    0
    hoi
    na mijn eiersprong heb last van witte afscheiding , maar vandag ik zat gewpn op de bang en plotseling voel ik iets of ik geplast heb, ik ging naar de toilet ik zag gewon witte afscheding meer niet ,

vorige maand had ik last van alles klachten mijn tepels deden pijn en ook mijn borsten en mijn rug 2 weken voor mijn menstruatie en ik ben darna ongesteld geworden,

maar deze maand witte afscheiding?
    ik moet nog woensdag ongesteld worden 16 oktober?

Deel Deze Pagina