Zo onzeker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dragonfly, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Hoi hoi,

zit ik hier, diep in de nacht op mn werk achter de pc. Heb slaapdienst, maar kan nog niet slapen.
    Er moet nog even iets van het hart. Mijn cyclus is ineens heel onregelmatig. Nou kon ik dat allemaal een beetje van mij af zetten, doordat mijn vriend ook zei dat het toeval ook wel een beetje recht verdiende. Daar heeft hij ook wel gelijk in natuurlijk, maar ja, de dagen gaan voorbij en dan komt toch dat moment weer.
    Vanaf morgen begint mijn NOD-periode, zoals ik dat zelf maar genoemd heb. Die gaat 11 dagen duren, minimaal. (Ik heb echt geen idee wat mijn cyclus gaat doen.)
    5 november had ik ineens rode sliertjes in de afscheiding, en toen gingen bij mij allerlei belletjes rinkelen, dus ik meteen achter de pc, de calculator aangeklikt hier op de site en zowaar, mocht ik nu een cyclus hebben van 28 dagen zou het met de innesteling te maken kunnen hebben. Ik ga hier echter niet vanuit, maar ik word hier zo onzeker van allemaal.
    Ik heb nu last van mijn onderrug, maar dat had ik de vorige keer ook meer dan een week en toen was het ineens over en nog een week later werd ik pas ongesteld. Op dat moment erg jammer natuurlijk, maar wel duidelijk na 2 negatieve testen.
    Ik ga nu maar uit van de langste cyclus (39 dagen) wat inhoudt dat mijn NOD 26 november zal zijn. Erg frustrerend allemaal.
    Gaat die onzekerheid ooit voorbij? En hoe doen anderen dat met een onregelmatige cyclus? Ben erg benieuwd naar wat iedereen dan aanhoudt als NOD.

Groetjes Fly

2. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    He Dragonfly,

Hoop dat je ondertussen al een beetje geslapen hebt. Ik ken het gevoel. We kunnen jammer genoeg niet altijd van ons lichaam op aan. Soms geeft het onjuiste signalen. Ik hoop dat we snel zwanger zijn!

Succes,

knuffel!

3. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Hallo Dragonfly

Ik begrijp hoe je je voelt
    Ik dacht dat ik na 27 jaar me lichaam wel kende. Tot ik besloot met de pil te stoppen. Ineens allemaal rare gevoelend en kwaaltjes waar je geen raad mee weet. Het is zo raar en het lijkt wel of je lichaam je voor de gek wil houden. Maar meid we doen het wel ergens voor, dus hou dat in je achterhoofd. Er komt een dag en dan is ook ons 2de streepje zichtbaar en dan is dit alles (hopelijk) het waard geweest

Deel Deze Pagina