Symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pinkgirl, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marianne86

21 okt 2008
    22
    0
    0
    Hallo allemaal,

op het moment dat ik dit zit te typen ben ik best een beetje bang..
    heb namelijk sinds gisterenavond van die zeur buikpijn onder in mijn buik.. normaal als ik ongesteld moet worden krijg ik altijd in eens buikpijn en wanneer ik dan naar de wc ga ben ik ook meteen ongesteld, maar nu duurt het dus al sinds gisterenavond en het gaat ook steeds weg en komt weer terug.

Vorige week heb ik me een week lang echt niet lekker gevoeld.
    Buikpijn, opgeblazen gevoel, vaak misselijk en van het weekend heel duizelig.
    sinds zondagmorgen doen mijn tepels erg pijn, ook zijn ze vaak hard terwijl ze dat nooit zijn.
    nou heb ik geen idee wat dit allemaal kan betekenen,
    heb zelf het gevoel dat ik gewoon ongesteld moet worden maar weet het allemaal niet..
    kunnen deze symptomen ook iets met ontpillen te maken hebben? ik ben namelijk pas in de eerste ronde....

Liefs

2. ika

ika Lid

13 okt 2008
    43
    0
    0
    hallo,

Het kan heel goed van het ontpillen komen.
    Kan het misschien ook zijn dat je zwanger bent? want ik zie dat je 2 dagen overtijd bent?
    Je hoeft natuurlijk niet zwanger te zijn maar er bestaat wel een kans.
    Ik zou zeggen kijk het nog even aan misschien moet je lichaam wennen en krijg je een ander cyclus
    Hoor van je

3. Marianne86

21 okt 2008
    22
    0
    0
    2 dagen overtijd?
    haha zo erg is het dus bij mij he. ik weet helemaal niets!
    ik heb hier in de calculator mijn datum van laatste ongesteldheid ingevoerd en omdat het pas mijn eerste ronde is en ik geen idee heb van de cyclus heb ik dus maar gewoon het gemiddelde (28) ingevoerd.
    de meter gaf toen aan dat ik op de 23e kon gaan testen, ik ging er dus automatisch van uit dat ik dan pas eigenlijk morgen ongesteld moet worden...
    ben ik nu dan volgens die meter eigenlijk al overtijd?
    en heeft iemand ergens een tip waar ik alles kan vinden over de symptomen van ontpillen?

Liefs

4. ika

ika Lid

13 okt 2008
    43
    0
    0
    hey,
    Dus als ik je goed begrijp ben je vorige maand gestopt met de pil klopt dit?
    Als dit zo is kan het zijn dat je cyclus verandert etc. dus dan is het niet gek dat je later als normaal ongesteld bent.
    Misschien kun je vertellen wanneer je gestopt bent en of je nadat je gestopt bent ongesteld bent geworden

5. ika

ika Lid

13 okt 2008
    43
    0
    0
    hey
    en voor de duidelijk heid ik zei het verkeerd ik bedoelde dat je over twee dagen kunt gaan testen of je wel of niet zwanger bent.
    In mijn geval moet ik 23 okt ongesteld worden ik heb een cyclus van iedere maand 29 dagen.
    Als ik 23 okt niet ongesteld wordt mag ik testen of ik zwanger ben.
    WEant mijn man en ik proberen zwanger te worden van ons eerste kindje.

6. Laan87

Laan87 Lid

14 sep 2008
    79
    0
    0
    groningen
    Hee perfectionn,

Zijn nu net met de 2de ronde bezig dus nog maar net. Maar in het begin ben je altijd errug enthousiast en wil je het eigenlijk allemaal maar zo snel mogelijk! Was het maar zo makkelijk haha

xxjes

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi laan,

oké nou flink aan de klusserij hahaha.

Jaa inderdaad, het liefst wou ik dat het kind volgende week al in zn bedje ligt. Ik ben nu al dat ik alles voel wat er in mn buik gebeurd dan denk je meteen aan zwangerschap gek wordt ik ervan haha.
    Zodra je denkt dat je zwanger bent heb je overal last van :)
    ben vandaag het meest vruchtbaar, dus hopen dat het raak is. en dan maar weer afwachten...:D

liefsss

8. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi marianne,

Ik dacht dat ik de enige was die helemaal niks wist haha:p

ben je er al uit of het een zwangerschap is?

liefss

9. Marianne86

21 okt 2008
    22
    0
    0
    Hoi Perfectionn,
    je bent dus zeker niet de enige haha
    ik heb ook het gevoel dat ik nog zoooveel moet leren voordat ik zwanger kan worden...
    maar gelukkig leren we allemaal van elkaar toch?

Hoi Ika,
    ik ben de 21e sept gestopt met de pil en de 25e ongesteld geworden.
    net even geplast en de buikpijn is nu trouwens weer helemaal weg...
    jij mag dus als het goed is de 23e testen? spannend zeg..
    heb je al een gevoel? en merk je al iets aan jezelf?
    hou je me wel op de hoogte!

bij mag gaf de calculator dus ook de 23e aan als testdag maar heb me voorgenomen om zo en zo te wachten tot het weekend of misschien zelf wel tot na het weekend..

10. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi marianne,

haha gelukkig
    jaa inderdaad je kan veel leren hier op zo een forum.
    ik was altijd zo aan het uitvogelen hoe dat zat met mn cyclus en alles en nou ben ik daar eindelijk uit.
    ik weet nog lang niet alles alleen de babyuitzet hahahahaha

11. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    hee dames,
    idd op dit forom kun je kei veel leren! foliumzuur kende ik voorheen niet bijvoorbeeld.. :)
    ben een tijdje van dit forum af geweest maar weer back
    mn vriend en ik hebben na de vakantie besloten dat ik de pil niet meer slik, dus de pil vanaf juli niet meer.
    in t begin d8 ik al snel...hee ik ben zwanger, maar dat bleek ontpillen te zijn...in sept werd ik dagen later ongesteld en een klein beetje...begin okt ook maar 1 dagje een beetje ongi :evil:
    de laatste twee weken voel ik me super beroerd, maar het kan ook de griep zijn omdat mn vriend ook de griep :pale: heeft gehad en we elkaar aanstoken... :oops:
    ik mag 6 nov testen en volgens t schema (calculator) waren eergister, gister en vandaag de meest vruchtbare dagen..
    maar grieperig zijn, trillen, warm/koud, overgeven, pijn in de rug en duizelig zou dat dan griep zijn?
    en nog een vraagje...een vriendin van me zei dat hoe meer je klust hoe slechter t zaad van je mannetje wordt (we klussen bijna iedere dag en regelmatig meerdere keren...) :thumup:
    nou, wie kan me helpen?
    oh ja...en nog iets, ik heb nog nooit last van gevoelige (.)(.) gehad, ook nu niet...is gevoelige tepels een belangrijk symptoom dat iedere vrouw heeft?
    liefs, sab \:D/

12. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    ik zie aan je banner dat je in je vruchtbare dagen zit.
    gevoelige tepels horen daarbij... die zullen na je eisprong of voor je menstruatie weer minder gevoelig worden.

13. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    hey nissy
    tja...maar ik heb dus never gevoelige tepels gehad, en nu ook niet...kan het zijn dat sommige vrouwen dat nooit hebben?dus zowel bij je eisprong als bij zwanger zijn niet?
    ik lees bij bijna iedereen namelijk dat ze het wel hebben..
    xxx sab

14. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    oh hahaha ik las het verkeerd, je zegt dus dat je nooit gevoelige borsten hebt gehad :)
    sorry, mijn fout.
    volgens mij zijn neit alle zwangerschapsverschijnselen hetzelfde, ik ken ook genoeg mensen die helemaal niks van hun zwangerschap gemerkt hebben en dus ook geen symptomen als gevoelige borsten of tepels.

15. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    hey meis
    oh ok, we zullen t vanzelf zien hihi
    maarre die vermoeidheid heeft volgens mij wel bijna iedereen
    wanneer heb jij je NOD?
    x sab

16. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    Dat is een moeilijke.
    Ik ben een tijdje geleden gestopt met de pil en heb een onregelmatige cyclus en nu dus ook een hele lange cyclus.
    Heb wel bijna 14 dagen geleden mijn eisprong voor het het eerst in 3 maanden gevoelt, dus ik denk/hoop dat zaterdag mijn NOD is.
    En jij 6 november? Wel spannend als je nog even moet wachten.

17. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    dat lijkt me echt gaaf je eisprong voelen...heb m nooit gevoeld,(missch wel maar dacht ik gewoon dat t iets anders was..nooit bij stilgestaan)
    nu je zwanger wil worden ben je er meer mee bezig denk ik want ik weet dus nu dat ik m donderdag moet hebben dus missch voel ik m wel..
    ik ga wel ff een testje doen vandaag, vorige keer was ik niet echt ongi maar je hoort soms dat mensen een paar dagen na de NOD hun test wel positief hebben dus gewoon even kijken...
    en anders weer wachten tot 6 november...en niet te veel mee bezig zijn de dagen ervoor..die zijn t spannendst he
    x

18. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    hai

kom ff inbreken hoor.

voor mij word het ook al spannend, voel ook van alles maar weet dat je lichaam je voor de gek kan houden.

zal ff opschrijven wat k voel

af en toe steekjes in boobs
    licht in me hoofd
    af en toe kan k vel reageren
    rug pijn
    soms buikpijn
    met vlaagjes heeeeel licht misselijk
    bittere smaak in de mond
    snachs ect bonkende hoofdpijn :evil:
    en heel veel dromen
    soms ook ff afwezig dus staren

nou hoop dat het goed uitpakt voor mij
    en voor jullie ook natuurlijk

gr kreeft

19. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    hey kreeft
    ja idd dat dromen komt me erg bekend voor..vannacht 3x zwetend wakker geworden en de afgelopen week ook een paar keer

die symptomen die je geeft kunnen idd wel een goed teken zijn!
    maar kan ook zijn dat je aan het ontpillen bent.
    moet wel zeggen dat sinds de pil niet meer geslikt wordt...dat ik t wel voel dat er iets met mn lichaam gebeurt

het is voor iedereen nogal spannend he?! deze site is daarom echt superfijn!
    jij succes en pas goed op jezelf!
    x

20. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    hai

k slik de pil al 4 jaar niet meer ;)

maar het kan ook wezen dat me lichaam me voor de gek houdt hoor.

dus k zal fijn deze 8 daagjes afwachten.

gr kreeft

Deel Deze Pagina