Hallo meiden! Ook ik wil zo graag zwanger worden. Nu heb ik allerlei klachten en vraag me af of ik zwanger zou kunnen zijn (heb over 6 mijn NOD). - Heb ongeveer 4 dagen licht (bruin) bloedverlies gehad. Telkens in de ochtend en niet meer dan een veeg (hierdoor had ik eigenlijk de hoop al opgegeven voor deze ronde); - Nu heb ik wat lijkt op "witte vloed". Soms is het een beetje gelig. Maar heb continue het idee dat ik erg nat ben van onder - Moeilijk in slaap kunnen komen en vorige week de hele week 's nachts wakker worden, nu slaap ik gelukkig wel door; - Last van droge ogen. Mijn lenzen (vooral de linker) blijven steeds aan mijn ogen vastplakken. - Heb een opgeblazen gevoel en af en toe wat steekjes in mijn onderbuik. - Heb ook al sinds mijn eisprong een verstopte/loopneus. Niet echt verkouden. - Regelmatig last van hoofdpijn. - Heb enorme honger/trek. Kan wel blijven eten. - Mijn buik rommelt. Vooral veel nadat ik gegeten heb en als ik 's avonds in bed lig. - Regelmatig last van winderigheid. Zelfs nog nadat ik naar het toilet ben geweest. - Ik voel me ook gewoon anders. Kan ook niet echt uitleggen waarom. Wie herkent dit?
hey kreeft ja afwachten is het enige wat je kan doen en wie weet wat je over 8 daagjes voor goed nieuws hebt! succes iig! x
hee brigitte! ja t is allemaal spannend. zeker dat je lichaam zo reageert als je probeert zwanger te worden. maar wat je schrijft is idd erg herkenbaar en echt fijn dat we hier alles kunnen bespreken zo had ik ook enorme vreetbuien (steeds hungry!) en zin in de raarste dingen en gister kon ik alleen soep eten en zelfs dat kwam er uit ondanks ik heel langzaam en over de dag verspreid een paar kopjes ophad... t blijft vreemd of bijv bloedend tandvlees..ook een paar dagen gehad en d8 eerst dat ik gewoon slecht tandvlees had maar kan dus ook weer een symptoom zijn en de een heeft last van de tepels, ikke nooit maar wel andere symptomen maar die koppijn, moe worden ,(velen hebben gevoelige tepels en evt donkere ringen), afscheiding in andere mate, je anders voelen, duizelig, slecht slapen, dromen...die komen als je op deze site wel heel vaak voor bij meiden die zwanger worden dus...keep the faith hoe lang ben je gestopt met de pil? x sab
Ik ben sinds juli gestopt met de pil. Dit is nu de derde ronde. Deze ronde heb ik trouwens voor het eerst last van bloedverlies en andere afscheiding. Zoals ik al zei had ik de hoop al opgegeven omdat ik last had van dat bloedverlies, maar ik voel me nu toch wel heel anders dan de twee keren hiervoor en dat ondanks dat ik de hoop voor deze ronde had opgegeven. Ben nu ontzettend aan het hopen, want ik ben vrijdag jarig en het zou toch wel een erg mooi cadeau zijn als ik over zes agen positief test. maar ik durf en wil er eigenlijk niet teveel op hopen, want anders is het weer zo'n teleurstelling. Oh...waarom moet je dan ook zo lang wachten voordat je kunt testen! Inderdaad wel heel relaxed hier ff je verhaal te kunnen doen! X
brigitte, we zitten in het zelfde schuitje, kan ook over 8 daagjes testen. en over die afscheiding wat jij hebt heb k ook soms wit en dan weer wat geelig voel het er gewoon uitkomen. ow ja k eet ook met tegenzin, maar eet wel gewoon maar daarna ben k wat misselijk. k wil gewoon niet toegeven aan dit gevoel, want net zoals je zegt straks s het een teleurstelling. vraagje over die hoofdpijn, s het bij jullie ook dat bonkende en komt het alleen snachs voor. gr kreeft
thasista, ben je al een keer zwanger geweest of ben je dat nu, omdat je banner zegt dat dit je vruchtbaarste dag is. ook omdat k je album heb gekeken en zag een paar foto waar je zegt dat je zwanger was. k kan het verkeerd hebben hoor. gr kreeft
k ga trouwens moge naar de HA omdat k het echt klote vind die koppijn, het komt echt vanuit het niets maar dan alleen maar snachs en dan lig k gewoon uren wakker. en dan kan k alleen zittend slapen want als k plat ga liggen word het alleen maar erger en dit gaat gewoon elke nacht zo dus heb er geen zin meer in, dus k zie wel wat ie zegt. gr kreeft
@ thasista, ik hoop voor je dat de uitslag positief is en anders even afwachten tot na je NOD, hoe moeilijk dat ook is
Hee dames test was negatief...maar had eigenlijk niet anders verwacht (enerzijds een beetje omdat ik laatst op de NOD een test had gedaan en dagen later had ik maar een klein beetje bloedverlies.. daarna ff zwangerschap los gelaten zover t kon en ziek geweest (nog steeds wel veel dromen, misselijk,snachts zwetend wakker worden en koppijn en zo's gevoel dat je afwezig bent..en gister overgeven) maar dat kan ook nog het staartje van de griep zijn... dus idd vanaaf DE UITIEME klusavond en dan maar wachten (fijn dat kruidvat 2 test heeft in een pakkie maarre ne ben nooit zwanger geweest,,,die foto's duiden op dat ik van origine een brabantse bourgondische vreetbuil ben en hehe als ik zwanger ben denk ik dat ik mn manneke savonds laat nog naar de mac donald's moet sturen voor FOOOOOOOOOOOOD maar het valt me zeker wel op dat velen van ons echt dezelfde verschijnselen hebben en ja...t kan bij sommigen ook ontpillen zijn nog...er zitten er vast al een paar van jullie tussen die binnenkort op deze site zetten: HOERA! zwanger! dus, let's all keep the faith, girlyzzz xxx
dat is dan weer jammer.. Op naar de volgende test Vanavond flink aan de klusserij dan maar he hahaha Sucses
hihi tnx! jullie ook een fijne avond allemaal en hopelijk betere slaap en minder hoofdpijn! laat goed voor je zorgen door jullie mannekes!(thee, kruik, noem maar op ) xxx
inderdaad, dankje voor de tip..manntjelief is nu al aan het koken..nou vanavnond massage, en inderdaad een lekker kruikje hahaa..
jammer thasista, net wat je zegt vanaaag lekker aan de klus. hier nog steeds hetzelfde ooooowwww heb wat kan me kleine meid nu vervelend zijn zeg al 2 daagjes voorheen had ze dat nooit. zal wel weer een fase zijn van haar heb me handen nu wel vol van haar. en nu haar ff op bed brengen, kan k rustig me ding gaan doen# gr kreeft
Ik herken de symptomen ook! Maar ben net pas begonnen en weet mijn cyclus dus niet. Dus kan ook gewoon tussen mijn oren zitten... Ben nu al 32 niet ongi geweest... Wachtten duurt zo lang he...?!
hoi sebtember, ik herken het inderdaad, ik heb ook veel van symptomen. Alleen kan ik de test nu ook nog niet doen dus je gaat steeds meer overal op letten, heb je een kramp.. ''oh kan wel is een zwangerschap zijn' hahaha zo zit ik ook steeds. maar er staat in je schema dat je vandaag kan testen? liefss
Nou de banner gaat niet verder dan 38 dagen, dus daarom staat er testen... Maarja mijn cyclus kan ook 45 dagen zijn of langer? Wanneer zou ik dan moeten testen? Heb vorige week een keer getest en werd hij suoer snel negatief... IK denk wanneer ik volgende week niet ongi ben geworden ik nog een test probeer... Als ik kan wachtten...?!
Hoe weten jullie trouwens precies je cyclus?! Zijn jullie elke maand op hetzelfde moment ongi?! Wil eigenlijk niet zo snel beginnen met ovul. of tempen...