niet iedereen heeft dezelfde cyclus tenminste wat ik er van weet.. je kan inderdaad een onregelmatige cyclus hebben dan is het heel moeilijk om het te controleren. ben je nu overtijd dan?
nee bedoel je eigen cyclus elke maand hetzelfde?! Ik ben nu idd. overtijd, maar slikte tot 7 sept. de pil. en daarna van 14 tm 18 sept. ongi geworden Ik zou eigenlijk 1,5 weken geleden weer ongi moeten zijn geworden. Vorige week 2x getest maar negatief, dus ga ik vanuit dat mijn cyclus nu langer is?! Maarja hoeveel langer, weet ik dus totaal niet.
haaaaaaaaai allemaal ik heb gisteren getest en weeer negtief ik moest vandaag weer testen zeiden ze zoals jullie konden lezen maar heb het niet gedaan ik ben erg bang voor teleurstelling ik ben vandaag bij de dokter geweest en die zei ik moest mar af wachten als ik 1 maand over tijd ben en nog steeds geeft negtief aan moest ik maar terug komen voor veder onderzoek slaat tog nergens op.....?
hoi tessa dat is heel vreemd wacht je nu gewoon met testen dan? jaa inderdaad als je vandaag nog zou testen en weer negatief dan is dat tuurlijk een teleurstelling...maar dan weet je het wel. heb je nog veel symptomen? sucses meid.
hey perfectionn ja ik ben elke dag heeeeel moe en ik doe niks maar dan ook letterlijk niks ik begin maandag weer met werken en ik heb maagzuur en soms is me bui heel wisselig maar meestal shago en heb vanacht gedroomt dat ik was bevallen van een jongetje en veder nergens last van lijkt niet echt op zwanger zijn tog......? ohhh ja en wel heel veel vreet kicken
hey tess ja maagzuur, moe zijn, wisselende buien en vreet kicken jaa het zijn wel symptomen van zwangerschap... het kan ook heel goed zijn dat het bij jou wat langer duurt met dat hormoon aanmaken..tenminste dat heb ik ergens gelezen dat dat ook zou kunnen. misschien is dat bij jou ook wel het geval. en heb je verder geen buikpijn ofzo dan? liefs
hey per nee nu niet meer maar wel 2 weken geleden rond de 10/12 die dagen had ik last van buikpijn maar ja toen d8 ik ohh me ongi komt er aan maar dat was dus niet zo.... dus ik weet het echtniet meer maar het testje lgt wel hier naast mij hihihi
oké hihi testje ligt dus naast je, nou meid ik zou gewoon een poging wagen.... dan weet je het, als ie negatief is dan wacht je gewoon weer even met een testje, en issie posi dan is het een HOera..hihi
jaaaa per ik ben vandaag redelijk blij maar ik ga zometeen de poging wagen ik laat het je zo weten liefs
perrrrr hij is.............................NEGATIEF ik had die van 2 voor 5 euro van de trekpleister als ik die sensitive pak maakt niet uit tog
dat meen je niet nou dan heeft het duimen dus niet geholpen, nee dat maakt echt niet uit hoor...van wat voor merk je een test doet. ik had er zelf ook 1tje van de slechker. dat moet echt niet uitmaken.... dan wordt het weer wachten...kun je dat wel volhouden? liefss
nee niet echt eigenlijk. ik hou et niet vol want ik heb alle symptonen en ik ben overtijd en me testje geven positief aan met een lichte streepje ik zou die foto wel willen sturen maar hoe moet ik die plaatsen ?
perrrr ik weet het niet meer joh ik zie wel wat het word maar ik wil duidelijkheid is niet fijn in zon onzekerheid leven @sjan STREEP IS STREEP MEID stond er bij mij maar ee licht streepje
@sjan, ik zie idd ook een streep,wacht anders 2 dagen en doe dan nog een test,aangezien je hcg dan verdubbelt is,zou ie duidelijk moeten zijn.Maar ik feliciteer je toch al voorzichtig.