sja, inderdaad..ik zie het, streepje is een streepje, en ik zou inderdaad over een paar dagen nog een keer testen..en dan kijken of het streepje wat beter zichtbaarder is....... laat je het dan nog weten als je weer heb getest ben benieuwd @ tess.. nee inderdaad duidelijkheid is wel fijner, er zit niks anders op dan nog even wachten. hoop het zo voor je meid. ik ben ook weer even erg onzeker. ging net naar de wc en had heel licht roze iets (sorry voor de vieze details) ik had dus mandverband ingedaan en keek net maar zit er een grote licht roze vlek in... en steeds als ik geplast heb, heb ik slijm lekker ontsmakelijk praatje, maar dat kan dit nou zijn? zou ik dan toch zwanger zijn?/ ik weet niet of ik een testje zal proberen of niet...denk niet dat er iets uitkomt want ik heb eergister ook al getest
halloa, nou ik heb net een test gedaan, en raad het nooit, er kwam een licht half streepje..nou wat kan dat betekenen..ik wacht nog een weekje met nog een test doen en dan kijken wat daar uit komt.. Raar dat er nu een half streepje staat terwijl ik eergister ook heb getest en toen kwam er niks..nou ik ben benieuwd hoor.... duimen duimen duimen weltrusten
hallo dames, Vandaag kan ik inprincipe testen maar ga nog een dag of twee wachten. Hoop dat ik het vol kan houden, heb expres geen zwangerschapstest in huis gehaald. Ik hoop dat ik niet ongesteld word, want heb wel zo'n voorgevoel. Heb vanaf vanmorgen ongesteldheidsklachten die ik normaal ook altijd heb. 8 okt wan mijn vruchtbare dag en 9 okt zou mijn eisprong zijn volgens de banner hier. Nu hebben we alleen op 8 okt geklust. Op 10 okt stevige steken gevoeld denk dat, dat mijn eisprong was achteraf gezien In het begin d8 ik echt zwanger te zijn ik voelde vanalles wat ik niet eerder heb gevoeld. allerlei symtomen: veel eetlust, duizelig etc. maar heb mij ook erg ingespannen die weken meegedaan aan hardlopen en veel met chloor en therpetine schoongemaakt ivm renovatie in huis. Nu voel ik me niet meer zwanger en heb het gevoel elk moment ongesteld te worden. Als ik nu ongesteld word, denk ik dat het wel bevrucht was maar het is niet goed afgelopen met het vruchtje door wat mijn lichaam te verduren had afgelopen weken. Misschien is het wel beter dat ik nu ongesteld word, want anders zou het kindje misschien niet gezond ter wereld komen. ik laat het jullie weten
Hallo meiden..! Ik kon niet langer wachten, dus ik heb er vanochtend een test tegenaan gegooit..!Ik kreeg 2 streepjes.. Dus ik ben zwanger.! Ik kan het niet geloven..
Hallo allemaal, Mijn cyclus is altijd 29 dagen. Geen dag langer of korter! Dinsdag was mijn NOD en nu ben ik vandaag toch een beetje ongi geworden. Ik heb wel duidelijke zwangerschapsklachten. Moe, hoofdpijn, veel eten, grotere (.)(.), pijnlijke tepels. Heb al 2 testjes gedaan maar steeds negatief. Snap er niks meer van! Groetjes Tessa
Hallo allemaal, Ik word ook helemaal GEK van mezelf.. kan zaterdag testen, ben dan 1 dag overtijd.. maar ik weet gewoon niet meer wat ik echt voel of als ik me dat verbeeld.. Heb zere (.) (.) heb toch wel wat buikkrampen, zere onderrug.. Maar ja van hetzelfde geld wordt ik gewoon ongesteld. brrr.. ben er teveel mee bezig! BAH! Anderen succes!
ben er op het moment ook teveel mee bezig maar ja.....das toch ook logisch. ik hoop voor je dat je een positieve test heb meid!
Zou heel goed een innesteling kunnen zijn, zo midden in je cyclus. Ff afwachten nog dus...! Mariss, van harte gefeli meid! Geniet van je zwangerschap! Heb je nog voor je NOD getest?
hooi maar, jaaa dat zou wel kunnen maar ik snap er alleen niks van, heb dus gister getest en er kwam een klein licht half streepje terwijl ik 2 dagen ervoor ook heb getest toen kwam er helemaal niks te staan.. over 13 dagen kan ik pas testen maar zou ik het ook eerder kunnen proberen...? een innestelling zou kunnen? want gister had ik mnm eisprong. maar misschien was het al eerder raak of kan dat niet? liefss
Sinds 2 weken heb ik last van een opgeblazen gevoel en krampen in mijn buik, slechte stoelgang, soms licht in mijn hoofd voelen en vooral 's ochtends en 's avonds rillerig. Verder geen duidelijke symptomen, maar ik kan bijna niet meer wachten tot morgen. Ben alleen wel bang voor de teleurstelling als ik morgen gewoon ongi word.......ben er zo mee bezig de laatste dagen. Spannend hoor!
@ lionette ja spannend inderdaad we zullen voor je gaan duimen.. morgen ga je een test doen? sucses meid
@perfectionn en Deebie: dankje! Als vannacht/ morgenvroeg mijn ongi uitblijft....dan gaan we morgenmiddag inderdaad testen!
hey per vandaag zit ik echt in dip pfff ik zie dat mensen wel zwanger zijn en ik word er een beetje verdrietig van dat het bij mij niet lukt maar ja ik ben nog steeds niet ongi en ik heb de hop al ver opgegeven.... ik hoop dat het voor jou wel raak is per liefs Tessaa