ja ik hoop het ook zo maar ja na al die negatieve testen heb ik de hoop een beetje op gegeven ook al moet ik dat niet doen maar als ik tog zwanger ben snap ik nog steeds niet waarom ik negatief test want het hcg verdubbelt om de dag en ben nu al 12 dagen overtijd dus dan zou er tog genoeg ik moeten zitten dat de test positief laat zien of zie ik dat verkeert.... pfff soms is het leven zo raar he
ja héél raar meid! maar mss dat je niet zo snel hcg aanmaakt. je weet gauw meer meid. onzekerheid is NIET leuk! wanneer moet je naar die arts toe?
ik moet daar pas 19 februari naar toe dus duurt nog lang me vriend zei ook pfff februari pas das pas volgend jaar. maar dat was de eerste afspraak die ze open had staan dus.
nou dat duurdt nog wel heel erg lang. daar heb je nu helemaal niks aan! wanneer heb je voor het laatst getest, gisteren toch?
ik heb van die testen via internet gekocht, die kosten niet zoveel dus kan ik testen wat ik wil. ik zou er mss nog eentje doen? of ben je bang dat je dan jezelf gek maakt?
nee gwn in de winekel 2 voor 5 euro ja ik ben wel een beetje bang dat ik mezelf een betje gek maak maar ben ook bang voor weer die teleurstelling dat ie negatief is
Goedemorgen, Sjezus tessaa....wat een onzekerheid! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat het positief uitpakt! Zelf ben ik heel erg benieuwd hoe mijn dag verder gaat lopen. Zou eigenlijk vannacht of vanmorgen ongi moeten zijn, maar het is er nog niet! Vanmiddag, als mijn vriend van zijn werk komt, gaan we testen...... Succes allemaal!
hoeeeehh succes lionette ik hoop echt dat ie positief is laat het ons weten. en ja ik met me onzekerheid ik begin er aan te wennen je krijgt tog altijd maar te horen dat je moet AFWACHTEN en ik heb nu echt een hekel aan dat woord maar het komt goed SUCCES liefs
goede moergen dames, Voor hen die nog in onduidelijkheid zitten ik wens jullie heel veel succes toe. Het is erg moeilijk ik weet het! Nu moest ik gister ongesteld worden, heb vannochten een zwangerschapstest in huis gehaald en getest. Erg blij ben ik met het zien van de positieve testresultaat! eigenlijk had ik er geen vertrouwen in dat ik zwanger kon zijn want we zijn thuis aan het klussen en heel veel met terpetine en chloor schoongemaakt. Nu ik zwanger blijk te zijn ben ik klein beetje gescrokken kan het vruchtje schade opgelopen zijn? hoor van jullie
ik denk het niet maar durf het niet te zeggen volgens mij moet het nog verbinden met jou bloed en is dat net dathet verbonden is met jou bloed zoieta had ik gelezen maar ik denk het niet hoor maar echt van harte gefeliciteerd ben blij voor je liefs
allereerst GEFELICITEERD! meid, volgens mij kan het geen schade oplopen hoor. volgens mij zit het "vruchtje" nog niet verbonden met jou bloedbanen niet dat daar de chloor en terpetine in gaat zitten....maar volgens mij kan het geen kwaad. en anders even de HA bellen.
Hoi, Heel erg bedankt! ik wardeer het echt dat iedereen hier met je meedenkt en mee voelt. we zijn ook een tijdje bezig, ben erg blij met het testreslutaat nu hoop ik alleen maar dat het vruchtje zich gaat ontwikkeld tot een mooi babytje jou wens ik heel veel geduld en hopelijk pakt het positief uit voor je
Hoi, ja dat zal ik meteen maar gaan doen. Ik weet nu ook precies waneer we ons babyte verwekt hebben namelijk 8 okt het vruchtje is nu precies 16 daagjes oud wel heb ik zo nu en dan stevige buikkrampen het gevoel alsof ik ongi moet worden heel gek heb ergens gelezen dat het de baarmoeder kon zijn die zich begint te rekken? geen idee volgens de banner hier was ik 8 okt vruchtbaar en 9 okt eisprong. Nu hebben we alleen op 8 okt kunnen klussen en 10 okt voelde ik stevige buikkrampen. Dit was achteraf gezien mijn eisprong dus. Dit weet ik alleemaal dankzij deze site.