HELP MEIDEN: ik heb melkachtige afscheiding die heel slijmerig aan voelt. als ik deze tussen mijn vinger en duim neem krijg ik zo een draadje...wat betekent dit ook al weer?
Hey perfect, Ja weet ik, maar ik wil nog heel even wachten met testen...ook omdat ik gister heb gependeld en daar uitkwam dat ik zondag moest testen. Mss betekent het helemaal niets, maar kijken of ik het tot zondag vol kan houden. Liefs kweb
hoi kweb, oke, op die manier... nou eigenlijk nog maar 1 dagje dan kun je al testen. ben benieuwd hoop het voor je
Ik had beloofd te reageren als ik vanmiddag getest had. Nou.....het blijft nog steeds een beetje spannend. Er was een vaag streepje te zien, niet te missen, maar ook niet overduidelijk! Zondag een tweede keer testen! Hopelijk is het raak.....
Lionette! Spannend! Een streep is een streep lijkt mij... Ook al is tie vaag.. Oh spannend! Ik hoop het voor je...
Hoi lionette, Alvast een kleine felicitatie van mij...idd een streep is een streep...maar hou ons maar op de hoogte. Perfect, weet ook niet of ik het tot zondag red hoor, maar dit is mijn 2e ronde en weet nog niet of ik een regelmatige cyclus heb, vandaar dat ik mijn laatste cyclus aanhou als richtlijn. Kan natuurlijk ook dat ie nu bijv 30 dagen is ipv 27 zoals de laatste keer...ben dus eigenlijk een beetje bang, dat ie negatief is en ik een langere cyclus heb. Maarja, kom er maar op 1 manier achter... Hou jullie op de hoogte. Liefs kweb
@ lionette spannnnnnnnnendddd! hoop voor je dat we je straks kunnen feliciteren @ kweb hm oke lastig, ja je komt er maar op 1 manier achter, heb je veel zwangerschapssymtomen? liefsss
ik ben niet zwanger dames ik zt vandaag helemaal onder het bloed ik weet nu niet of dat een miskraam was maar sorry voor de details ikzat echt letterlijk onder en er kwamen allemaal stukjes
ja zo erg dat ik gewoon gilde maar bent tog gaan werken en toen werd ik naar huis gestuurd omdat ik helemaal bleek was en onder zat
JEETJE MINA sjan, dat meen je niet! en wat denk je zelf een miskraam of niet? ik weet van verhalen wel dat als je een miskraam krijgt hevige buikpijn hebt..
ik ben nog nooit zo heftig ongie geweest en nog nooit zoveel bloed verloren dus ik weet niet wat ik ervan moet denken en aangezien die krampen niet normaal waren denk ik eerder dat ik een vruchtje ben verloren .......aangezien die testen enzv
hallo dames, ik moest toch nog even wat op het forum neer zetten.. Ik ben sinds vanmiddag laat ontzettend duizelig en ligt in mn hoofd, en ik heb vandaag wel 3 keer mn behoefte gedaan op de wc... Pfff ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken...ik denk aan de ene kant ik ben zwanger en aan de andere kant niet, net kreeg even wat gevoeligere (.)(.) maar nu niet meer... er komen steeds meer symptomen, ja het kan natuurlijk ook achter mn oren zitten hoor..maar goed, ik moest toch even mn ei kwijt weltrusten liefsssss
sjan, allereest wil ik je zeggen dat ik met je meeleef. Zelf heb ik het ook één keer gehad, veel bloed en krampen, en ben toen waarschijnlijk ook vruchtje verloren. Sterkte. Wat de syptomen betreft. Ik ben net terug van Kreta en daar had ik rommelende darmen, buikpijn, misselijk, erge hoofdpijn en ook een week overtijd. net toch maar een test er tegenaan gegooid en ik ben zwanger! Erg ongelofelijk hoor, kan het niet geloven. En ik denk dat mijn vriend zo stijl achterover valt als ik het hem vertel. Ik hou jullie op de hoogte...