Symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pinkgirl, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

22 sep 2008
    103
    0
    0
    Nou weet je, ik ga gewoon een test doen aankomende zaterdag mocht het blijken dat ik nog niet ongi ben geworden..

2. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Nu ik zo aan het denken ben,mis ik mijn puistjes die ik normaal krijg.Normaal na eisprong krijg ik altijd wel een puist in mijn gezicht die weg is op het moment dat ik ongesteld word.Jeetje moet niet teveel gaan nadenken. Ik ga lekker naar bedje.

3. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    haha ja ik voel ook vanalles maar ik weet ook van mijn vorige zwangerschap dat mijn lichaam me ook goed voor de gek kan houden

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hier hetzelfde! Er leek eentje op te komen zetten, maar deze is ook al weer verdwenen... Strange... :rolleyes:

5. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Meiden probeer het echt vol te houden tot je NOD. Ik weet het moeilijk... De teleurstelling is alleen zo groot als hij negatief test en dan hoeft ie niet eens negatief te zijn.

Ik spreek uit ervaring ;)

Nog een symptoon die ik weinig lees, ik had dorst!

Succes meiden probeer het vol te houden en ik hoop snel op goed nieuws!

6. Belinea

Belinea Actief lid

6 jul 2008
    163
    57
    28
    Huismama
    Midden Holland
    Nou ik mag ook zeer binnenkort testen. Hoop dat het positief zal uitkomen.
    Heb een aantal dagen terug ook heel erg last gehad van krampen leek net alsof ik ongesteld moest worden en ook van die steken onder in mijn buik. Mijn darmen zijn helemaal van streek. En nu sinds een paar uurtjes heb ik weer last van die steken. Ik hoop zo niet dat het door gaat zetten.
    (.)(.) zijn ook gevoeliger en voller maar ja dat heb ik ook wanneer ik ongesteld moet worden. Ook lijkt het bij mij ook alsof ik de hele dag in mijn broek plas! En daar heb ik eigenlijk al een aantal dagen last van. Heb ook opeens een witte korrelig slijm gehad!

AAArgh! wordt gek!
    Wij zijn nu al 1,5 jaar bezig!

7. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb mijn (.)(.) anders dan anders,de rand om mijn tepels zijn groter,en tepels zelf ook iets,mijn bh's zitten krapper dan normaal.Niets dat wijst dat mijn ongi gaat komen.Ik hoop ook zo dat we eindelijk zwanger mogen worden.Probeer er niet teveel aan te denken,maar soms valt gewoon iets op. We zijn nu 3 jaar bezig, 2 mk's gehad.

8. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Hoi!
    Wil me graag bij jullie toevoegen..
    Ik heb de afgelopen weken ook last van de symptomen die jullie opnoemen;
    Moe, vooral tussen de middag. Droom ook meer..
    Witte afscheiding een rommelige en opgeblazen buik..
    Verder zijn mijn (.) (.) grote en anders, voelen ook constant pijnlijk!
    Maar ook ik durf niets te hopen.. vandaag of vrijdag zou ik ongi moeten worden. Heb namelijk afwisselend een cyclus van 26 of 28 dagen.
    Denk dat ik maar wacht met testen tot zaterdag, wel moeilijk hoor!
    Wisten we het maar he!

9. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Hallo Dames,

Ik heb ook veel klachten.
    Durf niks te hopen, maar voel me anders.
    Heb al een dikke week last van buikpijn onderin mijn buik, steken ook in de liezen, misselijk en hoofdpijn.
    De laatste dagen heb ik ook last van witte afscheiding(wat ik normaal niet heb)en pijnlijke tepels/borsten.
    Kom ook moeilijk in slaap en vaak wakker.
    Ik moet nog een week wachten met testen, duurt echt veels te lang, maar te vroeg testen wil je ook niet dan is hij toch negatief :(

10. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik kan me hier ook toevoegen, overtijd tot nu toe negatief getest maar zoveel rare symptomen...
    Het begin dikke week terug met ongipijnachtig iets onderin mijn buik en witte afscheiding.
    Nu sinds een paar dagen iets minder last van buikkrampjes maar is nog wel aanwezig, witte vloed ook nog steeds, vollere borsten naar mijn gevoel en de tepels zijn groter en zéér pijnlijk, ook zijn de blauwe aders steeds duidelijker aan het worden, verder last van zeurende lage rugpijn en extreem moe af en toe en veel meer en rare dromen..
    Ik denk dat ik aankomende vrijdagochtend maar eens weer een testje er tegen aan ga gooien hier.. ;)
    Heb afgelopen dinsdag nog negatief getest (twijfeltestje?)....

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Goedemorgen dames,

Hier vanmorgen met opstaan weer beetje misselijk, maar zodra ik wat heb gegeten dan gaat het wel weer, verder nog donkere en gevoelige tepels en wat hoofdpijn, we wachten nog even af

12. Hoi hoi,
    hier nog iemand die twijfelt. :(
    Dinsdag test gedaan nega, helaas. Maar de symptonen blijven!
    Het is mijn eerste ronde dus het kan allemaal bij het ontpillen horen, de vorige keer heb ik daar geen last van gehad.
    Mijn tepels branden als een gek en ik lig 'savonds in bed met een knorrende maag. De dagen na mijn eisprong, veel hoofdpijn gehad en nu voel ik me gewoon te lamlendig om iets te doen.
    Wie herkent dit? Please!?
    Liefs Cindy

13. Belinea

Belinea Actief lid

6 jul 2008
    163
    57
    28
    Huismama
    Midden Holland
    Nu heb ik er ook nog een opgeblazen gevoel in mijn buik bij gekregen.
    Gisteren tijdens was opvouwen en afwassen had ik ook zo'n pijn in mijn buik, voelde zo zwaar aan en was ook gewoon helemaal op. Kon verder niets meer. Ook erg last van onderrug. Heb dit niet echt meegemaakt bij vorige aankomende menstruatie.

14. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Leuk topic ;)

Ik ben 15 dagen overtijd. Eerst lang last gehad van rare krampjes en veel wit verlies. Nu heb ik er maar af en toe last van. Vanmorgen met flinke hoofdpijn wakker geworden en voel me lamlendig. Heb het gevoel dat ik gloei! :rolleyes:
    Test was zaterdag nog negatief..

15. Belinea

Belinea Actief lid

6 jul 2008
    163
    57
    28
    Huismama
    Midden Holland
    @ Alieke

Ben je al naar de HA geweest? Misschien een bloedonderzoek?
    Zou idd ook gek worden als je al zo lang overtijd bent en dan EN negatief En er komt niets.

Nou hoop dat je wel zwanger bent!

16. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    18+15= bij mij 33 hoor! ;)
    Misschien is je lichaam zich wel aan het bijstellen? 18 dagen is nl. wel erg kort...

17. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ik heb ook sins een paar dagen gevoelige tepels.. niet gewoon zo hoor.. alleen als er eraan voel.. en vreet me eigen in de ronte zeg.. ik heb ineens overal zin in.. ik ben zelf dat wel al een lange tijd over tijd.. maar toch voel ik me soms raar.. en ik had vandaag steken in me navel. net of er iemand van binnen eraan trok ofzo.. ik heb ook steeds een viese onderbroek.. als ik naar de wc ga heb ik steeds een beetje plas in me onderbroek terwijl ik dat op het moment niet merk.. maar ff later voel ik dan iets nattigheid en dat heb ik meerdere keren per dag om gek van te worden

18. miss91

miss91 Lid

6 okt 2008
    34
    0
    0
    hier nog eentje, twijfel of ik het ben of niet voel me anders dan normaal. moe hoofdpijn met vlagen heel misselijk beetje buikpijn, opgeblazen gevoel.
    heb ook 1 week voor mn nod 3 dagen bruinverlies gehad heel weinig en daarna is het opgehouden, en normaal heb ik dat nooit zo.
    kan pas zaterdag testen. deze dagen duren zo lang :confused:

19. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Heb me vandaag toch een raar gevoel in m'n buik,en m'n tepels zijn anders en gevoeliger.Wat gaan de dagen toch langzaam pfffff.

20. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

22 sep 2008
    103
    0
    0
    Hallo Dames,

Nog 3 daagjes en dan kan ik testen!

Vandaag nog steeds niet ongesteld geworden :D Voel nog steeds afscheiding in mijn onderbroek.
    Had vandaag wel een appart gevoel in mijn buik en mijn tepels en borsten doen pijn :(

liefs

Deel Deze Pagina