hoi hoi sab, ja he..jaa inderdaad hoe meer ik er mee bezig ben hoe gekker ik wordt.hopen maar op een posi testje. jaaa ik slikte ook de pil nou ja wat er van de pil slikken overbleef hahaha ík vergat ze meer dan dat ik ze slikte pfff Jaa misschien waren die symptomen bij mij ook wel ontpillen ofzo ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. afwachten maar. & wat denk je zelf? dat je wel of niet zwanger bent? er wordt vaak gezegd dat de meeste meiden het voelen zodra ze zwanger zijn..dan bedoel ik niet de symptomen maar dan het gevoel... ik ben zo benieuwd
hoi nina, jaa precies dat heb ik ook, ( of het zit tussen mn oren) jaaa ook de supermarkt geplunderd de kast waar ik snoep en koekjes in heb puilt maar puilt dan ook echt gigantisch uit haha er past helemaal niks meer bij! net als of die lekkere dingen me roepen EEEEET MIJ EEEEET MIJ hahahaha
jaaa echt leuk dat we gelijk lopen met de banners. hopen dat we dan alle 3 kunnen zeggen dat de test posi was I Hope so ga duimen tot er een eelt meer bij kan haha
manlief kwam net thuis met wat kleine boodschapjes. onder andere een nuts chocolade reep... jammmiieeeeeeeeeeee. heb net mn boontjes op en denk nu al weer aan die nuts..pfffffffffffffffffff
@PER ja je moet er maar mee leven maar als eind van deze wek niks is sta ik er op dat ik bloed kan laten prikken want misschien hoef ik niet zwanger te zijn (wat ik natuurlijk hoop van wel) maar is er wel iets anders aan de hand dat ik niet ongi word @MERCEDES nee meid nog steeds niks wijzer geworden en de dagen zijn heel lang Liefs
@tess. Jaa inderdaad dat kan natuurlijk ook, misschien ben je er teveel mee bezig dat je ongi uit blijft dat kan natuurlijk ook. tenminste dat hoor ik wel vaak. Nou ik hoop van harte dat je natuurlijk wel zwanger bent! xxxx
Hey Nina, Ik ben je weer even gaan opspeuren via de zoekfunctie. Ik was erg benieuwd of je al zwanger was. We zijn elkaar tegengekomen in een oud toppic, ik had mezelf toen net aangemeld. Jammer dat je nog niet zwanger bent geworden, je bent al even bezig. Hier ook nog steedds geen zwangerschap. Deze maand hard geklust, dus nu moeten we weer afwachten. Ik duim voor je dat het bij jou deze keer ook raak is. En natuurlijk duim ik ook voor de rest.
Ik zit nu in de buurt van mijn NOD en voor het eerst in mijn leven heb ik geen zin in chocolade. Dat is wel echt heel vreemd....
Hi Nina, Of we al lang bezig waren. We zijn er ong 7 maanden mee bezig geweest. Niet heel erg lang dus. In het begin een beetje te obsessief en dat heeft me zo vaak terleurgesteld. Toen ben ik er niet meer bij gaan nadenken. Het vreemde is ook dat, toen ik niet zwanger was, ik alle symptomen had (ik maakte mezelf gek...) en toen ik dus wel zwanger was heb ik er niet eens bij nagedacht. Ik had veel symptomen maar heb er niet aan gedacht dat ik weleens zwanger kon zijn....raar he? groetjes
hallo meiden ik weet niet off ik zwanger ben ma ik heb ook last van me buik me buik is heel romelig heb last van magzuur ben heel erich moe miserlijk en een opgeblasende gevoel ik heb ook stiken in me liezen ik ben nu 17dagen overtijd en ik durf niet ens te testen om dat ik zo vaak een nagatiefe test had