Symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pinkgirl, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Dinsdag dan? ik kan niet wachten tot woensdag hoor haha. heb maandag mn nod dus je begrijpt dinsdag gaat die test eraan! haha wie test er mee? sam? perfection?thasista?

2. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nina en sam,

Ik dOe mee! :)

3. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Prima dinsdagochtend ga ik testen en laat ik jullie het weten.

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

he nina oke dat is mooi meid dat je hoofdpijn over is!

Jaa vreselijk he..haha ja idd ik stok ook gelijk, alhoewel me dat wel ontzettend moeilijk lijkt omdat mn vriend ook rookt! Moeilijk :( maar we doen het wel haha! ja ik ook ongeveer een week ja inderdaad ieder uur een andere string aan, voelt dan toch weer wat frisser! of inlegkruisje is ook een optie... haha ja dat wordt een beetje moeilijk op het werk ieder uur een andere aan doen hihi!
    Ja ik vind het ook behoorlijk smerig het is echt net of je in je broek hebt staan plassen...

Ja dan heb ik net mn eten op en dan knort mn maag ontzettend..heel vreemd dat heb ik nog nooit eerder gehad ook niet als ik ongesteld moest worden... jaa hopen natuurlijk dat het zwangerschapsypm. zijn hihi.

Dus we testen dinsdag? Leuk! :)

5. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Hoi sam,

Oke leuk kunnen we met zn 3tjes testen :)

6. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Ja Perfectionn ben heel benieuwd. Hoop dat we alle drie zwanger zijn.

Zal morgen even twee testen kopen. Bij de kruitvat zullen ze wel weer denken daar heb je haar weer. hihi.

7. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    oke dinsdag gaat m worden. ik test sochtends vroeg maar kan pas savonds online.. op mn werk kan ik niet online. ben zo benieuwd., hoop dat de :evil: niet komen. maar kzal heel eerlijk zijn ga nergens vanuit, want tsja ben al 12 keer teleurgesteld. agh we zien het wel toch? spannend meiden!

8. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ja ben echt blij, werd niet goed van die koppijn.

ja dan is het helemaal moeilijk als je vriend ook rookt.. mijne is juist anti roker. meid ik hoop dat je knorrende maag en vele trek een goed teken is! ik duim in iedergeval! dinsdag testen, vind echt superrr spannend.

Nou meid ik ga ff relaxen op de bank, even zo kijken naar de gooise meiden..even die tutjes uitlachen haha.

alvast slaaplekker en morgen ben ik er weer. heb vrijdag mn vrije dag dus tussen het cleanen door wip ik even lang op het forum

byeeeeeeee xxx

9. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    sam jij ook fijne avond, spreek je later. bye!x

10. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hey nina, ja dat kan me voorstellen maar gelukkig is het over :)

ja precies nou dan zit er niks anders op dan samen te stoppen toch hahaha ik denk niet dat ik hem zo ver kan krijgen...
    Jij blij dat je vriend anti roker is haha!

Hahaha ja geweldig progamma met die gooise meiden..

ik zal erg gaan duimen voor je meid het is je van harte gegund.

Ik hoop ook dat dat een goed teken is..het hongergevoel.
    ben zo ontzettend zenuwachtig..heb 2 testen hier liggen..moeilijk om ze te laten liggen maar ik hou het vol ;)
    nou meid ik spring ook op de bank zal eerst maar is de kast leeg halen met lekkere dingetjes haha!

alvast weltrusten en tot morg.

Xxxxx

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi sam,

ik hoop ook dat we alle 3 een posi test hebben dinsdag:) ga zo hard duimen tot ik geen duimen meer over heb haha!

haha ja dat had ik ook met die testen ik kocht er gelijk vier..met een bonkend hart..echt het idee dat dat kind achter de kassa me zo raar aan stond te staren hahaha!

Alvast weltrusten...en tot morgen.

Xxxxxxx

12. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    jij ook alvast weltrusten.

haha de laatste keer kocht ik 1 doosje zegt dat grietje van 16 wilt u hoe u het moet gebruiken. Ik had echt zoiets van moet dit? Staan er geen collega's van mij in de rij. haha

BTW ik heb ook heel veel last van slijm. Bah.

13. ladyjvm

ladyjvm Lid

21 okt 2008
    93
    0
    0
    kassiere
    huissen
    hoi allemaal ,

ik moet 5 nov test doen.

heb wel kenbaare symptonen

soort van ongi krampen al meer dan een week.
    mijn man vroeg wat is er met je tepels gebeurd (bleken 2 keer zo groot te zijn)

erg moe...

maar nu komt ie...

Contenu jeuk aan de buik!

is dat ook een symptoon ?

want dit is echt heel vervelend de hele tijd jeukt mijn buik...

14. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    ow ow ow wat spannend allemaal hier...
    heb ook het gevoel dat het hier weer raak is...hoop zooo dat mn gevoel juist is en me niet in de steek laat.

heb pijnlijke (.)(.)
    misselijkheid
    witte afscheiding
    en werd woensdag nacht wakker met een vreemde kramp in mn been, dit had ik mn vorige zwangerschap ook steeds..

brrr...spannend!

15. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Hoi meiden,

de hoofdpijn begint weer op te spelen.. blehhhhh

hoe voelen jullie je?
    meiden heb ff dipje.. ben zo bang dat het weer negatief zal zijn dinsdag. blehhhhhhh ben het ff zat! ik ben zo ontzettend moe en droom de raarste dingen, heb last van mn darmen en nog steeds die afscheiding. i'm a mess :(

sorry moest ff kwijt

16. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @Nina010

Hey!..Voor mij is het pas de eerste ronde..maar ik heb ook aardig wat kwaaltjes..en die hoofdpijn, snap er niks van..een week gestopt met roken..en voorheen als ik weleens hoofdpijn had gaf ik het roken de schuld.
    En eindelijk iemand die ook zo raar droomt! Ik heb dat ook bijna een week lang al...zoveel dingen door elkaar..helemaal niet logisch en indd ook zo moe..en steken gepaard met lichte krampen.
    Wanneer is jouw NOD..jij test dus al voor je NOD?

17. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hoi olove

mijn nod is maandag en ik test dus dinsdag.
    mn gemiddelde cyclus is 27 dagen. Dit is voor mij overigens ronde 12.
    dit is je eerste ronde? spannend meid, hoop dat het voor jou sneller mag gaan dan bij mij. Ja ik droom echt de raarste dingen en heb volgens mn vriend hele gesprekken in mn dromen.... x

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi Sam,

haha ja inderdaad...ik heb er nu gelijk 4 mee genomen hoop dat ik niet weer heen hoef. hahaha!

jij ook last van slijm? wat kan dat toch zijn?
    vanmiddag moest ik zo nodig plassen toen ik in de auto zat..ik stapte uit en het was net of mn broke zeik en zeik nat was..bleek dus slijm bleghhh!

19. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi nina,

agh dat meen je niet...vervelend! paracetesnolletje? al geprobeerd?
    meid het komt vast wel goed allemaal. begrijp heel goed dat je nu bang bent dat het weer negatief is.
    Maar ik denk dat we allemaal hier heel hard voor je aan het duimen zijn dat het deze keer voor jou raak is :)

is dat ook een symptoom raar dromen?
    ik werd vanmorgen wakker van mn eigen gelach in mn slaap hahahaha!

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi linnie,

spannend voor je hoor :) over 3 dagen ga je testen?

xx

Deel Deze Pagina