Symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pinkgirl, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ lady

jij ook over 5 dagen tetsen? leuk!

Ik heb geen idee of een jeukende buik ook een symptoom is..ik denk dat het over het algemeen bij iedereen weer de sypmtomen anders zijn.....?
    hoe voel je je verder dan?

xx

2. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hey perfectionn,

ja ik neem zo wat in.
    Ja ik hoop het.. maak me gewoon dan te veel zorgen denk ik resultaat hoodpijn. wel heel lief wat je schrijft! ik weet niet of het raar dromen een symptoom is..maar je hebt iniedergeval gelachen hihi ;)

hier nog steeds veel last van afscheiding, ik zeg je het is echt waterig! sorry even vies iets.. ik ging net douchen, moest ik niezen nou het droop langs mn benen naar beneden, zo vloeibaar! ik ga het toch ns googelen..

xxx

3. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    is wel een symptoom maar dan niet bij een beginnende zwangerschap maar al wat verder.
    ik had overigens vorige maand ook jeuk aan mn buik, vandaar dat ik het opgezocht had

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Hey nina,

dat denk ik ook meid dat die hoofpijn daar vandaan komt...gewoon lekker rustig aan doen en niet teveel aan denken toch!

haha ja en hoe gelachen dat ik er zelf gewoon wakkeer van werd haha!

dat meen je..dat zou ik toch maar even googelen inderdaad! zo erg heb ik het niet!...hmmm vreemd..

Okee dan heb ik ook meteen weer wat bij geleerd. wist helemaal niet dat dat ook een symptoom was haha. zo leer je nog is wat:)

xxx

5. ladyjvm

ladyjvm Lid

21 okt 2008
    93
    0
    0
    kassiere
    huissen
    ik voel me veder wel goed ,

Alleen gaan met de dag mijn borsten steeds meer zeer doen naja zeer , meer onplezierig gevoel..
    en in plaats van sochtends misselijk ben ik elke middag misselijk en ben vreselijk moe telkens
    me buik jeukt overigens nu eventjes niet haha benieuwd hoe dat morgen is...en ja ik kan ook over 5 dagen testen ,
    het liefst test ik 20 keer perdag ofzo...
    maar weet me nu aardig goed te bedwingen...
    had vanmiddag ff zwak punt ik dacht ooooh ik wil het weten ik ga gewoon nog een test doen , maar de winkel waar ik heen ging waren ze op en kwamen ze maandag pas weer binnen dus dat heeft me gered van het testen ":p

Groetjes

6. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    thanks meid. pilletje heeft geholpen is al stukken minder. morgen nog werken, savonds met familie weg en dan lekker tijd voor mezelf even ontspannen. alvast slaaplekker xxx

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

he nin,

oh dat is beter :)

ja inderdaad even de knop om zetten en nergens meer aan denken..lekker rustig!
    veel plezier morgen..
    Nou meid slaap lekker alvast.

xxx

8. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Hoi Meiden.

Ik heb gisteren ook 4 testen gekocht perfectionn. haha denk dan heb ik voorlopig genoeg, maar gisteren had ik een heel zwak moment.... en heb ik 1 test opengerukt (hoe dom kan je zijn) en getest... nou 0,000. Pff ik wil gewoon te graag denk ik.

Elke keer denk ik nee ik wacht tot het echt tot het kan, maar ik ben gewoon zwak. :(

Gelukkig Nina dat je hoofdpijn is afgezakt.

Jij hebt wel leuke dromen perfectionn. Ik droom eerlijk gezegd nooit, naja zal wel dromen maar onhoud geen dingen.

Ga maar eens even sporten en mijn huis schoonmaken.

9. ladyjvm

ladyjvm Lid

21 okt 2008
    93
    0
    0
    kassiere
    huissen
    @sam

je bent niet de enige die zwak is hoor toen ik net wakker werd dacht ik , ik ren zo ff naar de etos haal ff de testen vandaag al in huis en test ik straks gewoon al vast even een keer...

maar moest zo nodig plassen :p dus had al geplast voor ik de testen had...

dus zijn meerdere zwakke mensen

10. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi sam,

he is inderdaad moeilijk om te wachten dat heb ik ook! en vooral als je ze dan in huis hebt liggen dan lijkt het of ze je roepen! maar dan ben je niet zwak..gewoon benieuwd en nieuwschierig of het posi of niet zal zijn! :) nou kom op meid nog drie daagjes volhouden he :)

Hahaha ja blijkbaar heb ik erg leuke dromen geen idee wat ik heb gedroomd maar het was waarschijnlijk wel grappig ;)

xxxx

11. Bianca666

Bianca666 Lid

15 jul 2006
    55
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik sluit me ook ff aan bij jullie.
    Ik zie dat er een hoop die begonnen met dit topic ondertussen al echt positief getest hebben. GEFELICITEERD!

Ik zit nu in mijn 3de ronde. Ik had de 1e keer een cyclus van 33 dagen, de 2de ronde een cylcus van 30 dagen, dus ik hou het gemiddelde daarvan maar een beetje aan.
    Nu zitten we in ronde 3 en vandaag is mijn 33ste dag en ik ben nog steeds nie ongi! Dus misschien.....Ik durf alleen nog niet te testen.

Echte symptomen heb ik nog niet echt, tenminste niet die jullie allemaal noemen. Ik heb wel het idee dat ik mezelf helemaal kwijt plas, maar of dat een symptoom is weet ik niet.
    Ook verlies ik wel wat witte afscheiding, maar niet benoemenswaardig veel. Of hoeft dat niet veel te zijn?

Het is bij ons de 2de, maar kan het me gewoon niet meer herinneren hoe het is verlopen bij de 1ste.

Nou ja iedereen veel suc6 iig!

Groetjes Bianca.

12. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Thanks meiden voor jullie support. Pff het lijkt wel of ik overal kinderwagens en baby's zie. Wordt echt gek van mezelf.

Idd nog 3 dagen de rest van de testen heb ik weggestopt.

13. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hoi sam

thanks. hihi heb je toch getest, geeft toch niet. ik denk elke dag van nu ga ik testen maar ik wil echt w8ten gewoon om teleurstellingen te voorkomen.

xxxxxxxx

14. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Bianca, je moet testen hahahaha. Kom op meid je bent 4 dagen overtijd...

15. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    haaaaaai mensen
    daar ben ik weer ben een paar dagen niet op de site geweest maar ja nu inmiddels 20 dagen overtijd en nog steeds geen ongi en al 6 test gedaan maar negatief heb alleen last van maagzuur en rommelige darmen... dus we wachten maar af

groetjessss

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ tessa

20 dagen overtijd..jeetje meid. hoe voel je je nu dan?

xxx

17. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi sam, ja erg is dat he! je gaat er natuurlijk onbewust op letten op baby's en kinderwagens enzo hihi!

Vanmorgen had ik ook even de neiging om een test te doen..
    maar toch niet gedaan!
    heb al wel de hele dag last van wat ongi krampjes. tenminste dat denk ik want ik kan het niet plaatsten. tis maar afwachten...

xxx

18. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    jee das lang. ben je al langs huisarts geweest?x

19. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hoi meid, hoe gaat het met je? wat krampjes las ik?
    Hier net klaar met werken nu even relaxen en zo weg naar verjaardag. Niet zo'n zin want (ja daar heb je dr weer ;) ) die rotkoppijn is er weer! ik word er niet goed van.. maandag alweer nod. ik hoop zo het beste voor iedereen en mezelf natuurlijk.

xxxxxxxx

20. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Even nog een rare vraag aan jullie

Ik heb gisterenavond dan getest met de kruitvat test. Na het druppelen op dat ding ging hij direct vollopen om het maar zo te zeggen. De T streep zit voor de C streep. Hij ging voorbij de T en bij de C was hij direct roze gekleurd. Dan is het toch al duidelijk dat het niks is of moet je dan echt nog 5 minuten wachten?

:oops:

Deel Deze Pagina