Symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pinkgirl, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    fijn meid, en nogmaals geniet ervan. Wij hopen je gauw te mogen vergezellen op die roze wolk xxxx

2. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

he nina

ja echt raar nou wie weet voelt ze het aan toch;) ze zeggen wel altijd dat je gaat stralen als je zwanger bent hihi!

maandag is ook mijn NOD en mijn banner staat ingesteld op mn gemiddelde! alles precies hetzelfde haha...grappig

3. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    echt? wow das toevallig.. hihi. hoe groot is die kans nou.. haha.
    Hopelijk brengt het geluk!

over dat stralen.. ja ze zeggen het wel he. Maar khad eerder het idee dat ik er gewoon overhit uitzag van het harde werken haha

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

haha ja echt..
    ja inderdaad die kans is niet groot nou vind het wel erg leuk haha!

jaa hopelijk brengt het geluk idd! dat moest haast wel toch hihi

haha dat kan natuurlijk ook..maar wie weet is het idd stralen van een zwangerschap

nog drie daagjes..begin het steeds spannender te vinden...:)

5. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    kzal je eerlijk zeggen vind steeds moeilijker om testen uit te stellen.. stom he? nou ja ik ga mn best doen. alvast trusten, xxxx

6. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

he nina ja dat is ook..hier hetzelfde..
    nou volhouden het is bijna zover!

Lekker slapen alvast meid Xxx

7. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    pfff hoi hoi

Ik heb de volgende klachten paar dagen na eisprong erge buikpijn daarna misselijk af en toe duizelig en nu sinds een paar dagen elke nacht dromen over zwanger zijn moeilijk in slaap kunnen komen en sinds gisteren erg gevoelige (.)(.) vooral mijn tepels!
    Zou ik toch echt zwanger zijn? :D :D
    Ik kan pas over iets langer dan een week testen!

Snik :( duurt zo lang
    xxx nathascha

8. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
  9. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hoi perfectionn.. we zijn weer een dagje verder!
    Hoe is het met je? nog steeds wat krampjes?
    Ik af en toe beetje borreltjes gevoel en af en toe een steekje. Vanacht weer raar gedroomd. dit keer ook over een vis in een aquarium. hoe kom ik erbij..? had het even gegoogled..(bij zo'n dromenuitleg pagina) de een zegt dat het dan financieel goe gaat en dan ander zegt dat dromen over een vis/vissen staat voor vruchtbaarheid! dat je veel kinderen gaat krijgen of zwanger bent! whoehoeee haha zou wat zijn he..

xx

10. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hoi nathascha!

zou kunnen maar vind wel erg snel om dan al die symptomen te hebben. maar ja ik lees ook wel ns dat er vrouwen waren die meteen na de eisprong symptomen hadden..dus wie weet. Meid we zitten in het zelfde schuitje want geloof me dat w8ten duurt idd lang. Maar testen voor nod is niet aan te raden, zonde van je test en zal een teleurstelling zijn als je te vroeg test en er staat negatief.. toch? even volhouden. P.s. veel vrouewn hebben rond eisprong gevoelige borsten of tepels. Mijn tepels stonden rond mn nod echt in de fik! x

11. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    ja dat weet ik alleen heb ik bij mijn eerste zwangerschap al ruim een week van te voren al positief getest!

12. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    elke zwangerschap en dus ook symptomen kunnen anders zijn. Ik zou w8ten met testen als ik jou was maar is je eigen keuzen. suc6

13. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    ja ik wacht zoiezo hoor en die gevoelige borsten heb ik nog nooit gehad alleen bij mijn eerste zwangerschap dus ja ik weet het ook niet

14. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    Hey per
    hoe gaat het?
    met mijgaat het wel goed :)
    alleenme darmen zijn heeeeel erg rommelig
    Ik krijg weer een beetje meer hoop maar ja we zullen zien.:)

liefsss xxx

15. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

he nina,

ja weer een dagje verder Joehoeeeiii!
    Het gaat wel goed vandaag geen ongi kramp gehad wel de hele dag duizelig constant het gevoel dat je in elkaar kan storten. gelukkig geen ongi krampjes meer gehad hopen dat dat zo blijft!
    & hoe gaat het met jou meid? al een beetje zenuwachtig? :)
    borreltjes en steekjes hmm ook geen ongi krampjes ofzo? en hoe gaat het met de hoofdpijn....
    Hahahahaha een vis in een aquarium..idd hoe kom je erbij haha!
    ja dat zou wat zijn als het het het laatste is haha echt heel toevallig allemaal meid, eerst je mam al die vraagt of je zwanger bent en dan nu die droom uitleg hihi je zou toch haast zeggen dat het zo is of niet dan..
    het wordt dus extra spannend dinsdag met testen..hihi

Xxxx

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

he tess,

jaa met mij gaat het ook wel goed:)
    Ja met jou gaat het ook goed? dat is erg fijn.
    nog steeds rommelende darmpjes geen kramp of steekjes meer?
    Je moet de hoop er ook inhouden meid..goed van je dat je weer wat meer hoop hebt..

liefs xx

17. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    hey per
    fijn om te horen dat het met jou ok goed gaat.
    Maar ik heb niet echt steekjes nee dus maar jaa we zullen zien hihihi
    Liefss xxx

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

he tess,

ben heel benieuwd voor jou meid.
    Je zou toch echt denken dat als je 21 dagen overtijd bent je dan wel zwanger moet zijn toch :)

xxx Liefs

19. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    hahahah PER ja dat heb ik dus ook ik heb zo iets van kan tog niet meer anders want ik heb altijd een regelmatige cyclus dus en binnen kort hebben we misschien een andere huisje dus ik hoop dat het allemaal goed komt :)
    maar nog een vraagje is die digatale test van clear blue goed? en weet je hoe duur die is?

liefs xxx

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ja daarom meid echt maar hopen dat het goed zitten!
    ga je verhuizen? wat leuk..
    Als de test posi is, kun je mooi aan de kinder kamer beginnen hihi! dat zou natuurlijk wel erg leuk zijn toch! :)

Ik denk dat die digitale clear blue test wel goed is!
    dat is een van de bste merken onder de testen..hij kost 19.99 wat ik zo nog weet uit mn blote hoofd..ga je zo een test ophalen?

Liefsxx

Deel Deze Pagina