die 3 dagen duren voor mij nog echt een eeuwigheid heb ook zo'n honger gevoel, maar ik heb geen honger want ik heb genoeg gegeten
melina gefeliciteerd ! ik had zelf ook voor me nod getest en bij is t ook goed gegaan.. Ik hoop voor jou t zelfde ! geniet ervan
Belinea; Ja ik moet maandag naar de HA. Ik ben echt benieuwd.. alleen om bloed te prikken moet ik naar het Zh, dus dat zal wel weer langer duren Ik hoop het zo, ookal word mijn hoop steeds minder. Maar; oops! Ben 26aug. voor het laatst ongi geweest. 18 is inderdaad erg kort, maar zit heb ik ook nog nooit gehad. Er was toch ook iets met temperatuur als je zwanger bent?! Dan moet je zeker weten wat je temp. de hele maand was?
Gefeliciteerd Melina! Hopelijk kunnen er zich gauw een paar bij je aansluiten Ik mag zelf morgen testen, dan is mijn nod
Ik denk dat ik morgenochtend ook een testje ga wagen,als er dan nog geen zijn.Ik had eergister een megasteek,de hele dag raar gevoel,sinds gisteren ben ik echt misselijk en duizelig.
ik ga zondag maar een test doen als die er nog niet zijn.. ben benieuwd succes met wachten iedereen en hopen op een posi testje
Ik nog geen enkele tekenen van een aankomend ongesteldheid, alleen net wat krampjes. Voel nu helemaal niets meer. Maar ja kan zijn dat mijn cyclus weer langer duurt dus ik wacht het nog af.
Hee meiden, Ik weet het echt niet hoor! Denk dat ik mezelf gewoon gek maak, want ik zie overal symptonen: -grotere borsten (of lijkt dat maar zo ) -al een week erg buikpijn en kramp in mijn darmen (misschien een buikgriepje) -betere reuk (ben een maand gestopt met roken nu!) -witte afscheiding (maar heb ik altijd wel, al heeft het wel een andere geur) -onrustig slapen en ook overdag onrustig zijn (misschien stress van het werk?) Hihi, al met al genoeg dingen aan de hand, maar zouden die dingen echt betekenen dat ik zwanger zal zijn? Ik hoop het. Een paar daagjes wachten nog! Groetjes Banjabes
Ook ik heb van die vage symptomen - Week na eisprong 2x misselijk geweest wat ik normaal nooit ben. - ONTZETTEND moe. - Stemmingswisselingen. - darmen die van streek zijn. - pijn aan mijn rug. - Vermoeide onderbenen. - Vandaag heel veel moeten plassen. Moet morgen ongesteld worden en heb nu ontzettende rugpijn. Maar afwachten!