Symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pinkgirl, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    ja ik ga denk ik zo'n test halen misschien dat die wel aangeeft wat ik wel zien :p hihih
    en ja dat lijkt me heeeeel leuk ja om de kinderkamer in te richten als ik een nieuwhuisje heb hihihi.
    maar ik had gisteren zelf gependeld en dat ding zei dat ik nu zwanger was van een meisje net als justfem had gependel voor mij...

Maar dan nog iets stel dat ik nu niet zwanger ben maar ik word ook niet ongi dan heb ik tog ook geen ei gehad ofzo of misschien ben ik wel zwanger maar niet zo ver want als ik nu psitief test ben ik al 8 weken ofzo pffff hahha ik zit vol van de zenuwen....

Liefs xxx

2. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

haha ja idd!
    ja super joh lijkt mij ook geweldig een kinderkamertje inrichten hihi!
    Ik hoop voor je dat dat klopt :)
    En zei dat ding ook wanneer je test posi is? dat hoor je ook wel vaak toch dat ze dat ook kunnen zeggen!

Nee het lijkt mij dat je dan geen ei heb gehad..toch.

ja dat wil ik wel geloven dat je vol zit met zenuwen nou nog 3 daagjes kun je weer testen..op hoop van zegen :)

liefs

3. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    ohhh ja dat had ik ook gevragen maar hij zei nee maar wel als ik bloed zou laten prikken zoiets was het ik weet het niet meer zo goed haha

tja nog 4 daagjes.. heb nu een nieuwe baan dus ik concentreer me daar meer op daarom hadik ook geen ijd om te testen vorige week hihi ben nu meer op me nieuwe baan aan het focussen hihi

Liefss

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

heb je de pendel zelf gedaan? of laten doen?

'Zo meid en ook nog een nieuwe baan toppie :)
    dan heb je natuurlijk ook weer wat afleiding als je meer met je nieuwe baan bezig bent toch :)

Liefs xx

5. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    heb de laatste zelf gedaan de andere zie je hier onder staan.
    ja dat is zeker fijn zorgt voor afleiding ben ook heel erg blij nu nog het huisje en de baby dan ben ik helemaal gelukkig hhihi
    liefss xxx

6. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

oke, nou ik heb heel erg benieuwd meid. hoop dat ze gelijk hebben...Hoe heb je dat zelf gedaan dan?
    ja idd als dan de baby en huisje nog komen dan is het helemaal goed :)

Liefs Xx

7. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    ja ik heb gisteren 1 keer zelf gedaan en dat wat ik net tegen je zei kwam eruit nu zwanger van een meisje dus wie weet hihih

8. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Oeiiii spannend hoor:) heb net een online test gedaan of ik zwanger kan zijn of niet volgens die test ben ik zwanger en ben ik op 15 juli uitgerekend hahaha
    liefss

9. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    oeeeeeeeh spannend :d
    welke site is dat dan wil ik die test ook gaan doen :d

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Toevallig online?

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Jaaa klopt hahaha

12. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Hi meid, fijn dat je geen krampjes hebt gehad. ja ben best zenuwachtig maar heb lekker vandaag geschoonmaakt en dus niet aan gedacht. geen hoofdpijn dus gaat goed! ja raar he haha ik heb de raarste dromen.
    meid ik zat net mn agenda er bij te pakken en ben 1 keer op (cyclus)dag25 ongi geworden, 3 keer op dag 26 en 3 keer dag 27.. voorlopig heb ik dus al dag 25 gered en bijna dag 26.. hopen dat dag 27 ook bloedvrij bent.. want heb maar 1 keer dag 29 en 2 keer dag 28 gehad. ik heb wel een apart gevoel in mn buik kan het niet echt plaatsen. alsof ik trek heb, hongerig gevoel ofzo. maar goed ga uit van het slechtste he.. kan het alleen maar meevallen. Ooohh ik moet me echt gaan inhouden om morgenochtend niet te testen meid..
    xxx

13. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    hey PER
    heb hem ook gedaan en ben op 19 juni uitgerekent en heb 59% dat ik zwanger heb hihih ik hoop het
    liefs

14. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hi nin!

ja vink zelf ook wel erg fijn gevoel geen krampjes meer!
    Ja als je iets te doen heb beetje afleiding dan denk je er helemaal niet aan..dat heb ik ook, als ik thuis ben dan denk ik er steeds aan..en zoals vandaag dan waren we op visite dan denk ik er totaal niet bij na!

Nou meid, ik zal je vertellen van dat rare gevoel dat had ik ook steeds nu dan niet meer. maar afgelopen week heb ik dat dag in dag uit ook gehad hongerig gevoel maar dan heb je helemaal geen honger..bedoel je dat?

ja idd uit gaan van het slechtse als de test dan posi is valt het altijd mee :)

inderdaad hopen dat dag 27 ook bloedvrij is. ik vind die cyclussen altijd maar erg raar..vind je niet je kan er geen touw aan vast knopen soms.
    het is dat ik alles een beetje kon lezen op forum enzo anders had ik er nu nog steeds niks van gesnapt haha!

jaa meid ik denk dat het wel even moeilijk wordt morgen om niet een test te doen! zou het veel uitmaken of je dan morgen of dinsdag test?

liefs Xx

15. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

he tess,

hihi jaa hoop ook dat er wel iets van klopt.
    Ik had 57% kans...ben erg benieuwd haha! zou wel raar zijn hoor als er op de test komt te staan zwanger hihi...ik denk dat het niet te beseffen is eigenlijk..:)
    maar die online test vraagt ook of je last heb van zere (.)(.) en grotere donkere tepels maar dat heeft niet iedereen als symptoom toch in het begin? of zie ik dat nou verkeerd..

Liefs

16. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    hey PER
    nee hoeft niet ik heb er nu ook geen last vanmaar ja ik weet het natuurlijk niet zeker maar hoeft niet perse
    liefs

17. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik heb die testen ook al een paar keer gedaan.
    Ik heb 63% kans deze maand en ben 21 juli uitgerekend.
    Niet iedereen hoeft zwangerschapssymptomen te hebben dus ik weet niet wat je van die test moet geloven haha. Maja wel leuk om te zien natuurlijk dat 'ie positief aangeeft he? ;)

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

het tess

nee dat dacht ik al, zoiets las ik al een keer gelezen.
    nou we zien het vanzelf wel..ben nou nog een beetje aan het rondsneupen op forums of ik misschien iets nog niet weet hahaha ;)

liefsXx

19. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ik heb ook maar even de test gedaan, 75 % kans om zwanger te zijn deze maand... :)
    let's hope so. Je kan ook uitrekenen mocht je inderdaad deze maand zwanger zijn geraakt(dus oktober..) of je dan een jongen of een meisje krijgt. Bij mij gaf hij een meisje aan, hihi word erg beetje giebelig van :)

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi sjan,

nou spannend hopen dat die testen een beetje gelijk hebben hihi!
    over 8 dagen mag je testen?

xxx

Deel Deze Pagina