haha nina, je hebt het wel steeds he Nou meid ik begin nou langzamerhand toch echt wel te denken dat je zwanger bent hoor
ja dat gevoel bedoel ik! net zoals net vriend maakt pastaatje klaar, neem 2 happen en wil niet meer.. staat me gewoon tegen. terwijl.. olijven! oh mijn god, heb alle olijven op, heel pak vol. strange... ik weet niet of het veel uitmaakt idd.. morgen ben ik wel overdag weg dus ik zou dan kunnen wachten tot dinsdag..maar ja agh je kent het wel. heb trouwens geen branderige tepels meer, had ik wel tijdje na mn eisprong. Wel heb ik beetje licht spierpijnig gevoel aan de zijkant van mn borst. xxxx
hey nina haha oh jeej nu zijn de olijven de lul haha ja nou als je de hele dag weg bent kun je het zeker wel volhouden. maar als je dan weer thuiss bent..zou het dan nog lukken? ik denk ook niet dat het veel uitmaakt, ja je hoort wel eens dat 1 daqg al veel verschil kan maken maar ja of dat echt zo is geen idee! Ik had gister een inspuiting en vanmorgen ik moest en zou een test doen. heb het gelukkig niet gedaan, GRRR waarom heb ik die dingen dan ook in huis haha Heb je verder helemaal geen last meer van je (.)(.)? ik heb dat niet is dat niet vreemd? xxx
hoi meid, ja olijven zijn geweldig! beter dat dan mn koekjes toch? hihi ja ik ga het volhouden want als ik test wil ik sochtends testen, urine geconcentreerder toch. kijk als jij je kan inhouden kan ik het ook! ookal heb ik hier 5 testen liggen die mn naam lijken te roepen 24/7....grrr Nee geen branderige tepels meer. alleen wat ik net zij de zijkant van mn booby voelt aan alsof ik gesport heb beetje spierpijn achtig. hey leuke site trouwens babykrabbel, nu maar hopen dat ze juist zaten met die 75 % kans op zwangerschap anders vind ik het niet zo'n leuke site meer haha. Neh vind niet vreemd, denk dat dat was gekomen door mn eisprong ofzo.. xxx p.s. misschien raar vraagje maar wat is je naam eigenlijk?of heet je echt miss perfectionn hihi
hoi hoi nina, hahaha jaa inderdaad beter dan koekjes haha jaa precies dat wil ik ook. met moeite kan ik me inhouden hoor...maar goed als ik eraan denk dat ik dinsdag kan testen dan kom ik die tijd nog wel door! haha verschrikkelijk he die testen Ohhhh sjonge jonge. ik heb ze maar ver weg gestopt in mn tas haha! hmm dat is ook een symptoom toch die spierpijn? dat heb ik wel vaker gehoord tenminste. ja leuke site he nou ja je hebt iniedergeval meer kans als mij hihi ik had maar 57 het omgekeerde van jou haha! ja idd nou maar hopen dat het klopt! haha mijn naam is echt miss perfectionn haha nee ik heet kimberly Xx
ik heb eigenlijk nog wel een vraag. tijdens het klussen heb ik nu 3 keer gehad dat het best pijn deed of niet echt pijn maar een zeurend gevoel net alsof dat de baarmoeder laag zat..weet iemand misschien wat dat kan zijn? nina jij misschien? xx
Oke kim it is! haha aangenaam Mijn naam wist je al.. en ben 26 jaartjes jong. Jij? Hopelijk is het een grote tas waarin je ze verstopt hebt? haha. Ja ik weet niet of het een symptoom is.. voelt beetje beurs aan. Ik kijk eigenlijk meer op tegen het feit dat er misschien bloed gaat komen en wil dit niet! Kijk kim, das weer zo toevallig onze score's op die test, precies omgekeerde van elkaar! meid.. ik hoop dat dit een goed teken is voor ons beiden. xxx
haha aangenaam Ik ben 20 jaartjes jong ja misschien nog wat te jong haha..dat wordt zoveel gezegd. haha ja heb ze in een hutkoffer gepropt haha kan natuurlijk ook te maken hebben dat je je misschien onebuwst te druk maakt daarom misschien die spierpijn...? heb je nog geen ongi krampjes ofzo? ik heb normaal altijd al 5 dagen van te voren altijd ongi buikpijn en daarna ben ik dan gewoon ongi na die 5 dagen. haha ja weer zoiets nou hopelijk betekend het voor ons iets goeds toch. Xx
joh meid vind ik niet jong, als je eraan toe bent moet je er gewoon voor gaan!nee geen ongi krampjes alleen beetje raar gevoel. misschien ook gedeelte zenuwen ofzo. mmm jij hebt altijd ongi pijn en nu niet? hoopvol!xx
dankje dat is fijn om te horen dat iemand dat zegt.. ja het kunnen natuurlijk zenuwen zijn maar misschien zit er toch iets in je buik hihi ja normaal heb ik altijd ongipijn idd en nu niet vreemd..en ik heb steeds als ik met mn vriend klus dat ik dan pijn heb of een zeurend gevoel...zou het dan kunnen dat mn baarmoeder laag zit? Xxx
haha lees het net pas.. heb wel even googled maar kan niet echt iets vinden...hoop dat er nog iemand anders hier iets van weet? xx
joh meid ik wilde toen ook al kids maarja die vent van me toen nog niet. inmiddels wel hoor haha dolgraag. ik denk dat het wel kan zijn wat je zegt van je baarmoeder.... hmmmmmm spannend!x
hihi! we hebben er wel lang over nagedacht hoe iedereen zou reageren en daar ben ik best wel bang voor al die reacties van buiten af maar goed als wij er maar achterstaan dan zit het wel goed toch ja ik heb geen idee met die baarmoeder...ik wil nu zo dolgraag testen Grrrrr! haha
joh meid, je moet je gewoon sh**t hebben aan andere mensen, is jouw leven en als jij eraan toe bent wie zijn anderen dan om daar over te oordelen. Zolang jij een kindje een goede toekomst kan bieden. hey meid, wat zijn jouw cyclussen dan?bedoel hoevaak had je cyclus van 25, 27,27 en 28 enzo? xx p.s. als je je niet kan inhouden met testen doe het morgenochtend dan maar hou rekening met het feit dat het nog te vroeg kan zijn(niet voldoende hcg) of dat je misschien(lets hope not) alsnog ongi word.
ik ben 1 september gestopt met de pil ben nog steeds niet ongesteld geworden dus heb ik gewoon eens een ovelatie test gedaan op 22 oktober en die gaf aan dat ik binnen 24 uur mijn eiersprong zou hebben en die heb ik ook gehad of ik dan gewoon niet ongesteld ben geworden nu heb ik al een week gevoelige tepels en zo steken in mijn onder buik ik weet gewoon niet meer wat ik moet de dokter zegt ook steeds wat anders anders wacht ik gewoon nog een weekje en dan bel ik de dokter gewoon weer maar dit is echt niet meer leuk:'(
ja dat is ook maar ja je denkt er natuurlijk ook wel veel aan hoe mensen dan zullen reageren zoals de ouders van mn vriend. ik weet alleen dat mn moeder er wel achter staat omdat ik over alles met haar kan praten dat is natuurlijk al een geruststelling opzich! Nou wat precies mijn cyclussen zijn ik had heel onregelmatige cyclussen alleen de laatste maanden is het wel wat beter gegaan. ik was altijd zo vreslijk in de weer met de pil dan vergat ik hem bijvoorbeeld weer 3 dagen of dan weer 4 agh vresselijk. ik denk dat de laatste maanden ongeveer steeds rond de 28 zat. ik weet het niet precies. Ik heb geen idee of ik me kan inhouden met testen pfff zou het zo graag willen weten. ene kant denk ik van niet maar de andere kant van wel.. doe jij het morgen ochtend? xxxx
he nancy over 2 dagen kun je testen? dan zou ik dat gewoon proberen en dan zie je het wel. mocht je niet zwanger zijn kun je altijd de dokter nog is bellen. wel erg vervelend meid.. xx
jha het is altijd zo moeilijk met wachten met testen heb er vandaag ook 1 gedaan maar die was negatief misschien niet genoeg hcg is men lichaam hoop dat jij ook snel zekerheid krijgt xx
hoi nancy ja dat kan wel hoor dat er te weinig hcg nog in je lichaam zit.. ik zou gewoon over 2 dagen nog een keer testen misschien is het dan wat duidelijker. Ja bijna meer zekerheid xx