wel fijn dat je met je moeder er over kan praten dan. mm rond de 28 he? probeer dan te w8ten meid tot dinsdag.. maar ja ik kan dat wel zeggen maar wedden dat ik morgen ook al test haha xxx
hey nancy wacht nog even 2 daagjes dan en als je dan nog geen zekerheid dan bel je de dokter. doen he?x
he nin, haha ik denk dat een testje geen kwaad kan maar ja als het een nee is dan doen we het dinsdag gewoon nog keer. weet niet zeker of ik doe morgen doe zal der een anchtje over slapen hihi! slapeloos nacht zal ik ervan krijgen haha! GRR wat een een rot zooi. het liefst zou ik nu in die hutkoffer een test eruit grijpen haha! denk je dat jij morgen ook heb getest dan? Xx Xxx
Irritant he dat wachten, maar inmiddels zijn we weer een dag verder. Het gaat opschieten voor je het weet is het dinsdag! Om mezelf tegen te houden, spiegel ik mezelf maar voor dat die krengen gewoon enorm prijzig zijn en je ze zo weer wegdonderd als het niks is. Dat houd me nu wel tegen. hihi, maarja ik heb dan ook donderdag natuurlijk al negatief getest.
hoi sam ja maar tegenwoordig kan je ook testjes kopen die goedkoop zijn. ik had toen iets van 30 ovu testen en 6 zwangerschapstestjes gekocht voor 30 euro. via internet. probleem van goed kopere testjes is dat je ze sneller doet haha.xxx
haha jij in je hutkoffer mm eerlijk gezegd denk ik dat ik morgenochtend test ja.. op het forum hebben ze het wel ns over pendelen... ken je dat? kan je met een ketting doen of d raad en naald. en dan vragen stellen. bivoorbeeld rondje is ja en heen en weer is nee.. heb het net voor de gein gedaan en uitkomst was zwanger..
haha ja ik en mn hutkoffer als jij morgen ochtend test dan test ik ook morgen ochtend..durf het eigenlijk niet hihi jaa dat ken ik ja.. dat heb je net gedaan? lijkt me eng hoe doe je dat dan? haha de uitkomts was zwanger? je kan dan ook vragen wat het wordt toch? xxx
haha doen we allebei morgen ochtend.. maar laten we beloven als het negatief is dat we weten dat het te vroeg is geweest. maar meid als je nog niet durft gewoon niet doen dan. kijk ik heb al zo vaak negatief gezien dat ik het aandurf snap je ja ik heb net gedaanm wilde t eens proberen. gewoon naald en draad. ja gaf aan meisje.. vragen stellen en dan kan je vragen wat is ja en wat is nee dan krijg je van zelf antwoord. kweet niet of ik erin geloof hoor maar wilde het eens doen. heb ook stomme vragen gesteld zo van is de naam van mn vriend martijn(dat was het niet) en dan gaf het nee aan.. gewoon proberen joh
Ik heb het van de week een keertje gedaan en die pendel gaf ook aan dat ik zwanger zou zijn. Ik weet niet of ik erin moet geloven. Ik heb niet donderdag getest, maar vrijdagavond en die test was negatief
OKe, ja dat doen. en idd als de test negatief is dan weten we dat het te vroeg is! goed plan Wat grappig haha ja dat wil ik ook wel eens proberen..moet je dan gaan liggen of? Ik zal het morgen is proberen ben benieuwd,,hihi thanx voor de tip dus morgen testen we...dan laat ik het je morgen avond weten.. Ik durf niet haha...
nee hoor kan gewoon staand hey meid als je niet durft niet doen he! je moet je er zelf fijn bij voelen. ik heb nog 4 testjes thuis dus ik waag het erop denk ik(denk ik... haha) weet je wat ik trouwens wel heb, ben niet misselijk maar misschien herken je het meestal voordat de misselijkheid door zet(normaal dan) krijg je toch zo'n waterig gevoel in je mond, dat het water in je mond loopt.. dat heb ik nu al paar daagjes.xx
gewoon staand en dan bij je buik houden? ik Heb ook nog 4 testjes..ja 1 testje meer of minder maakt niet uit heb alleen die van de kruidvat van 5 euro zouden die wel goed zijn..? Ik probeer het gewoon mn vriend is er morgen ochtend ook nog..hihi ja idd dat ken ik wel..hmm meer speeksel enzo? heb je ook een ijzer smaak in je mond dan? xxx
hoeft niet bij je buik, ik deed gewoon voor me. ik weet niet, je hoort verschillende berichten over de testen van kruitvat. maar ja mij lijkt dat als ze in de winkel liggen dat ze wel goed moeten zijn. kijk anders even onder knopje zoeken links en toets kruitvat testen in dan kan je de ervaringen van anderen lezen. ja meer speeksel! ja beetje ijzer idd, nu je het zegt kon het niet uitleggen.xx
owja kim.. ik heb mijn testen van babyboomshop. zijn stukken goedkoper en makkelijk in gebruik. zijn hele kleine staafjes. laten we hopen dat je geen verdere testjes nodig hebt in de toekomst maar mocht wel zo zijn moet je ze echt hier bestellen binnen 2 dagen in huis en past door de brievenbus in een witte envelop. heel discreet xxx
ja ik lees het ja, nou dan denk ik dat ik beter andere kan gaan halen idd wat jij zegt via babyboomshop. ik kan morgen ochtend wel met 1 van deze testen en mocht er toch negatief komen te staan dan bestel ik meteen die andere die jij zegt. nou meid..dat is wel erg duidelijk een symptoom..ik hoor het heel vaak dat als je zwanger bent en ijzer smaak in je mond hebt. hoop echt dat de test zeker voor jou morgen posi is! dankje voor de tip xx
ja daar zijn ze echt voordelig en goed! ik heb het wel ns eerder gehad hoor ijzersmaak.. dus ik verwacht er niet te veel van. trouwens ben jij ook zo moe? ik slaap echt gerust 12 uur achter elkaar door.xxx
hoi hoi jha dat doe ik dan zeker jha woensdag komt ook iemand bij mijn schoonmoeder die doet ook pendelen dus ben echt heel beniewd wat die zegt! want anders ga ik meteen naar de dokter en dat doe ik dan echt want dit is ook niet meer leuk!