Hoi nina ja 80% heb het nu exact uitgerekend..laten we het hopen! kun je al een beetje aan het idee wennen dat je straks mama wordt ..? hihi Xxx
zou mooi zijn meid! weet je is net alsof het niet met mij maar met een ander gebeurd. komt denk ik omdat ik deze weken beetje eng vind je weet niet hoe alles gaat en je hoopt het beste. wil al jaren mama worden dus dat lijkt me geweldig!xx
Nina van harte! Wat leuk zeg! Ik heb al twee dagen giga last van ongipijn, maar nog geen bloed! Heb jij last gehad van ongipijn?
@Pioen Ik heb dit ook!..al een week..maar sinds afgelopen weekend erger..met erge onderrugpijn..was ( ben ) er echt van overtuigd dat ik ongi wordt... Maar sinds vandaag vage steekjes ( niet storend )..licht in mn hoofd..omdat mn ogen zo raar doen..wazig ofzo..en raar misselijk nu ineens. Ik ga toch maar morgenochtend een test doen alvast..kan me niet meer inhouden!
We hopen het nina, ja tuurlijk het is natuurlijk allemaal nieuw enzo..lijkt mij ook best eng hoor in het begin.. maar als ik het zo bekijk dan heb ik 27 oktober een innestelling gehad, en 5 november kan ik testen hoeveel weken kan ik dan zijn? geen 4 weken dat staat op internet..dat kan toch helemaal niet..dan zou ik ongv. 2 weekjes zijn stel het is wel zo...toch.? xxx
@perfectionn ja ontzettend spannend..alleen weet ik nu niet of mijn banner wel klopt.. Ik had op 6 okt mn 1e dag van mn laatste menstruatie..uitgaande van 28dagen zou ik mn eisprong op 20-10 moeten hebben. Maar die heb ik volgens mij op de 23ste-24ste gehad...dus mn banner veranderd..Maar ik hoor jou over 27okt een innesteling..is het daar voor mij niet te vroeg voor? we gaan toch gelijk op.
VAN HARTE GEFELICITEERD NINA! Ik had vandaag de hele dag het gevoel dat jij zwanger zou zijn, maar op mijn werk ga ik liever niet naar dit forum toe, omdat ik niet wil dat ze dit achterhalen haha. Maar kom net thuis en moest gelijk even checken en idd! Zwanger! Onwijs gaaf voor je! Ik ga morgen testen, mits ik vanavond niet ongesteld word.
@ Olove ik heb het op een site allemaal ingvuld wanneer je geklust heb en dan krijg je ook te zien wanneer je eisprong was en je innesteldag. moet je maar even kijken Ik snap er ook niet erg veel van..soms zit het zo ingewikkeld in elkaar..hihi Dit is de site: http://www.predictor.nl/content.asp?page=641
hoi, sam denk je dat je ongi moet worden dan? als je dat niet wordt morgen dan ontzettend veel suc6 duim voor je
hoi, dank je! mm nee niet echt ongi pijn meer een heel licht zeurderig gevoel. spannend meid! owja ik had wel echt hoofdpijn en veel afscheiding.x
hihi meid geen idee ik heb het gewoon met de calculator gedaan die hier links staat. ja is best eng in begin, maar ja ik probeer positief te zijn gezond te leven en hopelijk zijn die komende 8 weken zo voorbij en kan ik het vertellen aan mn naasten en dan iets meer genieten.xx
hey sam! dank je! haha had je echt een gevoel daarover? ik wist het ineens gisteravond, ik voelde me anders en dacht nee ik moet eerder testen dan dinsdag en voila.. mn vriend beseft het nog niet echt. hij is ook erg bang dat het fout gaat, de eerste 12 weken zijn natuurlijk erg spannend. daarom doe ik morgenochtend nog een keer een test maar nu zo'n digitale, dan kan hij letterlijk zwanger zien staan en misschien dringt het dan door meid ik duim, ook voor jou!x
hey nina, ingewikkeld allemaal je moet het eenmaal doorhebben....nou ik zal je vertellen dat ik echt een vervelend gevoel steeds in mn buik heb..echt een zeur gevoel....ja dan denk ik weer zou dit wat betekenen nou ja het is iniedergeval geen ongi pijn ik moest anders vandaag ongi zijn of morgen dus hopen dat het uitblijft hihi! zo spannend joh echt! en ja de zijkant van mn borsten doen wat zeer als ik eraan zit...? ja die 8 weken zullen wel snel voorbij gaan, nu je eenaam weet dat je zwanger bent heb je ook wat om naar uit te leven zeg maar! xxx
@perfectionn ja de berekening had ik ook al een keer gedaan..maar mn eisprong was 4 dagen later vandaar...heb die echt gevoeld..denk ik..en had op de 23ste vruchtbaarslijm..en dat krijg je volgens mij voor je eisprong.. Anders had ik namelijk vanaf donderdag al kunnen testen.. Nu gaan we stiekem morgenochtend testen..hihi..dus ik ga vroeg slapen is het sneller morgen!
@ Olove hihi dan maar hopen dat ie posi is meid, zal onwijs hard voor duimen! laat je het weten morgen? ben wel erg bennieuwd! wat voor test heb je dan? Als het goed is krijg ik morgen mn testen binnen via de post en dan ga ik woensdag of donderdag testen. Heb sinds 2 uurtjes ontzettend last van mn (.)(.) :s als ik er al naar wijze doet het al zeer bij wijze van nOrmaal voel je die dingen helemaal niet zitten, tis nu net of ze ieder moment uit elkaar kunnen knappen, dat is toch raar want ik had vanmorgen nergens last van.. we zullen zien. Suc6 meid morgen Xx